Choice Hotels

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Choice Hotels komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Choice Hotels gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Choice Hotels scoort hoog op het verstrekken van informatie over ligging en prijs van motels (100%). Echter, sommige klanten hebben gemeld dat ze geen reactie hebben ontvangen op hun e-mails (0%) en problemen hebben ondervonden bij het inchecken met gebrek aan hulp en begrip (25%). Er zijn ook klachten over slechte kamers, klantenservice, verborgen kosten en misleidende informatie (50%). Dit leidt tot een gebrek aan transparantie en vertrouwen in de communicatie van Choice Hotels (25%). Er zijn echter positieve opmerkingen over het gemak van het kiezen en boeken van een motel (100%). Over het algemeen lijkt de communicatie van Choice Hotels inconsistent en kan verbetering nodig hebben om aan de verwachtingen van klanten te voldoen.

“Geeft goede informatie over ligging en prijs van motels”

“gebrek aan hulp en begrip bij het inchecken”

“Eerlijke mening niet aan hun normen”

“vuil en onpersoonlijk”

“Keuze Privileges-lidmaatschap”

“Geschillen in het voordeel van het bedrijf”

“Slechte kamers en klantenservice”

“Meer dan 20 busjes gestolen in 5 jaar tijd”

“Misleidende advertentie”

“Late bevestigingsmail”

👍 3   👎 22

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mathéo - 2 april 2024

  • Eenvoudige boeking van motels
  • Handig voor het verdienen van punten voor gratis overnachtingen
  • Geeft goede informatie over ligging en prijs van motels
  • Regelmatig gebruik tijdens trips door de VS
  • Mogelijkheid om gratis overnachtingen te boeken met gespaarde punten

kaat - 15 maart 2024

  • onvriendelijke dame aan de receptie
  • gebrek aan hulp en begrip bij het inchecken
  • racistisch gedrag van de receptioniste
  • slechte ervaring bij het inchecken
  • foutje in de boeking niet willen oplossen

Siebe Desmet - 9 maart 2024

  • Zeer slechte ervaring in dit hotel
  • Kamers vreselijk
  • Personeel onbeleefd en respectloos
  • Eerlijke mening niet aan hun normen
  • Wees veeleisend, kies ander hotel
  • Andere hotels zullen u met RESPECT behandelen
  • Meer betalen voor respectvolle behandeling

Wout Mahieu - 17 februari 2024

  • vuil en onpersoonlijk

Mohammed - 17 februari 2024

  • Keuze Privileges-lidmaatschap
  • Ondermaatse motels
  • Geschillen in het voordeel van het bedrijf

N. Vermeersch - 8 februari 2024

  • Slechte kamers en klantenservice
  • Gestolen busje van veronderstelde veilige parkeerplaats
  • Meer dan 20 busjes gestolen in 5 jaar tijd

Lefebvre - 18 december 2023

  • Misleidende advertentie
  • Niet ontvangen beloofd krediet
  • Late bevestigingsmail
  • Te late levering van kaart

Collignon - 13 december 2023

  • Bedriegende praktijken
  • Verborgen kosten
  • Timeshare aanbod
  • Extra kosten
  • Oplichterij
  • Niet nakomen belofte
  • Gebrek aan transparantie
  • Misleidende informatie

Piette - 4 december 2023

  • Ik heb geen reactie ontvangen op mijn e-mails
  • Hotel niet langer bij de keten, moest rechtstreeks met hotel regelen
  • Betaling niet ontvangen door hotel, alleen compensatie in punten aangeboden
  • Onbeleefd behandeld, voelt als bestolen en onbelangrijke klant

Lukas De Vos - 31 oktober 2023

  • Vreselijke ervaring met onbeschoft personeel en vuile kamers
  • Verouderde faciliteiten
  • Geen zin om gasten te helpen
  • Niet aan te raden voor anderen

Q. Louis - 22 oktober 2023

  • slechte geur en versleten tapijt in de kamer
  • problemen met verwarming
  • schimmel aanwezig
  • teleurstellend verblijf
  • dringend reparaties nodig
  • frustrerende ervaring

lucas - 17 oktober 2023

  • Mindere kwaliteit hotelkamer
  • Die gasten hebben me echt bedrogen en ik heb een rechtszaak lopen over mijn aanbetaling
  • Vreemd genoeg nemen ze nooit op wanneer ik bel, zelfs als ze gewoon voor hun telefoon staan
  • Ik heb het zelf getest en ze kijken gewoon toe hoe de telefoon overgaat zonder te antwoorden
  • Geen idee wat er met hen scheelt, misschien verklaart dat rare gedrag wel die rare geur in de kamer
  • En geloof me, met al die hotelnachten die ik maak, was dit echt een van de slechtste ervaringen ooit

Karin - 24 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Onbeschofte klantenservice
  • Geen terugbetaling mogelijk
  • Gebrek aan communicatie tussen hotel en keten
  • Slechte compensatie met enkel punten

Leo van Kints - 12 oktober 2011Trustpilot 🔗

  • Eenvoudig in gebruik
  • Verdienen punten bij elke overnachting
  • Gemakkelijk motel kiezen en boeken
  • Informatie over motels, ligging en prijs
  • Mogelijkheid om gratis te logeren met gespaarde punten
  • Comfortabele kamer met ontbijt voor redelijke prijs