TUI Cars

31 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.4 voor TUI Cars komt uit 31 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor TUI Cars gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (16)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van TUI Cars scoort slecht met meer dan de helft van de klanten die problemen ervaren met terugbetalingen en niet terugbetaalde bedragen (60%). De slechte service zorgt ervoor dat klanten moeite hebben om contact op te nemen en slechts een gedeeltelijke terugbetaling van 50% ontvangen in geval van problemen (50%). Daarnaast is er ook een gebrek aan terugbetaling van borg en upgradekosten na controle van de huurauto, wat leidt tot extra kosten voor de klant (100%).

“Problemen met terugbetalingen”

“Probleem met creditcards”

“Niet terugbetaald bedrag van $1400”

“Bijzonder slechte service!!”

“Borg en upgradekosten niet teruggekregen na controle”

“Onrechtvaardige behandeling in retourbeleid”

“De huurauto 2x moeten betalen”

“Geen contact met problemen, 50% terugbetaling”

👍 1   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Steef - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Onbeantwoorde berichten en reacties
  • Problemen met terugbetalingen
  • Gebrek aan communicatie-inhoud
  • Betere directe communicatie met verhuurders

mehdi - 20 februari 2024

  • Probleem met creditcards

Noah Lecocq - 31 januari 2024

  • Auto niet beschikbaar bij aankomst
  • Verplichte upgrade voor $1000
  • Niet terugbetaald bedrag van $1400
  • Gebrek aan respons van Tui en Alamo

Sonja - 27 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bijzonder slechte service!!

Nico Schokker - 31 december 2023Trustpilot 🔗

  • Autoverhuur via Tui Cars die uitbesteed was aan Alamo Canada
  • Verkeerde auto gekregen in Canada
  • Mogelijkheid tot upgrade, maar tegen extra kosten ter plaatse
  • Borg en upgradekosten niet teruggekregen na controle

Amber François - 8 november 2023

  • Automatische incasso werkte niet zoals verwacht
  • Lang wachten op klantenservice
  • Onjuiste facturering en gebrek aan reactie op contactpogingen
  • Onrechtvaardige behandeling in retourbeleid

De Jong - 19 september 2022Trustpilot 🔗

  • De huurauto 2x moeten betalen
  • Geen gehoor van TUI cars
  • Totaal niet duidelijk voor ons
  • Hele dag naar de knoppen

Emma Hemels Buijsman - 21 september 2021Trustpilot 🔗

  • Geen contact met problemen, 50% terugbetaling