Bols

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.6 voor Bols komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bols gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Bols heeft veel positieve aspecten, zoals correcte terugbetalingen van prijsverschillen (100%), snelle communicatie over vervangingen (100%), en een goede klantenservice (100%). Echter, er kunnen verbeteringen worden gemaakt in de kwaliteit van de producten die worden geleverd (50%).

“Overdatum bij levering”

“Factuur in de doos”

“Correcte bestelling, Snelle restitutie van prijsverschil”

“Uitvoering is echt onvoldoende”

“Goede retourbeleid”

“Snel en keurig berichtje ontvangen van Bols dat ik een nieuw glas krijg.”

👍 3   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

natasja de wilde - 26 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Overdatum bij levering

Labina V d Hoek - 30 december 2022Trustpilot 🔗

  • Ingepakt als cadeau was aangevinkt maar niet uitgevoerd
  • Factuur in de doos

Jacco - 24 december 2021Trustpilot 🔗

  • Correcte bestelling, Snelle restitutie van prijsverschil
  • Communicatie in het Engels, Nederlandstalige klanten

Sandra Glastra - 4 december 2021Trustpilot 🔗

  • Geen schuimlaag en de smaak is ook niet zo zacht als verwacht
  • Uitvoering is echt onvoldoende

Goldlenne Gouma - Strickx - 30 november 2020Trustpilot 🔗

  • Goede klantenservice
  • Slechte kwaliteit glazen ontvangen
  • Goede retourbeleid
  • Beschadigde producten ontvangen

Henk Hoeve - 30 november 2020Trustpilot 🔗

  • Snel en keurig berichtje ontvangen van Bols dat ik een nieuw glas krijg.
  • Ik ben wel erg blij met mijn pakket overigens!