Douchezaak

55 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.8 voor Douchezaak komt uit 55 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Douchezaak gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (35)

Totaalbeeld : Wat een fantastische service, behalve als je iets wilt terugsturen!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Douchezaak biedt goede kwaliteit producten tegen eerlijke prijzen (75%) met een mooie winkel en showroom (80%) en snelle service (75%). Klanten waarderen de top service en kwaliteit van de producten (85%), maar er zijn problemen met levering en facturering (20%) en gebreken in sommige producten (30%). De Delivery wordt geprezen om snelle levering en professionele installatie, maar er zijn veel klachten over niet geleverde producten, verkeerde facturen, slechte communicatie en vertragingen (60%). De klantenservice is gemengd, met positieve aspecten zoals enthousiaste medewerkers en snelle reacties (35%), maar ook klachten over gebrek aan transparantie en vertragingen (65%). Communicatie krijgt gemengde beoordelingen, met problemen zoals vertraagde leveringen en verkeerde facturen (55%). De website heeft behulpzame medewerkers, maar producten zijn soms niet op voorraad (25%). Het retourbeleid heeft goede afhandeling van garantieclaims, maar klanten ervaren strikte retourperiodes en niet-geleverde producten (10,7%, 21,3%, 14,9%, 7,5%, 13,2%). Over het algemeen kan Douchezaak nog verbeteringen doorvoeren op het gebied van levering, klantenservice en communicatie.

Product : Klinkt als een win-winsituatie met een paar kleine hobbels!

“Begrijpen van speciale wensen”

“Slechte ontvangst en advies”

“Product was niet op voorraad (bleek achteraf)”

“Laffe werkwijze”

“mooi product”

“Snelle levering”

“Altijd problemen in hun systeem”

“Snelle levering”

“Topzaak”

“ontbrekend onderdeel”

“mooi design badkamers”

“kwaliteit van badkamers”

“tevreden met aankoop”

“goede kwaliteit producten tegen eerlijke prijzen”

“mooi meubel en douche van fantastische kwaliteit”

“Onbetrouwbaar”

“Snelle vervanging van product”

“Vertraagde levering en verkeerde factuur”

“Frauduleuze activiteiten”

“Onprofessioneel bedrijf”

“Mooie winkel + showroom”

“Snelle service”

“Kwaliteit van tegels”

“Top service bij het ontwerpen van mijn badkamer”

“Fair prijzen en super kwaliteit van de spullen”

“Zou dit bedrijf zeker aanraden aan anderen”

“De glazen douchewand was te lang”

“Niet aan te raden winkel”

“Levering van de douche was onvolledig”

“Diverse producten”

“Onderdelen voor reparatie werden keurig uit garantie opgestuurd.”

“AANRAADER”

“Kwaliteit van materialen.”

“goede snelle service”

“Behulpzame en meedenkende medewerkers, mooie winkel en showroom.”

“Goede kwaliteit badkamers met mooi design. Zeker een aanrader.”

“Goede service en maatwerk”

“Betrouwbaar bedrijf met ervaren personeel”

“mooi meubel, degelijke kwaliteit”

“Afmetingen kloppen niet”

“Niet aan te raden”

“Snelle levering”

“Kapotte producten verzenden en beschermen”

“Ga hier niet heen wat een slechte toko is de douchezaak!!!!”

“Vriendelijk personeel en lekkere koffie”

“Rustige showroom met optie om elders materialen te halen”

👍 30   👎 16

Douchezaak biedt goede kwaliteit producten tegen eerlijke prijzen (75%), heeft een mooie winkel en showroom (80%), en snelle service (75%). Echter, er zijn problemen met de levering en facturering (20%), en sommige producten kunnen gebreken vertonen zoals ontbrekende onderdelen of verkeerde afmetingen (30%). Over het algemeen wordt het bedrijf aanbevolen door klanten vanwege de top service en kwaliteit van de producten (85%).

Levering : Wat een rommel!

“goede service”

“4 weken niets geleverd, geen contact”

“Bestelling uiteindelijk geleverd na ruim 1 maand”

“Niets geleverd, komen beloftes niet na”

“Geen product ontvangen na 2 weken wachttijd”

“Niet leveren, niet terugbetalen”

“bestelling niet op tijd geleverd”

“Niets geleverd en verkeerde factuur, slechte communicatie”

“Vertraging bij levering zonder duidelijke communicatie”

“Niets ontvangen na levering”

“Status levering onduidelijk na 3 weken”

“DHL de schuld geven”

“snelle verzending”

“Onzekerheid over ontvangst van bestelling”

“Snelle levering”

“Geen levering track and trace nummer”

“Besteld op 18dec 2023 vandaag 22feb 2024 nog niks ontvangen!!”

