Coinsmart

134 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Coinsmart komt uit 134 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Coinsmart gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Coinsmart heeft enkele nadelen, zoals problemen met systeemfouten die extra kosten veroorzaken en geblokkeerde bitcoinopnames. Sommige gebruikers klagen ook dat ze wachten op terugbetalingen en zich zorgen maken dat ze hun geld niet kunnen opnemen. Het is belangrijk om voorzichtig te zijn en niet te storten als er twijfels zijn over de betrouwbaarheid van het platform. (60%)

“Wachten op terugbetaling van $45”

“Geblokkeerde Bitcoin-opname”

“Ze beloven veel winst maar vragen om meer geld om op te nemen”

“Slechte ervaring met opname van cryptovaluta, slechte klantenservice, mogelijk oplichting”

“Niet storten”

“Zeer bezorgd dat ik mijn geld niet zal krijgen, aangezien er geen andere manier is om mijn geld op te nemen.”

“Systeemfouten resulteren in extra kosten”

👍 1   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Stan - 29 oktober 2023

  • Eenvoudige verificatie
  • E-transfer
  • Geen kosten boven $2000
  • Gebruiksvriendelijke interface
  • Competitieve stortings- en opnamekosten
  • Online chat beschikbaar
  • Ontbreken van mobiele app
  • Lange wachttijden in online chatroom
  • Geen telefonische ondersteuning
  • Vertragingen bij ontvangen van Interac-aanvragen
  • Onverwachte kosten bij systeemstoringen
  • Wachten op terugbetaling van $45
  • Uitstekende service van meneer Shah

Henning - 24 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Geblokkeerde Bitcoin-opname
  • Slechte en trage service

Guillermo Navarro Fenech - 12 november 2022Trustpilot 🔗

  • Ze beloven veel winst maar vragen om meer geld om op te nemen
  • Het is geen serieus platform, is niet betrouwbaar, is niet te vertrouwen

its gone up - 28 april 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte ervaring met opname van cryptovaluta, slechte klantenservice, mogelijk oplichting

Martin Ochlast - 21 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Moeite door ongelooflijke problemen nadat ik EOS had opgenomen
  • Vertrouwelijke ondersteuning in Chat
  • EOS omgewisseld in usd terwijl stellar was ingesteld door mij als gebruiker
  • Niet storten

James Campbell - 23 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Vino weigerde mijn opname te voltooien via de eerder besproken methode in de livechat.
  • Hij bleef desinformatie verspreiden en beweerde dat de chats waar ik naar verwees niet bestonden!
  • Zeer bezorgd dat ik mijn geld niet zal krijgen, aangezien er geen andere manier is om mijn geld op te nemen.
  • Vino is een roofzuchtige klantenservicemedewerker die alles zal proberen om uw zuurverdiende geld bij u weg te houden!

Afsar Jaffar Ali - 21 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Eenvoudige verificatie
  • Geen kosten boven $ 2000
  • Concurrerende stortings- en opnamekosten
  • E-overdracht
  • Online chat
  • Grote wachtrij in de online chatroom
  • Geen mobiele app
  • Geen telefoonondersteuning
  • Vertraagde Interac-verzoeken in tijden van marktomslag
  • Systeemfouten resulteren in extra kosten