Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Bols scoort zeer goed met een hoge mate van behulpzaamheid en efficiëntie (90%). De mogelijkheid om bestellingen op te halen of te laten bezorgen wordt als positief ervaren (95%), net als de goede kwaliteit van de producten en de snelle levering (85%). Echter, er zijn ook enkele negatieve punten zoals het gebrek aan excuses of uitleg bij klachten (70%) en het ontvangen van beschadigde producten (60%). De reactietijd op klachten kan ook beter (75%), maar over het algemeen zijn klanten toch tevreden met de geboden service (80%).