Citroen

7 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Citroen komt uit 7 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Citroen gevonden hebben:

ErvaringenSite (4)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Citroen wordt als teleurstellend ervaren met problematische en onbeleefde behandeling. Er is een gebrek aan respect voor taalwetgeving en klantvriendelijkheid, wat resulteert in het negeren van taalverzoeken en het doorverwijzen naar een ander land vanwege een taalbarrière. Hoewel de auto betrouwbaar is, laat de service te wensen over en worden klanten niet gewaardeerd. De aftersales zijn om van te huilen en er is onjuist onderhoudsschema met onverwachte reparatiekosten. Dit alles leidt tot een gebrek aan erkenning van fouten en het dalen van de waarde van de auto na 5 jaar. (21%)

“Teleurstellende aankoopervaring”

“schandalige dienstverlening van Citroen”

“aftersales om van te huilen”

“Slechte klantenservice”

“Onbeleefde behandeling en negeren van taalverzoek”

“Stuurde door naar ander land vanwege taalbarrière”

“Gebrek aan respect voor taalwetgeving en klantvriendelijkheid”

“betrouwbaar voertuig”

“teleurstellend”

“problematisch”

👍 1   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Siebe Smets - 4 februari 2024

  • Misleidende prijs op de website
  • Teleurstellende aankoopervaring

PINEUT - 9 januari 2024Trustpilot 🔗

  • schandalige dienstverlening van Citroen
  • voertuig nog steeds in de garage
  • financiële schade van ongeziene aard
  • aftersales om van te huilen

N. Goffin - 12 december 2023

  • Slechte klantenservice
  • Onbeleefde behandeling en negeren van taalverzoek
  • Stuurde door naar ander land vanwege taalbarrière
  • Gebrek aan respect voor taalwetgeving en klantvriendelijkheid

V. Van Damme - 10 december 2023

  • betrouwbaar voertuig
  • teleurstellend
  • problematisch

Martin - 17 november 2023

  • Distributieriem ging te vroeg stuk
  • Onverwachte hoge reparatiekosten
  • Service liet te wensen over
  • Niet geapprecieerd als klant

Chris Vercauteren - 7 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Onjuist onderhoudsschema
  • Kosten van onverwachte reparaties
  • Gebrek aan erkenning van fouten
  • Waarde van de auto na 5 jaar