Directwonen

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Directwonen komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Directwonen gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Directwonen wordt door de reviews als zeer negatief ervaren, met klachten over automatische verlengingen zonder toestemming, moeilijkheden om geld terug te krijgen en oplichting. Slechts een kleine mogelijkheid tot terugboeken (storneren) wordt genoemd, maar over het algemeen lijkt het lastig te zijn om geld terug te krijgen binnen de wettelijke termijn. Met een gemiddelde van 12 maanden vastzitten aan een lidmaatschap is dit een riskante keuze voor consumenten. (17%)

“Automatische verlenging zonder toestemming”

“oplichters”

“Geen geld terugkrijgen”

“Oplichters smeren je direct een doorlopend abonnement aan”

“Mogelijkheid tot terugboeken (storneren)”

“Oplichting”

“Moeilijk uitschrijven”

“Automatische verlenging zonder toestemming”

“Zonde van tijd en geld”

“Weigering om terugbetaling te doen binnen wettelijke termijn”

👍 2   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Shirley - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Automatische verlenging zonder toestemming

Darleen Kimberly - 8 december 2023Trustpilot 🔗

  • oplichters

Dylan van den Berg - 17 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Betaalde premium account zonder opvolging
  • Geen geld terugkrijgen
  • Geld verdienen aan wanhopige woningzoekenden zonder service

David - 11 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Oplichters smeren je direct een doorlopend abonnement aan
  • Na opzeggen sturen ze je alsnog direct door naar incasso

Zeravan - 20 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Automatische incasso zonder toestemming
  • Inlogproblemen na betaling
  • Geen reactie op e-mails
  • Ongeautoriseerde maandelijkse afschrijvingen
  • Mogelijkheid tot terugboeken (storneren)
  • Opgelicht worden
  • Bedreigend taalgebruik

Martin - 28 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Oplichting

R. - 14 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Moeilijk uitschrijven
  • Geen reactie klantenservice
  • Verdachte 5 sterren reviews

natasia - 15 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle inschrijfproces
  • Moeilijk en verwarrend uitschrijfproces
  • Automatische verlenging zonder toestemming

Anne - 7 september 2021Trustpilot 🔗

  • Geld afgeschreven zonder akkoord
  • Slechte communicatie via mail
  • Verhuurders reageren niet
  • Zonde van tijd en geld

Niek Hendriks - 28 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Krijgen van verkeerde informatie over wettelijke bedenktijd
  • Weigering om terugbetaling te doen binnen wettelijke termijn

Bente - 24 maart 2021Trustpilot 🔗

  • afzetterij

Miranda van Beelen - 24 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Automatische incasso zonder toestemming
  • Gebrek aan beschikbaar telefoonnummer
  • Moeilijkheid om geld terug te krijgen
  • Slecht aanbod

Laura - 9 november 2020Trustpilot 🔗

  • 12 maanden zat ik eraan vast
  • 12 maanden betaalt zonder het door te hebben

Willeke Schelhaas - 28 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Reacties van verhuurders waren onjuist
  • Geen geld terugkrijgen
  • Verhuren van reeds verhuurde woningen
  • Mogelijkheid tot contact via e-mail

Iris - 5 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Geen reacties ontvangen op appartementen waarvoor betaald is
  • Ongevraagd lidmaatschap verlengd en betaling gevraagd
  • Verzoek om betaling voor overbodig lidmaatschap
  • Onverwacht lidmaatschap verlengd, kamer al gevonden

Sanne Raven - 8 april 2020Trustpilot 🔗

  • Absoluut niet mee in zee gaan!