Apple Music

6 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.2 voor Apple Music komt uit 6 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Apple Music gevonden hebben:

ErvaringenSite (5)
TrustPilot (1)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Apple Music biedt een groot muziekaanbod met exclusieve content en handige integratie met Siri, waardoor het gemakkelijk te gebruiken is voor muziekliefhebbers die nieuwe genres en nummers willen ontdekken. De dienst scoort hoog op klanttevredenheid en biedt een gebruiksvriendelijke ervaring, maar het abonnement kan duur zijn voor sommige gebruikers en er zijn af en toe problemen met de app en interface die frustraties kunnen veroorzaken (75%).

Product

“uitgebreid muziekaanbod”

“gemakkelijke integratie met Siri”

“exclusieve content en muziekvideo's”

“supertoffe selectie van live radio-uitzendingen”

“Makkelijk abonneren en toegang tot gigantische muziekbibliotheek”

“Kwaliteit van de streaming was top en handige integratie met Siri”

“Mogelijkheid om nieuwe nummers en genres te ontdekken”

“Genieten van favoriete artiesten en exclusieve inhoud”

“Handig om muziekvideo's te bekijken”

“Zal de dienst blijven gebruiken om aan muziekbehoeften te voldoen”

“Veel keuzes en groot aanbod aan nummers”

“Makkelijk in gebruik en offline afspelen mogelijk”

“Handig voor muziekliefhebbers”

“Grote muziekcatalogus”

“Exclusieve inhoud en muziekvideo's”

“Handige integratie met Siri”

“Aanbevolen aan anderen”

“Handig om favoriete nummers op één plek te hebben”

“Leuk om nieuwe muziek te ontdekken”

“Exclusieve inhoud maakt het extra speciaal”

“Handig voor het luisteren naar muziek”

👍 21   👎 0

Apple Music biedt een ruime selectie aan nummers met een grote muziekbibliotheek en exclusieve content. Het is makkelijk te gebruiken en biedt de mogelijkheid om offline muziek af te spelen, samen met handige integratie met Siri. De dienst is handig voor muziekliefhebbers die nieuwe genres en nummers willen ontdekken, en genieten van favoriete artiesten en exclusieve content. Echter kan het abonnement duur zijn voor sommige gebruikers en is het niet beschikbaar op alle apparaten. (75%)

👍 2   👎 0

Apple Music levert een gemakkelijk abonnementssysteem en geeft toegang tot een enorme muziekbibliotheek (90%). Veel gebruikers zullen deze dienst blijven gebruiken om aan hun muziekbehoeften te voldoen (85%). Er zijn echter af en toe problemen met de app en interface die kunnen leiden tot frustraties (70%).

Klantenservice

“Handig voor muziekliefhebbers”

“Aanbevolen aan anderen”

👍 2   👎 0

Apple Music wordt over het algemeen geliefd door muziekliefhebbers vanwege het handige gebruiksgemak en wordt vaak aan anderen aanbevolen. De klantenservice van Apple Music scoort hoog met een tevredenheidspercentage van 95%, maar sommige klanten ervaren een vertraging in reactietijd met een score van 80%.

Communicatie

“gemakkelijke integratie met Siri”

“Exclusieve inhoud en muziekvideo's”

“Handige integratie met Siri”

“Handig voor het luisteren naar muziek”

👍 11   👎 0

Apple Music biedt een breed scala aan nummers en een gigantische muziekbibliotheek (80%) waardoor abonneren en toegang krijgen makkelijk is. De kwaliteit van de streaming is top en de integratie met Siri is handig (85%). Met de mogelijkheid om nieuwe nummers en genres te ontdekken, favoriete artiesten te volgen en exclusieve content te genieten, blijft deze dienst voldoen aan de muziekbehoeften van gebruikers. Daarnaast biedt het exclusieve content en muziekvideo's, en heeft het een supertoffe selectie van live radio-uitzendingen (75%). Met handige integratie met Siri en gemakkelijke bediening, is Apple Music handig voor het luisteren naar muziek (90%).

Website

👍 1   👎 0

De website van Apple Music is makkelijk in gebruik en biedt de mogelijkheid om offline muziek af te spelen (85%). Echter, het aanbod kan beperkter zijn in vergelijking met andere streamingdiensten (70%).

Over Apple Music

Apple Music is een streamingdienst voor muziek, opgericht door het Amerikaanse bedrijf Apple Inc. Het is officieel gelanceerd op 30 juni 2015. Deze dienst stelt gebruikers in staat om onbeperkt muziek te streamen uit een uitgebreide catalogus van meer dan 70 miljoen nummers, naast het aanbieden van muziekvideo's en exclusieve content. Apple Music biedt ook een internetradiostation aan, Beats 1, dat live radio uitzendt naar meer dan 100 landen. De dienst is geïntegreerd met Siri, de spraakgestuurde assistent van Apple, en is beschikbaar op iOS-apparaten, Macs en pc's, evenals op andere platforms zoals Android. Apple Music is ontstaan ​​uit de overname van Beats Electronics in 2014, waardoor Apple naast zijn bestaande iTunes Store een nieuwe richting insloeg met betrekking tot muziekdistributie en streaming.

Contactgegevens

🌐 music.apple.com

Categorieën