ErvaringenSite

    Ervaringen CarDelMar

    Wat vinden de klanten die je voorgingen van CarDelMar? Is het niet prettig om vooraf te lezen over ervaringen die andere consumenten gehad hebben. België review  maakt het voor u transparant. Het is belangrijk om te weten hoe de ervaringen zijn van andere consumenten. Zeker als het gaat om autoverhuur in het buitenland. Het is prettig om te weten hoe het gesteld is met de kwaliteit, service en natuurlijk de prijs. Het is belangrijk dat een dienstverlener als CarDelMar, transparant is over haar autoverhuur aanbiedingen. Op ErvaringenSite lees je alles over ervaringen en reviews van onder andere CarDelMar. 

    Over CarDelMar
    CarDelMar biedt autoverhuur in het buitenland aan voor verschillende scherpe aanbiedingen. Via een zoekmachine pikt CarDelMar er op eenvoudige wijze verschillende autoverhuur aanbiedingen uit. CarDelMar is opgericht in maart 2005. Zij hebben het begrip autoverhuur een meerwaarde gegeven door het toevoegen van een totale dienstverlening en een optimale klantenservice. Dit alles naast een berg opgedane ervaring. Op nummer een staat voor CarDelMar de ervaring van de klant. Bij CarDelMar geniet je van je vakantie en je vrijheid vanaf de eerste stap. Hiervan is met name sprake bij de huur van een vakantieauto.
     
    Beetje oud maar nog wel steeds leuk; de cardelmar summersong!


    Diensten
    Naast autoverhuur in het binnenland, is CarDelMar vooral uniek om zijn optie ‘Autoverhuur in het buitenland’. In de handige zoekmachine kun je tijdstip en locatie van ophalen en teruggave opgeven. Voor fijne kortingen heeft u ook nog de optie om een kortingscode in te voeren in de zoekmachine. CarDelMar werkt met partners als Alamo, Avis en Europcar. Grote namen die de betrouwbaarheid van CarDelMar alleen maar benadrukken. Met meer dan vijfduizend beoordelingen heeft CarDelMar 4 uit 5 sterren ontvangen. Bijkomende service is dat annuleren kosteloos is. Ook is er geen sprake van een eigen risico. Er zijn geen creditcard kosten en uw privacy wordt goed beschermd. De autoverhuur service is wereldwijd. Op een blog kun je tips, achtergronden en nieuws rondom autoverhuur lezen. Bij CarDelMar kunt u allerlei verschillende auto’s huren. Daarnaast heeft u ook de optie om een auto met airco te huren, of een uitgebreid navigatiesysteem. Een extra service is het overzicht van je boekingen van huurauto’s en de daarbij behorende documenten. U kunt hier bij komen, door een account aan te maken via de website, om zo te kunnen inloggen en uw gegevens in te zien. 

    Klachten
    CarDelMar heeft een FAQ pagina, waarop verschillende veelgestelde vragen beantwoord worden. Ook via de zoekmachine kunt u verschillende vragen stellen om tot een antwoord te komen. Staat het antwoord op je vraag er echter niet bij. Dan is CarDelMar transparant en toegankelijk. Via de website kun je telefonisch contact opnemen met hotlines gelokaliseerd in verschillende landen. De openingstijden zijn ruim. Van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot en met 18:00. De algemene voorwaarden zijn tevens eenvoudig te vinden op 

     

    Wilt u goede of goekope autoverhuurders vergelijken of de beste vinden? Maar zeker zijn van prijs en service? Lees dan eerst duizenden meningen van Belgen!

