Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Citroen wordt als teleurstellend ervaren met problematische en onbeleefde behandeling. Er is een gebrek aan respect voor taalwetgeving en klantvriendelijkheid, wat resulteert in het negeren van taalverzoeken en het doorverwijzen naar een ander land vanwege een taalbarrière. Hoewel de auto betrouwbaar is, laat de service te wensen over en worden klanten niet gewaardeerd. De aftersales zijn om van te huilen en er is onjuist onderhoudsschema met onverwachte reparatiekosten. Dit alles leidt tot een gebrek aan erkenning van fouten en het dalen van de waarde van de auto na 5 jaar. (21%)