Citroen

7 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Citroen komt uit 7 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Citroen gevonden hebben:

ErvaringenSite (4)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Citroen scoort gemengde beoordelingen met een betrouwbaar voertuig (60%) maar schandalige dienstverlening (20%). Het feit dat het voertuig nog steeds in de garage staat en de financiële schade van ongeziene aard (10%) zorgt voor teleurstelling bij de klanten. Het onjuiste onderhoudsschema (10%) draagt ook bij aan de negatieve ervaring van de klanten.

“schandalige dienstverlening van Citroen”

“voertuig nog steeds in de garage”

“financiële schade van ongeziene aard”

“betrouwbaar voertuig”

“Onjuist onderhoudsschema”

👍 1   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

PINEUT - 9 januari 2024Trustpilot 🔗

  • schandalige dienstverlening van Citroen
  • voertuig nog steeds in de garage
  • financiële schade van ongeziene aard
  • aftersales om van te huilen

V. Van Damme - 10 december 2023

  • betrouwbaar voertuig
  • teleurstellend
  • problematisch

Chris Vercauteren - 7 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Onjuist onderhoudsschema
  • Kosten van onverwachte reparaties
  • Gebrek aan erkenning van fouten
  • Waarde van de auto na 5 jaar