Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Avis scoort slecht op verschillende vlakken. Klanten klagen over het gebrek aan reactie op vragen en klachten, extra kosten die worden aangerekend zonder overleg, moeilijkheden om contact op te nemen met de klantendienst en onvriendelijk gedrag van de agenten. Daarnaast worden er ook klachten geuit over lange wachttijden, slechte service bij de autoverhuur en het ontvangen van vuile en beschadigde auto's. Avis lijkt weinig bereid te zijn om problemen op te lossen en laat klanten lang wachten op een reactie of terugbetaling. (25%)