Choice Hotels

21 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Choice Hotels komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Choice Hotels gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Choice Hotels heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat het mogelijk is om punten te verdienen voor gratis overnachtingen en dat er gratis overnachtingen geboekt kunnen worden met gespaarde punten. Ook wordt het personeel vaak als vriendelijk, behulpzaam en geduldig ervaren, wat bijdraagt aan een aangenaam verblijf. Helaas zijn er ook klachten over onbeleefd behandeld worden door medewerkers, gebrek aan hulp en begrip bij het inchecken en zelfs racistisch gedrag van de receptioniste. Daarnaast zijn er meldingen van slechte kamers en klantenservice, bedriegende praktijken en afschuwelijke klantenservice, wat heeft geleid tot teleurstelling en frustratie bij gasten. Het gebrek aan transparantie en het niet nakomen van beloftes zorgen voor wantrouwen en ontevredenheid bij klanten. Al met al lijkt de klantenservice van Choice Hotels een gemengde ervaring te bieden, met zowel loyale klanten als teleurgestelde gasten. (60%)

“Handig voor het verdienen van punten voor gratis overnachtingen”

“Mogelijkheid om gratis overnachtingen te boeken met gespaarde punten”

“Afschuwelijke klantenservice”

“Verschrikkelijke klantenservice - we moesten eerder vertrekken vanwege een totale stroomstoring in het hotel en zouden een terugbetaling krijgen voor 2 nachten.”

“Nu weigert het hotel om ons terug te betalen, reageert het management niet op onze berichten en is de klantenservice van Choice Hotels compleet waardeloos.”

“onvriendelijke dame aan de receptie”

“gebrek aan hulp en begrip bij het inchecken”

“racistisch gedrag van de receptioniste”

“slechte ervaring bij het inchecken”

“foutje in de boeking niet willen oplossen”

👍 11   👎 42

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mathéo - 2 april 2024

  • Eenvoudige boeking van motels
  • Handig voor het verdienen van punten voor gratis overnachtingen
  • Geeft goede informatie over ligging en prijs van motels
  • Regelmatig gebruik tijdens trips door de VS
  • Mogelijkheid om gratis overnachtingen te boeken met gespaarde punten

margaux - 16 maart 2024

  • Afschuwelijke klantenservice
  • Verschrikkelijke klantenservice - we moesten eerder vertrekken vanwege een totale stroomstoring in het hotel en zouden een terugbetaling krijgen voor 2 nachten.
  • Nu weigert het hotel om ons terug te betalen, reageert het management niet op onze berichten en is de klantenservice van Choice Hotels compleet waardeloos.

kaat - 15 maart 2024

  • onvriendelijke dame aan de receptie
  • gebrek aan hulp en begrip bij het inchecken
  • racistisch gedrag van de receptioniste
  • slechte ervaring bij het inchecken
  • foutje in de boeking niet willen oplossen

Siebe Desmet - 9 maart 2024

  • Zeer slechte ervaring in dit hotel
  • Kamers vreselijk
  • Personeel onbeleefd en respectloos
  • Eerlijke mening niet aan hun normen
  • Wees veeleisend, kies ander hotel
  • Andere hotels zullen u met RESPECT behandelen
  • Meer betalen voor respectvolle behandeling

Wout Mahieu - 17 februari 2024

  • vuil en onpersoonlijk

Mohammed - 17 februari 2024

  • Keuze Privileges-lidmaatschap
  • Ondermaatse motels
  • Geschillen in het voordeel van het bedrijf

N. Vermeersch - 8 februari 2024

  • Slechte kamers en klantenservice
  • Gestolen busje van veronderstelde veilige parkeerplaats
  • Meer dan 20 busjes gestolen in 5 jaar tijd

mohamed - 2 januari 2024

  • Slechte ervaring met medewerkers
  • Lastiggevallen en bedreigd door medewerkers
  • Nagelaten om op te treden en te beschermen
  • Hulp nodig om klachten op te lossen
  • Telefoontje van medewerker van het bedrijf ontvangen

Masson - 24 december 2023

  • Vreselijke klantenservice

Lefebvre - 18 december 2023

  • Misleidende advertentie
  • Niet ontvangen beloofd krediet
  • Late bevestigingsmail
  • Te late levering van kaart

Collignon - 13 december 2023

  • Bedriegende praktijken
  • Verborgen kosten
  • Timeshare aanbod
  • Extra kosten
  • Oplichterij
  • Niet nakomen belofte
  • Gebrek aan transparantie
  • Misleidende informatie

Piette - 4 december 2023

  • Ik heb geen reactie ontvangen op mijn e-mails
  • Hotel niet langer bij de keten, moest rechtstreeks met hotel regelen
  • Betaling niet ontvangen door hotel, alleen compensatie in punten aangeboden
  • Onbeleefd behandeld, voelt als bestolen en onbelangrijke klant

Baert - 2 december 2023

  • Fantastisch verblijf met top personeel en comfortabele kamer
  • Het hotel was echt geweldig met superhartelijke algemeen manager
  • Schone en goed gevulde kamers met supercomfortabele bedden en rustige omgeving
  • Michelle maakte het verblijf onvergetelijk met geweldige sfeer
  • Ik kom graag terug in de toekomst

Julie Van de Velde - 19 november 2023

  • Vriendelijk personeel
  • Behulpzaamheid en geduld

Lukas De Vos - 31 oktober 2023

  • Vreselijke ervaring met onbeschoft personeel en vuile kamers
  • Verouderde faciliteiten
  • Geen zin om gasten te helpen
  • Niet aan te raden voor anderen

Meert - 28 oktober 2023

  • Personeel onbeschoft
  • Koelkast werkt niet
  • Frustrerende ervaring
  • Teleurstellend

Q. Louis - 22 oktober 2023

  • slechte geur en versleten tapijt in de kamer
  • problemen met verwarming
  • schimmel aanwezig
  • teleurstellend verblijf
  • dringend reparaties nodig
  • frustrerende ervaring

lucas - 17 oktober 2023

  • Mindere kwaliteit hotelkamer
  • Die gasten hebben me echt bedrogen en ik heb een rechtszaak lopen over mijn aanbetaling
  • Vreemd genoeg nemen ze nooit op wanneer ik bel, zelfs als ze gewoon voor hun telefoon staan
  • Ik heb het zelf getest en ze kijken gewoon toe hoe de telefoon overgaat zonder te antwoorden
  • Geen idee wat er met hen scheelt, misschien verklaart dat rare gedrag wel die rare geur in de kamer
  • En geloof me, met al die hotelnachten die ik maak, was dit echt een van de slechtste ervaringen ooit

Karin - 24 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Onbeschofte klantenservice
  • Geen terugbetaling mogelijk
  • Gebrek aan communicatie tussen hotel en keten
  • Slechte compensatie met enkel punten

Leo van Kints - 12 oktober 2011Trustpilot 🔗

  • Eenvoudig in gebruik
  • Verdienen punten bij elke overnachting
  • Gemakkelijk motel kiezen en boeken
  • Informatie over motels, ligging en prijs
  • Mogelijkheid om gratis te logeren met gespaarde punten
  • Comfortabele kamer met ontbijt voor redelijke prijs