Chamberlain Coffee

37 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Chamberlain Coffee komt uit 37 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Chamberlain Coffee gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (30)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Chamberlain Coffee is efficiënt en biedt snelle oplossingen voor problemen. Het assortiment van heerlijke koffie in composteerbare zakjes is veelzijdig voor zowel warme als koude bereiding (95%). Klantenservice is geweldig met snelle reacties op e-mails en vriendelijke ondersteuning (90%). Enkele negatieve opmerkingen over vertragingen en gebrek aan transparantie betreffende verzending (70%), maar er wordt wel een korting aangeboden voor de volgende bestelling (80%). Over het algemeen scoort Chamberlain Coffee hoog wat betreft klantenservice en productkwaliteit, ondanks enkele problemen met communicatie rond verzending.

“Gestopt met antwoorden op vragen over bezorging”

“Geen reactie op Instagram ook”

“Klantsucces reageert niet gedurende meerdere werkdagen zonder een bruikbare oplossing.”

“Veel negatieve beoordelingen en geautomatiseerde reacties.”

“Onmiddellijke klantenservice”

“fantastische klantenservice”

“Geen communicatie en zeer lange verzendtijd”

“Gebrek aan communicatie en slechte klantenservice”

“Druk om meer details over de bestelling te verstrekken”

“Geen verzendupdates”

👍 13   👎 23

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Yuri - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gestopt met antwoorden op vragen over bezorging
  • Geen reactie op Instagram ook

D S - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Product kwam beschadigd, vies en leek gebruikt aan.
  • Klantsucces reageert niet gedurende meerdere werkdagen zonder een bruikbare oplossing.
  • Schuift verantwoordelijkheden zonder klantenservicezorg of vaardigheden.
  • Veel negatieve beoordelingen en geautomatiseerde reacties.

Bogaert - 8 maanden geleden

  • Onmiddellijke klantenservice

Van Acker - 8 maanden geleden

  • fantastische klantenservice
  • snel nieuwe mok ontvangen
  • geweldig in afhandelen van verzoek
  • aanbevelen aan anderen

Julia Peel - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen communicatie en zeer lange verzendtijd
  • Gebrek aan communicatie en slechte klantenservice
  • Product is briljant
  • Ordervervullingsprobleem
  • Druk om meer details over de bestelling te verstrekken

Emily Humphreys - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen verzendupdates
  • Slechte service
  • Zeer teleurstellende service over e-mail
  • Kreeg eindelijk een terugbetaling

Deborah Bloor - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Lange wachttijd voor levering
  • Gebrek aan transparantie over verzending
  • Korting aangeboden voor volgende bestelling
  • Onbevredigende reactie van de klantenservice

De Meyer - 10 maanden geleden

  • Bestelling van koffie en gratis beker was top
  • Klantenservice was geweldig

Eleanor A - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moest invoerrechten betalen naar het Verenigd Koninkrijk
  • Website geeft eigenlijk nooit aan waar de items vandaan worden verzonden
  • Geloofde dat het Verenigd Koninkrijk was

Grace Z - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantensupport is frustrerend
  • Trage responstijd
  • Onopgeloste problemen

Kiana Freeman - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige koffie
  • Hou van Emma's

Bob Bob - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke service
  • Bestelvertraging
  • Terugbetaling is uitgegeven

Holli Allen - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle reactie op e-mailvraag
  • Bestelfout snel opgelost
  • Melding van vertraagde verzending
  • Probleem met abonnement niet goed verwerkt

L.A Shopper - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige ondersteuning
  • Snelle en gemakkelijke ondersteuning
  • Emma geeft om haar merk en klanten

Alyssa Reyes - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle service
  • Echte mensen

Alice Grabe - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige service
  • Geweldige koffie

Mike - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Alicia regelde vervanging voor kapot item
  • Geen gezeur
  • Had de vervanging binnen dagen
  • Zal zeker opnieuw bestellen

George - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige mok
  • Betaalbaar
  • Vriendelijke vermelding van Emma

Sydney Elliott-Brand - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Uitstekende klantenservice
  • Snelle levering na incident met vermist pakket
  • Redelijke prijzen en snelle terugbetaling
  • Efficiënte communicatie en snelle oplossing van probleem

Katherine Fitzpatrick - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige klantenservice

Mya - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Heerlijke koffie, composteerbare zakken, veelzijdig voor warm of koud brouwen