0% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

F
Febe Lenaerts
Tijdens de kerstvakantie heb ik een auto gehuurd bij een verhuurbedrijf in Lissabon. Toen ik de auto terugbracht, bleek er schade aan de bumper te zijn. Hierdoor moest ik mijn eigen risico van 600€...Lees verder
L
L. Somers
Een autoverhuurbedrijf was gesloten. Ze reageerden niet op mijn e-mails en ik kon nergens hun telefoonnummer vinden. Echt balen.Lees verder
M
mehdi
Wat een nachtmerrie zeg! We hadden gewoon een simpel probleem met onze creditcards, maar het leek alsof we tegen een muur liepen toen we probeerden contact op te nemen met dat bedrijf. Telefoon? Ve...Lees verder
M
M. Segers
Tijdens mijn recente ervaring met autoverhuur werd mijn reservering doorgegeven aan een ander bedrijf. Bij aankomst op de luchthaven was het geld al van mijn rekening afgeschreven en moest ik enkel...Lees verder
N
Noah Lecocq
Onlangs heb ik een auto gehuurd via Tui Cars voor mijn reis naar Canada. Toen we in Vancouver aankwamen, bleek de auto die we hadden geboekt niet beschikbaar te zijn en kregen we een kleiner model ...Lees verder

Alle reviews (15)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn Huurauto bij een verhuurbedrijf

    Tijdens de kerstvakantie heb ik een auto gehuurd bij een verhuurbedrijf in Lissabon. Toen ik de auto terugbracht, bleek er schade aan de bumper te zijn. Hierdoor moest ik mijn eigen risico van 600€ betalen. Ik heb geprobeerd om deze schade te claimen bij het verhuurbedrijf, maar dat verliep niet vlot. Het duurde lang voordat ik contact kon krijgen, enkel via e-mail, en er werd amper gereageerd. Uiteindelijk leek het proces van de claim te starten, maar het verliep erg traag. De persoon die mijn aanvraag behandelde, vroeg drie keer om dezelfde bijlagen die ik al bij de eerste mail had meegestuurd. Toen alles eindelijk compleet was en ik vroeg hoe het verder zou verlopen, kreeg ik geen reactie meer. Dit was medio januari en ondanks vele e-mails en contact met het verhuurbedrijf in Nederland, bleef de situatie hetzelfde. TUI Nederland verwees me steeds naar hetzelfde e-mailadres waar ik geen antwoord op kreeg, en een Duits telefoonnummer vertelde me dat ze niet verantwoordelijk waren en dat ik een klacht moest indienen. Kortom, ik was erg teleurgesteld in de service van het verhuurbedrijf en zal in de toekomst mijn auto weer huren via een ander bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    A car rental place was closed

    Een autoverhuurbedrijf was gesloten. Ze reageerden niet op mijn e-mails en ik kon nergens hun telefoonnummer vinden. Echt balen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Probleem met creditcards

    Wat een nachtmerrie zeg! We hadden gewoon een simpel probleem met onze creditcards, maar het leek alsof we tegen een muur liepen toen we probeerden contact op te nemen met dat bedrijf. Telefoon? Verbinding verbroken. E-mail? Geen antwoord, tenzij we bleven aandringen. En het ergste van alles, we krijgen slechts de helft van ons geld terug terwijl de medewerker ter plaatse beloofde dat we alles zouden terugkrijgen. Echt belachelijk!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn ervaring met autoverhuur

    Tijdens mijn recente ervaring met autoverhuur werd mijn reservering doorgegeven aan een ander bedrijf. Bij aankomst op de luchthaven was het geld al van mijn rekening afgeschreven en moest ik enkel nog de waarborg betalen. Jammer genoeg kon dit enkel met een creditcard, die niet werkte op het betaalapparaat. Dit zorgde voor een lastige situatie waarin ik vastzat en uiteindelijk de bus moest nemen. Het terugkrijgen van het geld bleek een langdurig proces en er werd zelfs geïmpliceerd dat het mijn fout was. Dit gebrek aan klantenservice en verantwoordelijkheid is teleurstellend en frustrerend. Het voelde alsof er geen echte oplossing werd aangeboden en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in autoverhuurbedrijven geschaad en ik zal zeker beter research doen voor mijn volgende reis.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Autohuur in Canada

    Onlangs heb ik een auto gehuurd via Tui Cars voor mijn reis naar Canada. Toen we in Vancouver aankwamen, bleek de auto die we hadden geboekt niet beschikbaar te zijn en kregen we een kleiner model aangeboden. Omdat onze bagage niet in de auto paste, moesten we ter plaatse $1000 betalen voor een upgrade. Na ons verblijf hebben we de auto zonder schade ingeleverd en kregen we te horen dat alles in orde was en dat de borg, samen met de kosten van de upgrade, zou worden terugbetaald. Helaas hebben we dit geld ($1400 in totaal) nooit teruggekregen, ondanks herhaalde pogingen om contact op te nemen met zowel Tui als Alamo. Het gebrek aan respons van beide organisaties heeft ons teleurgesteld en we voelen ons niet goed behandeld als klanten. Het is jammer dat we nu andere stappen moeten ondernemen om ons geld terug te krijgen. Deze ervaring met Tui Cars heeft ons sterk beïnvloed en we zullen in de toekomst waarschijnlijk ergens anders op zoek gaan voor autoverhuur.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reservering mislukt

