Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorging van Directwonen heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Het proces van het vinden van huisvesting wordt vereenvoudigd, wat door veel mensen wordt gewaardeerd (44%). Helaas zijn er ook veel klachten over trage reacties van verhuurders en onduidelijke processen (56%). Daarnaast zijn er klachten over automatische verlengingen zonder toestemming en oplichtingspraktijken (33%). Hoewel sommige gebruikers snel een woning hebben kunnen vinden en het proces als overzichtelijk hebben ervaren, klagen anderen over slechte communicatie, niet ontvangen producten na betaling en automatische incasso's zonder toestemming (67%). Het is belangrijk om bewust te zijn van deze mogelijke problemen bij het gebruik van Directwonen voor huurders en verhuurders.