Ervaringen Pneus-Online

Het is belangrijk om met je auto of motor veilig de weg op te kunnen. Goede banden zijn daarom zeer belangrijk. Gelukkig kun je tegenwoordig via het internet dit soort producten bestellen. Maar voordat je weet welke aanbieder er als beste gewaardeerd wordt zul je de tijd moeten nemen om reviews te lezen. Het lezen van reviews is belangrijk omdat andere klanten je precies vertellen welke ervaring zij hebben opgedaan met de diverse bedrijven die banden en velgen aanbieden. Waar vindt je goede en eerlijke reviews? Op onze website, waar wij dit soort recensies ongecensureerd en vrijblijvend laten zien. Zo kan iedereen lezen welke bedrijven er door consumenten als betrouwbaar en veilig bestempeld worden.

Over Pneus-Online

Pneus-Online is een online shop die banden voor auto's en motoren verkoopt. De site is in 2001 opgericht door Alexis Nerguisain die als bankconsulent in zijn vrije tijd graag racete en merkte dat nieuwe banden vaak erg duur waren. Door deze online shop te starten wilde hij klanten de mogelijkheid bieden om op een goedkopere manier nieuwe banden voor hun voertuig te kunnen bestellen. De site wordt overigens beheerd door het bedrijf met dezelfde naam dat gevestigd is in Amsterdam, Nederland. Dit bedrijf is een dochteronderneming van Pneus Online Suisse Sarl. Voor alle verkopen in België gelden de verkoopsvoorwaarden van de Nederlandse tak van het bedrijf. Om hier meer over te weten te komen kun je op werkdagen contact opnemen met de klantenservice die telefonisch en schriftelijk bereikbaar is.

De producten van Pneus-Online

Welke soorten banden verkoopt Pneus-Online? Je kunt hier online shoppen voor banden van verschillende grote en kleinere merken. Zo zijn er onder andere banden te vinden van Dunlop, Pirelli, Vredestein, Continental en Michelin. Door gebruik te maken van de zoekfunctie krijg je de beschikbare modellen van al deze merken te zien. De banden die je besteld worden gemiddeld binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd en voor twee banden of meer betaal je geen verzendkosten. Weet jij hoe je zelf je banden kunt vervangen? Als dat niet zo is dan is dat bij Pneus-Online geen probleem. Zij beschikken namelijk over vele montagecentra waar je de banden kunt laten leveren én monteren.

Reviews over Pneus-Online

Heb jij weleens nieuwe banden bij deze leverancier gekocht? Wat was jouw ervaring met de geleverde producten en de klantvriendelijkheid van het bedrijf? Was je uitermate tevreden of zijn er zaken die Pneus-Online beter kan regelen? Je kunt heel makkelijk antwoord op deze vragen geven door een review over deze aanbieder op onze website te publiceren. Op die manier geef je twijfelende consumenten de informatie die zij zoeken om te besluiten of Pneus-Online aan hun wensen en eisen kan voldoen. Jouw beoordeling over deze bandenleverancier maakt het voor ons mogelijk om nog duidelijker te laten zien wat alle klanten samen werkelijk vinden van deze leverancier. Dus, waarom zou je een review schrijven? Omdat je nieuwe klanten helpt veel tijd te besparen met het zoeken naar de juiste info. Je kunt jezelf ook veel tijd besparen door de reviews te lezen die wij op onze website te bieden hebben.

Pneus-Online

10
    10