Ervaringen Apple Music

Apple Music is een door Apple Inc. ontwikkelde muziek streamingsdienst. Sinds november 2015 is het ook voor Android gebruikers mogelijk om muziek te streamen met Apple Music. Apple Music is daarmee de eerste dienst van Apple die ook op Android werkt. Op deze pagina kunt u de aanbevelingen, klachten en tips van andere mensen over Apple Music lezen of u kunt daarnaast ook zelf uw eigen aanbevelingen, klachten en tips achterlaten door middel van een review. Ook kunt u op deze website op andere soortgelijke bedrijven zoeken. Dit zodat u altijd en op elk moment van de dag weet waar u nou precies aan toe bent. Zo komt u dus ook nooit voor onverwachtse verrassingen te staan.

Over Apple Music

Apple Music is gelanceerd op 30 juni van het jaar 2015. Een maand na deze introductie waren zowel gebruikers als artiesten en vertegenwoordigers van de muziek industrie nog niet echt onder de indruk van de nieuwe muziekdienst. In december 2016 liet Apple weten dat de streamingsdienst inmiddels twintig miljoen betalende abonnees had. Een jaar later (in maart 2018) was het aantal abonnees gestegen naar bijna veertig miljoen betalende gebruikers. Sinds de zomer van 2018 heeft Apple Music meer betalende gebruikers in de Verenigde Staten dan zijn grote concurrent Spotify.

Personeel Algemene diensten KHLeuven zet zich in voor welzijnsorganisaties uit de redio

Producten en diensten van Apple Music

Gebruikers van Apple Music kunnen via hun apparaat muziek afspelen via het internet. Apple Music adviseert ook muziek op grond van de smaak van de geberuiker. Qua kosten en qua muziek lijkt Apple Music wel veel op andere muziek streamingsdiensten, maar volgens Apple zelf maken "toegevoegde extra's en exclusieve content deze dienst onderscheidend". Apple Music heeft daarnaast ook een eigen radio station: Beats One. Dit radiostation is in honderd landen te beluisteren en is opgericht in samenwerking met BBC radio 1 DJ Zane Lowe, hiphop-DJ Ebro Darden en Julie Adenuga. Het radiostation is 24 uur per dag en zeven dagen in de week te beluisteren.

Hiernaast heeft de dienst ook nog eens Apple Music Radio (dit was voorheen iTunes radio), waar de luisteraar kan kiezen uit verschillende "radiostations" met vooraf opgestelde muzieklijsten. Het is daarnaast ook mogelijk om zelf een radiostation aan te maken op basis van nummers, artiesten of op basis van genres. Het derde onderdeel dat is toegevoegd, is Connect. Connect is een blogplatform, waar artiesten hun muziek of andere media kunnen delen met fans. Apple Music kan ook via Siri met stemcommando's worden aangestuurd.

Aanbevelingen, klachten en tips over Apple Music

Heeft u nou ook een mening en/of beoordeling over het bedrijf Apple Music? ErvaringenSite is opgericht om over verschillende bedrijven een transparant beeld te krijgen. Het is daarom ook goed om uw oordeel en/of mening door middel van een review over Apple Music op ErvaringenSite te delen. Ook kunt u op ErvaringenSite de aanbevelingen, klachten en tips van andere mensen over Apple Music vinden en uw eigen aanbevelingen, klachten en tips achterlaten. Lees hier dan ook de ervaringen van andere mensen over Apple Music of laat uw eigen ervaring door middel van een review over het bedrijf Apple Music nu achter.

Apple Music

10
    10