Bosch

14 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Bosch komt uit 14 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bosch gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Bosch scoort hoog op klanttevredenheid met slechts 15% van de reviewers die aangaven het verkeerde product te hebben ontvangen. Helaas werd 20% van de teruggezonden producten beschadigd ontvangen. Het retourneren kost slechts 6,05 euro, wat als redelijk wordt beschouwd door 25% van de klanten. Echter, het niet-transparante terugbetalingsbeleid is een minpunt met 40% van de klanten die hierover klagen.

“verkeerde product ontvangen”

“snel gebreken”

“retourneren kost 6,05 euro”

“Niet-transparant terugbetalingsbeleid”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Jarne - 4 weken geleden

  • slechte klantenservice
  • verkeerde product ontvangen

N. Bernard - 4 maanden geleden

  • teleurgesteld in de keukenapparatuur
  • hoge verwachtingen vs. lage kwaliteit
  • duur en producten werkten niet zoals verwacht
  • snel gebreken

Kanar - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • retourneren kost 6,05 euro
  • verkeerde Hepa filter ontvangen
  • bestel liever via andere websites

Simon Chovau - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet-transparant terugbetalingsbeleid
  • Defect product geleverd en geen opvolging mogelijk
  • Geen reactie op e-mails
  • Geld wordt alleen terugbetaald na telefonisch contact