Canal Digitaal

138 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor Canal Digitaal komt uit 138 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Canal Digitaal gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Canal Digitaal's Return Policy heeft enkele negatieve punten volgens beoordelingen, waaronder moeilijk opzegbaar abonnement, lange wachttijd voor terugbetaling en problemen met automatische verlenging zonder toestemming. Echter, sommige klanten hebben ook positieve ervaringen gehad met het bedrijf, zoals het naleven van regels ondanks vergissingen en het krijgen van juiste informatie van medewerkers. Over het algemeen lijkt het Return Policy van Canal Digitaal enigszins dubbelzinnig en kan het verbeterd worden om aan de behoeften van alle klanten te voldoen. (65%)

“Terugkijken tot maar een week”

“Opzeggen onmogelijk!”

“Terugkerende probleempjes vaak schuld van mensen zelf”

“Eindelijk weg in april 2024”

“Lange wachttijd voor terugbetaling”

“Te lange termijn voor terugbetaling”

“teleurstellende ervaring met klantendienst”

“1 ster is nog te veel voor dit ,,zootje,,! Na mijn woning op Tenerife verkocht te hebben mijn abonnement opgezegd via aangetekende brief! Prompt blijft men nog iedere maand geld van mijn rekening incasseren. Na de eindafrekening waarvan ik een aanmaning kreeg presteert men het weer om abonnement kosten voor de volgende maand te incasseren. Als dit hun dank is voor 30 jaar abonnee te zijn geweest!? Maar weer storneren dus!!”

“Hele programma's die afgekapt worden”

“Geen negatieve punten genoemd in de review.”

👍 3   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

kunde - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Animo kastje functioneert slecht en loopt soms vast
  • Omslachtige en trage functionaliteit hardware
  • Ondertiteling ontbreekt op sommige zenders of is onleesbaar (zwart)
  • Terugkijken tot maar een week
  • Ik heb het via online.nl. Is echt met stip de slechtste aanbieder

Enrique (The Original Enrique) - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Opzeggen onmogelijk!

van Hintum - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Perfecte beeldkwaliteit
  • Al ruim 20 jaar klant en tevreden
  • Terugkerende probleempjes vaak schuld van mensen zelf

M. Sweelssen - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen ondertiteling op Belgische zenders
  • Geen opname mogelijk bij RTL zenders
  • Slechte ontvangst
  • Amino kastje is waardeloos
  • Eindelijk weg in april 2024
  • Horror gebeuren
  • Niet beginnen aan
  • Niet beginnen aan Fiber Nederland

tinekejaarsma - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lange wachttijd voor terugbetaling
  • Onhandige procedure voor bankrekeningnummer wijziging
  • Onjuiste informatie over geldoverschrijving
  • Te lange termijn voor terugbetaling

Tess - 10 maanden geleden

  • teleurstellende ervaring met klantendienst

Klant - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • 1 ster is nog te veel voor dit ,,zootje,,! Na mijn woning op Tenerife verkocht te hebben mijn abonnement opgezegd via aangetekende brief! Prompt blijft men nog iedere maand geld van mijn rekening incasseren. Na de eindafrekening waarvan ik een aanmaning kreeg presteert men het weer om abonnement kosten voor de volgende maand te incasseren. Als dit hun dank is voor 30 jaar abonnee te zijn geweest!? Maar weer storneren dus!!

klant - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Hele programma's die afgekapt worden

Anoniem - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Fantastisch werkende app om ESPN te kunnen kijken op mobiel en thuis op tv.
  • Gemakkelijk te koppelen op tv thuis.
  • Zeer tevreden over de werking van Canaal Digitaal.
  • Geen negatieve punten genoemd in de review.

Monica Schwalbach - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onterecht geïnd geld terugkrijgen
  • Niet stopzetten incasso na opzegging contract
  • Geld niet ontvangen na beloftes
  • Onvoldoende hulp en oplossingen geboden

Annemarie Lammertsma - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Activatie e-mail niet ontvangen
  • Geld afgeschreven zonder geactiveerd abonnement
  • Ingewikkelde terugstortingsprocedure
  • Lang wachten op terugbetaling

Henk Vrijenhoek - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Problemen met de ontvanger
  • Moeilijkheden met klantenservice
  • Abonnement niet kunnen opzeggen

gerard hengst - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gemist werkt niet meer, slechte klantenservice.
  • Canal Digitaal levert slecht product, lost problemen niet op.
  • Klantenservice houdt de boot af.
  • Vooruit spoelen niet toegestaan, film opnieuw bekijken.
  • Ruzie door nalaten van TV-signalen.

Daan - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Kwam niet werkend
  • Geen uitschrijfknop tijdens proefperiode

Frans Mulch - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Diverse slechte ervaringen
  • Geen beeld bij regen
  • TV via internet werkt super slecht
  • ESPN 3 niet in pakket opgenomen
  • Moeilijk opzegbaar abonnement
  • Lang wachten bij helpdesk
  • Onnodig herhalen van gegevens
  • Gebrek aan keuzemogelijkheden
  • Slechte service bij chaletpark
  • Waardeloze ervaring door gebrek aan keuze

Wendy - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Geen oplossing na maanden

Han Epskamp - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Live TV stopt spontaan, vertraagde programma's terugkijken, geen geluid
  • Geen online opzegmogelijkheid, trage chat, onbehulpzame medewerker
  • Onjuiste info van medewerker, abonnement beëindigd zonder bevestiging

Erik Hollander - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onverwachte kosten
  • Onduidelijk beleid
  • Onbetrouwbaar

Jan De Jong - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Abbonement opzeggen is waardeloos
  • Moet verplicht bellen. En daar sta ik nu al een tijd in de wachtrij, man man.
  • Wat een slechte services, moet gewoon online kunnen
  • Update: medewerker was wel attent, dus dat is dan het enige pluspuntje

Rr Le - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verborgen kosten bij 'gratis' proefabonnement
  • Enkel telefonisch bereikbaar, onduidelijke facturering
  • Zenders elders in betere kwaliteit beschikbaar
  • Bedrijf maakt zich schuldig aan oplichting

D.J. Lankhof - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantonvriendelijkheid bij verkeerde keuze
  • Geld afgeschreven zonder herinnering
  • Aan regels gehouden ondanks vergissing

Jos Huttenhuis - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Diefstal op klaarlichte dag