Ervaringen Autobandenmarkt

Iedereen met een eigen auto komt vroeg of laat voor de keuze te staan om nieuwe banden te kopen. Vooral veiligheid speelt een belangrijke rol tijdens het maken van deze keuze. Wanneer banden bijvoorbeeld te veel afgesleten zijn kan men grip op de weg verliezen met alle gevolgen van dien. Maar hoe weet je nu welke banden geschikt voor jouw auto zijn? Online zijn er veel bedrijven te vinden die autobanden aanbieden. Maar hoe kom je er nou achter welke van hen te vertrouwen is? Welk bedrijf levert na de afgesproken aantal dagen? Autobandenmarkt is een bedrijf die online autobanden aanbiedt voor de Nederlandse en Belgische markt. Om er achter te komen wat anderen van dit bedrijf vinden kun je hier op Ervaringsite.be reviews lezen met daarin echte ervaringen van Belgen die je voor zijn gegaan. Is Autobandenmarkt de geschikte partij voor jouw om je nieuwe banden bij te bestellen je leest het hier.

Over Autobandenmarkt

Autobandenmarkt is onderdeel van het Duitse bedrijf Delticom AG. Ze verkopen online autobanden voor zowel de Belgische markt via een .be website, als de Nederlandse markt via een .nl website. Banden kunnen naar een thuis adres gestuurd worden of je kunt ze laten bezorgen naar een adres waar men de banden op je auto kan laten zetten. Autobandenmarkt werkt met zogeheten montage partners, dit zijn bedrijven die enkel en alleen de montage verzorgen.

Saudi Arabia, the desert journey (exclusive discovery of Qaryat Al Faw, the forgotten city)

Diensten en Producten Autobandenmarkt

Op haar site biedt Autobandenmarkt een compleet scala aan autobanden aan. Je kunt via verschillende drop-down menu’s door het aanbod heen lopen. Ze hebben onder anderen zomerbanden, winterbanden, maar ook seizoenenbanden, het verschil hier tussen wordt hier uitgelegd. Voor verschillende type auto’s bieden ze bijbehoorden banden aan, zoals voor 4x4 auto’s hebben ze off-road banden, voor racewagens hebben ze speciale banden, maar ook voor vrachtwagens. Naast alleen de autobanden kun je bij Autobandenmarkt ook terecht voor velgen en ze hebben de mogelijkheid om dit als set te laten leveren. Of als je alleen velgen nodig hebt kan dit ook. Ze hebben verschillende soorten velgen op de site staan, zowel stalen als aluminium. Naast banden en velgen voor auto’s kun je ook voor bijvoorbeeld je motor, je heftruck of je aanhanger de juiste banden vinden op hun site. Ze hanteren een 30 dagen niet goed geld terug regeling. Leveringen zijn gratis en levertijd is als het gaat om banden tussen de drie en vijf werkdagen, mits de banden op voorraad zijn.

Ervaringen, meningen, tips en klachten

Autobandenmarkt Wanneer je laatst je banden hebt vernieuwd en dit gedaan hebt via Autobandenmarkt dan willen we van jou graag weten hoe je dit ervaren heeft. Was de service naar verwachting? Leverden ze op tijd? Heb je misschien ook gebruikt gemaakt van de optie om een montage partner de banden er op te laten zetten? Veel mensen zullen je dankbaar zijn als je in een review omschrijft hoe dit traject verliep. Door het schrijven van een review en jouw mening en ervaring te delen, lezen andere Belgen jouw bevindingen en kunnen ze hiermee de juiste keuze maken als het gaat om het selecteren van een goed bedrijf voor nieuwe autobanden.

Autobandenmarkt

10
    10