    CarDelMar
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (9)

    5,4
    33% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,6

    Service

    5,4

    Prijs

    5,8

    Leveren

    4,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Cardelmar te mijden meest arrogante maatschappij ooit

    johan15-12-2017

    Via cardelmar een auto gehuurd bij de co in Argentinië
    Onze flight was delayed en zo kwamen wij een dag later aan in Buenos Aires
    Op de voucher van cardelmar stond een telefoonnummer waarmee Cactus 7/7 24/24 kon bereikt worden
    Vanuit Londen onmiddellijk gebeld van zodra delay bekend was, geen antwoord, nog 8 x geprobeerd, geen antwoord, sms gezonden en email naar cardelmar met verzoek cactus te contacteren (wat zij nooit gedaan heeft). Bij aankomst dag later op vliegveld BA 4.30h gewacht op bestelde auto. Deze was intussen verhuurd en wij kregen een oude vervangwagen totaal beschadigd aan de buitenkant (krassen...) Cactus verontschuldigde zich cardelmar heeft een verkeerd telefoonnummer opgegeven. Dus zij waren niet op de hoogte.
    Nu komt de verachtelijke, arrogante service van Cardelmar. Op mijn ettelijke emails kreeg ik totaal geen antwoord. De Ceo gecontacteerd, plots beweging in de zaak, maar na een summier onderzoek, antwoord cardelmar op mijn vraag naar schadevergoeding (telefoons Londen nr BA, 4.30h wachten, oude wagen...) tgv. een bijzonder ernstige fout van cardelmar nl. verkeerd telefoonnummer opgegeven met als gevolg al onze problemen, wij geven geen schadevergoeding - zonder motivatie, zonder argumentatie - toppunt van botheid, arrogantie, machtsuitoefening. Al de bewijsmiddelen die ik overgemaakt had, al de emails, de verontschuldiging van Cactus, allemaal geen reden voor Cardelmar om ook maar enige uitleg te geven, zich zelfs maar te verontschuldigen. Alleen : We do not.
    Verwerpelijk. Totale minachting van hun klant.
    Misschien betaal je iets meer bij een andere autoverhuurder maar je wint op alle vlak door Cardelmar te vermijden. Die firma minacht haar huurders met een ongelooflijke dedain.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Car Del Mar , Oplichters

    luc26-10-2016

    We hadden een wagen gehuurd op Tenerife, en bijbetaald verzekering all in .
    Totaal 333 euro. Bij aankomst moesten we nog eens bij betalen voor extra verzekering .
    Wij waren niet akkoord , men stelde ons voor om dan maar te annuleren , maar tot op heden
    hebben wij niets van de 333 euro terug gekregen .
    Nooit meer Car del Mar . Bandieten en oplichters.
    We wensen deze mensen nog veel geluk!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    dhr

    Jaroslav H10-10-2016

    Tot nu toe de slechtste autoverhuurder. Ter plekke problemen met lokale bedrijf, maar CarDelMar reageert niet op vele mails. Na bestolen te zijn door lokale bedrijf (Goldcar Bordeaux) reageert Car Del Mar op de klachten niet en laat de herhaalde klacht zonder reactie. Enkele keren heb ik zelfs gebeld, kreeg elke keer verschillende op dat moment verzonnen smoesjes.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Beoordeling

    Pieterjan Van Cauwenberge22-08-2016

    Service ter plaatse als de klantendienst: een dikke 0!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Makkelijk, voordelig en snel

    Jans13-05-2016

    Voor de eerste keer moest ik een auto huren voor een vakantie in Portugal waar ik erg tegenop zag omdat er op de TV voor gewaarschuwd werd dat bij aankomst, het autoverhuurbedrijf je erg opdringerig verplicht om nog een verzekering af te sluiten.
    Op internet gezocht en ik kwam uit bij CarDelMar, zij spraken mij het meeste aan vanwege de prijs en de voorwaarden in het contract. Toen ik ging boeken kwam ik er niet geheel uit en telefoneerde even naar CarDelMar dat kan in de gewenste taal. Een vriendelijk persoon stond mij te woord en ik deed mijn verhaal, geen probleem mevrouw als u wilt maak ik de boeking telefonisch nu voor u, wat dan ook gebeurde en alles ging gesmeerd.
    Per e-mail ontving ik alle benodigdheden, alles perfect verzorgd ook bij aankomst bij het autoverhuurbedrijf AutoRent, geen enkel minpuntje, over een extra verzekering werd niet gesproken waarvoor ze je waarschuwen op de TV.
    CarDelMar en AutoRent een aanrader.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Helemaal goed!

