De Kaasconnaisseur

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor De Kaasconnaisseur komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor De Kaasconnaisseur gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De return policy van De Kaasconnaisseur heeft zijn voor- en nadelen. Klanten hebben gemengde ervaringen, met sommige die klagen over verplichte omruiling van bonnen en vereiste aankoopbonnen voor activering van Bongobonnen. Anderen vinden het echter gemakkelijk om bonnen in te ruilen via de app en hebben positieve ervaringen met terugbetalingen ontvangen. Het onvermogen om bonnen te verlengen en het gebrek aan duidelijke informatie over terugbetalingsmogelijkheden zijn echter negatieve aspecten van de return policy van De Kaasconnaisseur. (40%)

“geen duidelijke informatie over terugbetalingsmogelijkheden”

“Kan niet inruilen op restaurant”

“Negatieve ervaring, bon als vergiftigd geschenk”

“Aankoopbon vereist voor activering Bongobon”

“Cadeau kan niet geactiveerd worden zonder aankoopbon”

“Verplichte omruiling van bonnen”

“Onzekerheid na aankoop van bon”

“Gemakkelijk inruilen van bon via de app”

“Websitefout en weigering verlenging of compensatie”

“Weigert terugbetaling of alternatief aan te bieden”

👍 5   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Dre Peremans - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • onduidelijke informatie over de tickets en voorwaarden
  • gebrek aan uitleg over kleurcodes en boekingsperiodes
  • gebrek aan vermelding van boekingsdata en verwijzing naar de officiële website
  • onduidelijke omschrijving van verschillende ticketopties
  • klantenservice verwijt in plaats van hulpvaardigheid
  • geen duidelijke informatie over terugbetalingsmogelijkheden

Consumer - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte ervaring
  • Kan niet inruilen op restaurant
  • 20 euro betaald om te verlengen
  • Echte ZAKZETTERIJ

Wendy Vanherck - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Bongo bon niet meer beschikbaar, omruilen en verlengen tegen extra kosten
  • Klantenservice begreep de vraag niet, onbehulpzaam
  • Bon bijna verlopen, geen begrip getoond
  • Negatieve ervaring, bon als vergiftigd geschenk

Suzy - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen oplossing voor probleem met registratie
  • Moeilijkheden met activeren Bongobon
  • Aankoopbon vereist voor activering Bongobon
  • Cadeau kan niet geactiveerd worden zonder aankoopbon

An - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Partners stoppen samenwerking met Bongo
  • Onmogelijkheid om kortingscode te gebruiken bij omruilen bon
  • Verplichte omruiling van bonnen
  • Extra kosten bij gebruik van bonnen

walter de voecht - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onduidelijke beschikbaarheid van data voor fietsweekend
  • Vreemde werkwijze
  • Onzekerheid na aankoop van bon

Steffi Van den Bossche - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gemakkelijk inruilen van bon via de app

bert - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Websitefout en weigering verlenging of compensatie

karin - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Belooft abonnement De Tijd maar biedt niet aan
  • Weigert terugbetaling of alternatief aan te bieden

Stijn De Rammelaere - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goed betaald voor hen
  • Geen verlenging na een bepaalde periode
  • Bongobon verloopt na 3 maanden

Patrick Siemons - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Heerlijk relaxen in een rustig en zeer net kader.

Luc DS - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • druk
  • vriendelijk en vlot
  • lekker eten

Jenn - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De verpakking van de bongo bon was gescheurd
  • De bongo bon zat in een slecht verpakte papieren zak met dunne bubbelfolie
  • Het cadeau was beschadigd bij aankomst
  • Onvoldoende bescherming voor cadeau bij levering
  • Geen tijd om opnieuw te bestellen
  • Teleurstellende ervaring met bongo

Frans Roosen - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prima hotel!!

Sam Helsen - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • annulering van een 2 daagse overnachting
  • andere bon uitbetaald aan de verhuurder
  • extra kosten voor de overnachting in een ander hotel
  • geen hulp van de ombudsdienst

Marc - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goede klantenservice
  • Terugbetaling ontvangen

Jessy - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goedkoopste hotel met slechtste ligging
  • Onzekerheid over beschikbaarheid hotels
  • Geen hotel beschikbaar in het weekend

Etienne Nagels - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Mooie, eenvoudige kamer
  • Spijtig dat er geen koelkastje aanwezig was
  • Soms wat putjesgeur in de mooie badkamer
  • Sympathieke mensen die de B&B runnen
  • De kamer zou wat vroeger dan 18:00 mogen ter beschikking zijn
  • Prettige ervaring