Totaalbeeld
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Cruisewinkel biedt een fantastische cruise-ervaring met lekker eten en leuke activiteiten (60%), maar kampt met problemen bij het snel oplossen van problemen (20%) en vertragingen bij het ontvangen van offertes (40%). Het team is gemakkelijk te bereiken voor vragen (80%), maar er is een gebrek aan beschikbaarheid van cruises (30%) en soms misleidende informatie (10%). De leveringsservice heeft voordelen zoals snelle oplossing van problemen en snelle levering van producten (100%), maar kan soms vertragingen bij offertes en gebrek aan verantwoordelijkheid tonen (50%). De klantenservice varieert, met zowel tevreden klanten als klachten over lange wachttijden en onbehulpzame service (60%). De communicatie is over het algemeen goed, maar er zijn lange wachttijden en soms misleidende informatie (45%). De website is makkelijk in gebruik, maar vertoont een gebrek aan service (33%). Al met al biedt Cruisewinkel een goede cruise-ervaring, maar er zijn ruimte voor verbetering op het gebied van service, communicatie en efficiëntie.
Product
Cruisewinkel biedt een fantastische cruise-ervaring met lekker eten en leuke activiteiten (60%), maar kan problemen snel oplossen (20%). Het is gemakkelijk om het team te bereiken voor vragen (80%), maar er zijn vertragingen bij het ontvangen van offertes (40%). Er is een gebrek aan beschikbaarheid van cruises (30%) en soms is er misleidende informatie (10%). Over het algemeen verkoopt Cruisewinkel cruise reizen zonder de gewenste service (50%).
Levering
De leveringsservice van Cruisewinkel heeft enkele voordelen, zoals snelle oplossing van problemen (100%), snelle levering van de producten (100%) en een fantastische cruise-ervaring met lekker eten en leuke activiteiten (100%). Helaas kan er wel een vertraging optreden bij het ontvangen van een offerte (50%) en kan het bedrijf soms gebrek aan verantwoordelijkheid tonen (50%). Bovendien kan het moeilijk zijn om telefonisch contact op te nemen met het bedrijf (0%).
Klantenservice
De klantenservice van Cruisewinkel heeft gemengde beoordelingen gekregen. Enkele klanten zijn tevreden over de snelle afhandeling van vragen en de vriendelijkheid van het personeel (40%), terwijl anderen klagen over lange wachttijden en onbehulpzame service (60%). Hoewel sommige problemen snel werden opgelost en er passende compensatie werd geboden (20%), waren er ook klachten over het gebrek aan service en onbereikbaarheid van het bedrijf (80%). Over het algemeen varieert de klanttevredenheid bij Cruisewinkel.
Communicatie
Cruisewinkel blinkt uit in snelle en vriendelijke communicatie (85%). Het bedrijf lost problemen snel op (80%) en heeft een uitstekende klantenservice (95%). Helaas kunnen er wel lange wachttijden zijn voor het verkrijgen van een offerte (60%) en bevestiging van de cruise (55%). Ook kan het voorkomen dat de informatie misleidend is (45%) en dat de communicatie soms tekortschiet (40%). Over het algemeen biedt Cruisewinkel een goede service, maar er is ruimte voor verbetering op het gebied van efficiëntie en duidelijkheid in communicatie.
Website
De website van Cruisewinkel heeft een gebrek aan service, hoewel het wel makkelijk te gebruiken is. (33%) Het gemak van de website maakt het eenvoudig om informatie te vinden en bestellingen te plaatsen. (67%)
Over Cruisewinkel
Cruisewinkel is een Nederlandse onderneming opgericht in 2006 en gevestigd in Amsterdam. Het bedrijf is onderdeel van het merk e-domizil GmbH en streeft ernaar om de bemiddeling in cruises te verbeteren en Europese marktleider te worden op het gebied van zee- en riviercruises. Met behulp van moderne internet- en databanktechnologieën is Cruisewinkel 24/7 en wereldwijd bereikbaar via telefonisch en online contact. Het team van Cruisewinkel bestaat uit vier cruisespecialisten die klanten helpen bij het vinden van de perfecte cruise. Het bedrijf werkt samen met verschillende partners en draagt sinds 2018 automatisch bij aan de compensatie van CO2-uitstoot van hun cruises via Green Cruise. Op de website van Cruisewinkel kunnen klanten een uitgebreide keuze aan cruises vinden en contact opnemen met het team voor vragen of opmerkingen.
Contactgegevens
Weesperstraat 103
1018 VN Amsterdam
NL