Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Dierenverzekering wordt bekritiseerd om verschillende redenen. De polisvoorwaarden worden als misleidend en onduidelijk ervaren, waardoor het moeilijk is om te begrijpen wat er precies gedekt wordt. De klantenservice is slecht bereikbaar en niet transparant over vergoedingen, wat voor frustraties zorgt bij klanten. Daarnaast lijkt het alsof ze er alles aan doen om niet uit te hoeven betalen, wat het vertrouwen van klanten schaadt. De dekking van de voorwaarden wordt als onvoldoende beschouwd voor veelvoorkomende situaties bij honden. De locatie van het kantoor is moeilijk vindbaar en de bereikbaarheid is beperkt en inconsistent. Over het algemeen lijkt het dat Dierenverzekering niet aan de verwachtingen voldoet en klanten waarschuwen voor de verzekering. (76%)