Bruder Speelgoed

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Bruder Speelgoed komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bruder Speelgoed gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (11)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Bruder Speelgoed heeft een lage klanttevredenheid, met meerdere klachten zoals defecte producten en beschadigde items die niet werden vergoed of vervangen (80%). Klanten ervaren ook een gebrek aan klantenservice en voelen zich beschuldigd van oplichting (90%). Daarnaast zijn er klachten over onopgeloste defecten en onbruikbare producten bij aankomst (70%). Het retourbeleid van Bruder Speelgoed lijkt te resulteren in teleurstelling en frustratie bij klanten.

“beschadigd cadeau”

“Defect product en beschuldigende houding”

“gebrek aan terugbetaling of vervanging”

“doos en speelgoed kapot aangekomen”

“Onbruikbare producten”

“Onopgeloste defecten”

“Cadeau ontvangen zeiknat en beschadigd, kan niet meer als cadeau gegeven worden”

“Riekt naar oplichting”

👍 0   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

arthur - 17 april 2024

  • beschadigd cadeau

aaron - 18 maart 2024

  • Vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel
  • Defect product en beschuldigende houding

Lise - 8 januari 2024

  • slechte kwaliteit producten
  • gebrek aan terugbetaling of vervanging
  • gebrek aan hulp en ondersteuning bij defecten

Sophie - 3 november 2023Trustpilot 🔗

  • slechte reviews
  • niet nagekomen levertijd
  • verjaardag zonder cadeau
  • doos en speelgoed kapot aangekomen

Olaf - 4 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onbruikbare producten
  • Onopgeloste defecten
  • Gebrek aan empathie

Martijn - 28 september 2022Trustpilot 🔗

  • Advies hier niets kopen
  • Cadeau ontvangen zeiknat en beschadigd, kan niet meer als cadeau gegeven worden

Marina - 9 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Riekt naar oplichting