    Het lijkt wel alsof dat bedrijf gewoon niet te bereiken is. Ik wou eigenlijk een reservatie maken, maar omdat ze zo moeilijk te bereiken zijn, durfde ik het niet aan te pakken. Het is echt frustrerend als je als klant geen contact kan opnemen met een bedrijf om iets te regelen. Ik snap gewoon niet hoe een bedrijf zo slecht bereikbaar kan zijn in deze moderne tijd waar communicatie zo belangrijk is om klanten te behouden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Misleidende advertenties

    Ik heb een auto gehuurd bij dit bedrijf en ik ben echt teleurgesteld in mijn keuze. De auto die we kregen was niet zoals verwacht. Bovendien heb ik twee maanden geleden een klacht ingediend via e-mail en heb sindsdien nog geen enkele reactie gekregen. Tui Cars heeft onze vakantie echt verpest en ik ben heel teleurgesteld in hun klantenservice.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop autoverhuur

    Ik heb pas nog een auto gehuurd en ik moet zeggen dat het niet echt een betrouwbare ervaring was. Ik was op zoek naar een huurauto op de Canarische eilanden en vond een heleboel opties op de website. Maar toen ik een keuze had gemaakt en een bevestiging van mijn reservering had ontvangen, kreeg ik de volgende dag een mailtje waarin stond dat de auto die ik had gekozen niet beschikbaar was. Dat gooide mijn hele planning overhoop en ik moest last minute op zoek naar een andere verhuurder ter plaatse. Jammer genoeg klopte de informatie die ik had gekregen van de website niet helemaal, waardoor het allemaal een stuk moeilijker werd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mislukte huurauto-ervaring in Mexico

    Onlangs heb ik een auto gehuurd bij een bepaald bedrijf en het was echt een nachtmerrie. Ik had een all-risk verzekering, maar toen we in Mexico aankwamen, wilden ze de garanties van het bedrijf niet accepteren. Plots moesten we een borg van maar liefst USD 2000 betalen, wat niet mogelijk was vanwege de beperkte ruimte op onze creditcard. Dus moesten we noodgedwongen een extra verzekering afsluiten die even duur was als het totale huurbedrag bij het bedrijf. Dat voelde echt als pure oplichterij!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Online boeking huurauto

    Ik had een auto online gereserveerd op Kaapverdië en kreeg een bevestiging. Maar toen ik de volgende dag de auto wou ophalen, was het kantoor gesloten. Na wat telefoontjes kwam ik erachter dat er helemaal geen auto beschikbaar was. Het geld was al afgeschreven, maar tot nu toe heb ik het nog niet teruggekregen. De communicatie verliep erg moeizaam, eerst in het Duits en dan in het Engels.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeken van een auto

    Bij het boeken dacht ik dat de prijs in orde was, maar toen we aankwamen moesten we plots 280 euro aan extra kosten betalen! Deze kosten waren verplicht, maar stonden nergens vermeld toen we boekten. Het voelde echt misleidend en onnodig.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop autoverhuur op Curacao

    Wat een ellende! We hadden een auto gehuurd via TUI cars op Curacao en dat was echt een gedoe. Onze voucher stond op mijn naam, maar mijn vrouw had de creditcard en het rijbewijs bij zich, dus we konden de auto niet meekrijgen. Toen we TUI cars in Hannover belden, zeiden ze dat ze niks te maken hadden met TUI Nederland, wat verwarrend was. We hebben dit gemeld aan TUI Nederland, want dit moet echt duidelijker zijn. Het bedrijf was moeilijk te bereiken, dacht niet mee en stuurde ons steeds intern door. Gelukkig heeft Alamo cars Curacao ons uiteindelijk fantastisch geholpen en alles in orde gemaakt. Ik zou niet aanraden om via TUI cars te boeken, het is beter om rechtstreeks bij de verhuurder te reserveren om gedoe en bureaucratie te vermijden. Ik heb dit ook aan TUI cars laten weten, maar ze lijken de klant aan hun lot over te laten in plaats van het probleem met de andere partij op te lossen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    autoverhuur

    Mijn ervaring met deze autoverhuur was echt verschrikkelijk, om eerlijk te zijn. De auto werd een dag te laat geleverd, de tank was maar halfvol, het interieur was gewoon vies en rook verschrikkelijk, de kofferbak ging niet open en er zaten heel wat beschadigingen op de auto. Ik heb meerdere keren geklaagd, maar kreeg pas na veel gedoe een reactie. Uiteindelijk boden ze slechts een kleine vergoeding aan. Ik vind dit echt geen goede service en zou het aan niemand aanraden.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Automatische incasso autohuur

    Ik huurde een auto bij hen en koos voor betaling via automatische incasso, maar het bedrag is nooit afgeschreven. Toen ik contact met hen opnam, duurde het lang voordat ik iemand te spreken kreeg. Uiteindelijk vertelden ze me dat er geen reservering was en moesten we snel een andere auto regelen. Nu, meer dan drie jaar later, hebben we een incassobureau achter ons aan omdat ze beweren dat we niet hebben betaald. Ondanks meerdere pogingen om contact met hen op te nemen per e-mail en telefoon, krijg ik geen reactie. Het is erg frustrerend dat ze nu willen dat ik betaal voor een auto die ik nooit heb ontvangen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Betaling van huurauto

    Ik moest twee keer betalen voor de huurauto omdat TUI Cars niet antwoordde, dat was echt teleurstellend! De creditcard stond op mijn naam, maar mijn partner reed de auto zonder enig probleem met de verzekering. Na zeker drie kwartier bellen en mailen kregen we nog steeds geen hulp van TUI Cars, dus uiteindelijk hebben we de auto opnieuw betaald bij het verhuurbedrijf. Het voelde echt als oplichting!


Anderen bekeken ook