Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Backmarket lijkt gemengde resultaten te hebben. Aan de positieve kant zijn er tevreden klanten die geen problemen hebben gehad met betaling, een makkelijke aankoop hebben ervaren en blij zijn met hun aankoop. Ook wordt de klantenservice als vriendelijk beschreven (30%). Aan de andere kant zijn er klachten over het ontbreken van restitutie, slechte producten zonder compensatie en frustratie door herhaalde problemen met de producten (70%). Het lijkt belangrijk voor het bedrijf om een goede oplossing te bieden en consistent te zijn in hun klantenservice om negatieve ervaringen te vermijden.