    Sharida vd Wetering14-09-2015

    Anders dan de ervaringen van anderen hieronder, had ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Auto stond keurig op ons te wachten en we hebben een hele leuke autovakantie gehad. mag ook gezegd worden!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    'Hotline' bij problemen onbereikbaak 's avonds en de weekends!!!

    Armand14-09-2015

    Tot 25 juli was ik eigenlijk wel tevreden over CarDelMar. Echter door de storm op zaterdag 25 juli kon ons vliegtuig pas 4,5 later vertrekken en misten wij de aansluiting Rome -> Ancona. Dit was al duidelijk tijdens het wachten op Schiphol, dus wilde ik CarDelMar bellen om te melden dat we mogelijk een dag later de auto konden ophalen op vliegveld Ancona.
    Ik had alle papieren uitgeprint bij me en vond dus het nummer van hun 'Hotline'. Ik kreeg echter alleen een voicemail die zei dat ze gesloten waren en dat ik evt. kon e-mailen of op hun website kon kijken wat de openingstijden waren!!! Niet eens via hun voicemail te horen te krijgen en ook niet op alle papieren die ik had uitgeprint!!! Gelukkig had ik mobiel internet en vond dat de 'Hotline' slechts bereikbaar was op ma-vrij 09:00 - 18:00. Ik heb zeker 4 e-mails gestuurd en tot op vandaag geen reactie gehad!
    Natuurlijk ook de locale verhuurder (SICILY BY CAR) gebeld, maar die zei doodleuk dat ik het alleen via de broker (CarDelMar) kon oplossen en had er geen boodschap aan dat de broker niet bereikbaar was. De huurauto was ik kwijt omdat het vliegtuig wel op tijd arriveerde maar ik de auto niet kon ophalen. Volgens de kleine lettertjes van CarDelMar heb je dan ook geen recht op restitutie!!
    Na een gedwongen overnachting in Rome moesten we zondag eerst weer terug naar Milaan vliegen en vervolgens naar Ancona. Nog diverse keren gebeld en gemailed maar CarDelMar gaf geen thuis. Uiteindelijk CarDelMar Duitsland gebeld (wel open in het weekend). Die konden mijn reservering niet wijzigen maar boden wel aan om hem te cancelen en het geld te storneren op mijn creditcard, hetgeen ik natuurlijk direct accepteerde :-).
    Natuurlijk naïef van mij om te verwachten (en niet vantevoren te checken) dat een hotline altijd beschikbaar is, maar ik had nooit verwacht dat je door een vertraging in principe je huurauto en je betaalde huursom kwijt zou kunnen zijn. De start v/d vakantie met 2 gehandicapte en autistische kinderen met vertraging, gemiste connectie, gedwongen hotelovernachting, extra vlucht via Milaan en uiteindelijk dan ook nog eens alle koffers weg in Ancona en geen huurauto meer was zo geen pretje.
    In het vervolg zal ik zeker letten op de beschikbaarheid v/d broker igv calamiteiten en wat er gebeurt bij 'het onverhoopt niet kunnen ophalen v/d huurauto op het afgesproken tijdstip.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Bijbetalen

    Timen V.14-09-2015

    Bij aankomst moest ik ineens bijbetalen voor een extra chauffeur wat ze niet van tevoren hadden aangegeven en daardoor ook niet meer de goedkoopste voor mij waren. Jammer, ik kom hier niet meer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Deukje was geen probleem!

    Danielle Kloostra29-07-2015

    Heerlijk weekje weggeweest naar Frankrijk met een Ford Mondeo. Niets te klagen. En even top van CarDelMar; we hadden een klein deukje gereden tegen een paaltje. Deukje bijna niet te zien. Ze zagen het zelf ook niet dus hebben we het toch maar aangegeven, ze vonden het geen probleem en namen zo de auto weer in. Dank cardelmar!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Schrijf zelf een review over CarDelMar

    Uw beoordeling