Via cardelmar een auto gehuurd bij de co in Argentinië
Onze flight was delayed en zo kwamen wij een dag later aan in Buenos Aires
Op de voucher van cardelmar stond een telefoonnummer waarmee Cactus 7/7 24/24 kon bereikt worden
Vanuit Londen onmiddellijk gebeld van zodra delay bekend was, geen antwoord, nog 8 x geprobeerd, geen antwoord, sms gezonden en email naar cardelmar met verzoek cactus te contacteren (wat zij nooit gedaan heeft). Bij aankomst dag later op vliegveld BA 4.30h gewacht op bestelde auto. Deze was intussen verhuurd en wij kregen een oude vervangwagen totaal beschadigd aan de buitenkant (krassen...) Cactus verontschuldigde zich cardelmar heeft een verkeerd telefoonnummer opgegeven. Dus zij waren niet op de hoogte.
Nu komt de verachtelijke, arrogante service van Cardelmar. Op mijn ettelijke emails kreeg ik totaal geen antwoord. De Ceo gecontacteerd, plots beweging in de zaak, maar na een summier onderzoek, antwoord cardelmar op mijn vraag naar schadevergoeding (telefoons Londen nr BA, 4.30h wachten, oude wagen...) tgv. een bijzonder ernstige fout van cardelmar nl. verkeerd telefoonnummer opgegeven met als gevolg al onze problemen, wij geven geen schadevergoeding - zonder motivatie, zonder argumentatie - toppunt van botheid, arrogantie, machtsuitoefening. Al de bewijsmiddelen die ik overgemaakt had, al de emails, de verontschuldiging van Cactus, allemaal geen reden voor Cardelmar om ook maar enige uitleg te geven, zich zelfs maar te verontschuldigen. Alleen : We do not.
Verwerpelijk. Totale minachting van hun klant.
Misschien betaal je iets meer bij een andere autoverhuurder maar je wint op alle vlak door Cardelmar te vermijden. Die firma minacht haar huurders met een ongelooflijke dedain.
Mijn advies is: Doe het niet. Alles beter dan dit malafide bedrijf. Afgelopen januari huurde ik op Malaga Airport voor om en nabij de 50 euro een minibusje om één dagje een daguitstap naar het binnenland te maken. Op de luchthaven moest je een shuttlebusje nemen naar het kantoor dat op een afgelegen industrieterrein lag. Daar aangekomen verzocht de baliemedewerkster me om 245 euro bij te betalen (waarvan 134 borg) aan verplichte verzekering. Het eigen risico bleef sowieso nog 3000 euro. Buitenproportioneel schandelijk en malafide. Omdat ik de auto toch echt nodig had heb ik nog aangeboden om 75 euro voor de verzekering te betalen maar dat weigerden ze. Dit was niet meer dan een ordinaire 'tourist trap'. Dit zit me nog altijd dwars. Mijn raad is doe het niet, er zijn andere betrouwbare partijen waar je graag een klein beetje meer voor zal willen betalen om van deze ellende gespaard te blijven.