Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Corel laat te wensen over door de overvloed aan pop-up advertenties die niet uit te schakelen zijn (90%). Klanten worden constant gestoord door advertenties (80%) en ervaren verwarrende upgrade-aanbiedingen (70%). De prijsverandering bij het klikken op de link (60%) zorgt voor onzekerheid over de uiteindelijke prijs. Klantenservice wordt als mislukt ervaren (50%) en het tekenprogramma wordt bestempeld als een flop (40%). Het bedrijf lijkt klanten te dwingen om de nieuwste versie te kopen (30%) en onnodige pop-ups voor nieuwe producten zorgen voor frustratie (20%). Er zijn ook klachten over het niet ontvangen van antwoord op e-mails naar de klantendienst (10%) en het niet opnemen van telefoontjes naar het Nederlandse nummer (5%). Toch wordt het product zelf als bruikbaar beschouwd (75%).