ba

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor ba komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor ba gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van ba heeft zowel voor- als nadelen. Positief is dat klanten na contact uiteindelijk wel hun geld terugkrijgen, maar ze moeten wel zelf de kosten voor retourzending betalen wat als oneerlijk kan worden ervaren. Daarnaast zijn de retourkosten hoog en is er geen contact met de klantenservice, wat het proces bemoeilijkt. (33% positief, 67% negatief)

“Ze hebben beloofd om de betaling terug te sturen”

“Kan niet monteren op Renault Kangoo”

“Zelf kosten terugsturen”

“Teruggave na contact”

“Ze sturen een verkeerd product”

“Ze laten de klant betalen voor retourzending”

“Oneerlijk gevoel voor betalen fouten van ander”

“Betalen voor retourzending”

“Hoge retourkosten”

“Terugbetaling van retourkosten vereist”

👍 2   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mertens Chris - 11 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Geen respect voor klanten
  • Bestellingen na 10 werkdagen nog steeds niet geleverd
  • Alle e-mail meldt steeds hetzelfde
  • Ze hebben beloofd om de betaling terug te sturen

Jan - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Universele dakdragers
  • Kan niet monteren op Renault Kangoo
  • Zelf kosten terugsturen
  • Onderdelen te kort
  • Geen duidelijke handleiding
  • Geen Nederlandstalige handleiding
  • Veel te laat geleverd
  • Verkoper reageerde op opmerking
  • Teruggave na contact
  • Tijd en energie moeten insteken
  • Waardebon aangeboden
  • Positieve afloop ervaring

Niels Van Damme - 7 februari 2024

  • Ze sturen een verkeerd product
  • Ze vragen om extra foto's bij foutmelding
  • Ze laten de klant betalen voor retourzending

A. Barry - 26 januari 2024

  • Compleet verkeerde gasveren ontvangen
  • Kosten voor terugsturen
  • Teruggestuurd naar Duitsland ipv Belgische website
  • Oneerlijk gevoel voor betalen fouten van ander

Philippe Boingen - 28 november 2022Trustpilot 🔗

  • Betalen voor retourzending
  • Verkeerde product ontvangen
  • Hoge retourkosten
  • Gebrek aan communicatie/duidelijkheid

Jeroen Snackaert - 10 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Verkeerde spiegel opgestuurd
  • Aan het lijntje gehouden met verzoek om extra foto's
  • Terugbetaling van retourkosten vereist
  • Negatieve ervaring, zal hier niet meer bestellen

Hans Vande Pitte - 18 januari 2022Trustpilot 🔗

  • belabberde service
  • pakket niet geleverd
  • geen contact klantenservice
  • geen info over zending