Babypark

126 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.8 voor Babypark komt uit 126 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Babypark gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (119)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Babypark heeft zowel voor- als nadelen. Positief is dat gratis retourneren mogelijk is via DPD (100%) en dat de klantenservice behulpzaam is bij het vervangen van producten (100%). Echter, het is niet mogelijk om geld terug te vragen (50%) en cadeaubonnen kunnen niet bij andere winkels worden ingeleverd (100%). Ook kan retourneren lastig zijn als het product als cadeau is gegeven (100%), en er is geen mogelijkheid tot aankopen bij andere babywinkels (0%). Al met al zijn er zowel positieve als negatieve aspecten aan het retourbeleid van Babypark.

“Betaald met cadeaubon, geen geld terug”

“Kan cadeaubon niet bij andere winkels inleveren”

“Mogelijkheid tot aankopen bij andere baby winkels ontbreekt”

“Geen nieuwe doos kunnen krijgen omdat deze uit collectie gaat”

“Alleen optie is retourneren of 5€ terugbetaling”

“Terugsturen niet mogelijk omdat het kado is gedaan”

“Gratis retourneren via dpd.”

“Retourzending zonder reden”

“Slechte service”

“Geen geld terug kunnen vragen”

👍 3   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Janine Velthoven - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Betaald met cadeaubon, geen geld terug
  • Kan cadeaubon niet bij andere winkels inleveren
  • Mogelijkheid tot aankopen bij andere baby winkels ontbreekt
  • Vertraging in ontvangst cadeaubon
  • Onzekerheid over ontvangst cadeaubon
  • Onhandige locatie voor ontvangen post

SUSANNE HEIDA - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Blokkentoren gekocht en kado gedaan
  • Schijnt 1 blok te missen
  • Geen nieuwe doos kunnen krijgen omdat deze uit collectie gaat
  • Helemaal naar Roosendaal sturen om het terug te brengen
  • Alleen optie is retourneren of 5€ terugbetaling
  • Terugsturen niet mogelijk omdat het kado is gedaan
  • Klantenservice toont geen enige vorm van begrip
  • Na lang gesprek maar akkoord gegaan met de €5 retour

Mevrouw Oudshoorn - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Hele fijne website met goede prijzen.
  • Lage verzendkosten en vanaf 20 euro al gratis verzending.
  • Gratis retourneren via dpd.
  • Snelle levering!

Marjolein - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Supersnelle levering
  • Beloftes niet nagekomen
  • Retourzending zonder reden
  • Geen reactie meer na klacht

Klant - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service

Sophie - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vreselijke slechte service!
  • Geen autostoel ontvangen na 2 weken
  • Geen geld terug kunnen vragen
  • Geen bestelling plaatsen

Sharon - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle hulp

Bianca - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Deskundig personeel en ruim assortiment
  • Goede klantenservice bij het vervangen van het product

Mandy Willemsen - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede uitleg en service
  • Vervangend product bij beschadiging
  • Mogelijkheid tot gebruik van beschadigd product tijdens wachten op vervanging