Corel

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Corel komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Corel gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Corel scoort wisselend, met zowel positieve als negatieve ervaringen. De goede klantenservice van Kenneth D'sa wordt geprezen, maar sommige klanten ervaren onbereikbaarheid en slechte communicatie met de klantenservice. Er is echter snelle en efficiënte service gemeld, en een gegarandeerde terugbetaling na klachten. De tools zijn verdwenen voor sommige klanten, maar de technicus die hulp bood werd als vriendelijk en deskundig beoordeeld. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Corel gemengde beoordelingen te krijgen, met zowel positieve als negatieve aspecten. (67%)

“Onmogelijk om klantendienst te bereiken”

“Oplichters”

“Teleurstelling”

“verwarrende upgrade-aanbiedingen”

“mislukte communicatie met klantenservice”

“Corel-software crashte constant op nieuwe laptop”

“Technicus was vriendelijk en deskundig”

“Snelle en efficiënte service”

“Slechte technische ondersteuning”

“Goede klantenservice van Kenneth D'sa”

👍 5   👎 16

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Desmedt - 6 maanden geleden

  • De jas leek meer op een Chinese maat dan een EU-maat
  • Kosten voor retour zelf betalen
  • Onmogelijk om klantendienst te bereiken
  • Oplichters

Clémence Michel - 7 maanden geleden

  • Pluizige winterjas
  • Teleurstelling
  • Niet fatsoenlijk uitzien
  • Belachelijk en flop
  • Badjas is dikker en ziet er beter uit

Elias - 7 maanden geleden

  • verwarrende upgrade-aanbiedingen
  • prijsverandering bij het klikken op de link
  • onzekerheid over de uiteindelijke prijs
  • mislukte communicatie met klantenservice

Daems - 7 maanden geleden

  • Corel-software crashte constant op nieuwe laptop
  • Technicus was vriendelijk en deskundig
  • Snelle en efficiënte service

Mehdi Delfosse - 8 maanden geleden

  • Slechte technische ondersteuning
  • Goede klantenservice van Kenneth D'sa
  • Problemen met CorelDraw op MacOS
  • Kundige hulp van Kenneth D'sa

R. Dubois - 8 maanden geleden

  • Mooi model winterjas met felle kleur en rode capuchon
  • Pakketje werd verzonden maar zending lag stil en kwam niet aan
  • Geen antwoord ontvangen op e-mail naar klantendienst
  • Telefoonnummer in Nederland gebeld, maar er werd niet opgenomen

Pieters - 9 maanden geleden

  • Product van goede kwaliteit
  • Overspoeld door pop-up advertenties die niet uit te schakelen zijn
  • Constant gestoord worden door advertenties
  • Onaangename en frustrerende ervaring met het product

Mertens - 9 maanden geleden

  • tekenprogramma is echt een flop
  • gegarandeerde terugbetaling? Laat me niet lachen
  • geen idee waar ze het lef vandaan halen
  • na mijn klacht hebben ze wel snel gereageerd en het geld terug gestort

Gielen - 9 maanden geleden

  • Je eigen penselen maken
  • Teleurgesteld

Saidi - 10 maanden geleden

  • Geen hulpvaardig personeel bij klantenservice
  • Misleidende informatie over licenties
  • Onnodige pop-ups voor nieuwe producten
  • Onbetrouwbare installatie van software

Lina - 10 maanden geleden

  • Softwareprogramma lijkt steeds slechter te worden.
  • Bedrijf lijkt te proberen klanten te dwingen om de nieuwste versie te kopen.
  • Tools verdwenen behalve touch workspace die nooit gebruikt is.

Finn - 12 maanden geleden

  • verschrikkelijke koop

Heymans - 12 maanden geleden

  • Slechte kwaliteit product