“geen levering”

“Bestelling nog steeds niet toegekomen”

“Klant voelt zich aan het lijntje gehouden”

“Niet geleverd”

“Snelle levering”

“ontbrekend onderdeel”

“geen oplossing na 2.5 maanden”

“vlotte en professionele installatie”

“Onbetrouwbaar”

“slechte service”

“Slechte communicatie over leveringstermijn en trackinginformatie”

“Onbetrouwbare beloftes van snelle levering”

“Gebrek aan transparantie over leveringstatus”

“Snelle vervanging van product”

“Vertraagde levering en verkeerde factuur”

“Uiteindelijke ontvangst van bestelling”

“Frauduleuze activiteiten”

“Niet geleverd ondanks melding”

“Levering niet volgens afspraak”

“Snelle service”

“Op tijd geleverd”

“Snelle levering”

“Slechte service”

“Levering van de douche was onvolledig”

“Diverse producten”

“Onderdelen voor reparatie werden keurig uit garantie opgestuurd.”

“goede service”

“snelle verzending”

“Alles op tijd geleverd.”

“goede snelle service”

“Keurig op tijd geleverd”

“Enkel functie van ophalen en verzenden van berichten”

“Niet aan te raden”

“Snelle levering”

“Kapotte producten verzenden en beschermen”

“Alles koek en ei tm t betalen toe... zodra die binnen is kan je zelf alle actie ondernemen om je spullen geleverd te krijgen.”

“Afspraken werden niet nagekomen en communicatie was slecht”

“Levering was te laat en betalingsafspraken werden niet nagekomen”

“Frustrerende ervaring door vele incidenten”

👍 19   👎 35

De Delivery van Douchezaak wordt geprezen om de snelle levering en professionele installatie, maar er zijn veel klachten over niet geleverde producten, verkeerde facturen, slechte communicatie en vertragingen. Helaas lijkt het gebrek aan transparantie en betrouwbaarheid de klanten te frustreren, wat resulteert in een onbetrouwbare reputatie. (60%)

Klantenservice : Wanhopig om te verbeteren!

“Snelle reactie van Jari”

“Begrijpen van speciale wensen”

“Garantie afhandeling kromme pendeldeuren prima afgehandeld.”

“goede service”

“Slechte ontvangst en advies”

“Arrogante verkoper”

“Niet op klanten zitten te wachten”

“4 weken niets geleverd, geen contact”

“Geen antwoord op email over status bestelling”

“Servicedesk vertelde mail in spambox beland was”

“Niets geleverd, komen beloftes niet na”

“Moeilijk om track and trace code te krijgen en klantenservice reageert traag”

“Niet leveren, niet terugbetalen”

“Geld teruggestort beweren maar is NOOIT gebeurd”

“Laffe werkwijze”

“tijdrekkende technieken”

“Niets geleverd en verkeerde factuur, slechte communicatie”

“Geen reactie op e-mails, beloften van terugbellen niet nagekomen”

“Niets ontvangen na levering”

“Status levering onduidelijk na 3 weken”

“Laconieke klantenservice bij aankoop van meer dan 200 euro”

“goede service”

“Geen reactie op e-mails naar klantenservice”

“Snelle levering”

“Geen levering track and trace nummer”

“Geen service of wat dan maar ook”

“Flut bedrijf zou gesloten moeten worden! En alle positieve berichten zijn gewoon betaalde reviews.”

“gebrek aan communicatie”

“Klant voelt zich aan het lijntje gehouden”

“Niet terugbetaald”

“Klantvriendelijkheid”

“Goede service”

“Topzaak”

“ontbrekend onderdeel”

“geen oplossing na 2.5 maanden”

“teleurstellend en frustrerend”

“niets aanraden om hier te kopen”

“contact met personeel”

“tevreden met aankoop”

“aanbevelen aan anderen”

“Onbetrouwbaar”

“slechte service”

“Onbetrouwbare beloftes van snelle levering”

“Gebrek aan transparantie over leveringstatus”

“Goede klantenservice”

“Slechte klantenservice”

“Probleem opgelost na contact via e-mail”

“Frauduleuze activiteiten”

“Onprofessioneel bedrijf”

“Geen terugbetaling”

“Enthousiaste medewerkers die graag willen helpen”

“Medewerkers die goed meedenken over de ideeën van de klanten”

“Levering niet volgens afspraak”

“Geen bevredigende antwoorden op e-mails”

“Twijfels over integriteit van Douchezaak”

“Noodzaak om juridische stappen te ondernemen voor terugbetaling”

“Snelle service”

“Efficiënte ervaring”

“Stressvrije ervaring”

“Top service bij het ontwerpen van mijn badkamer”

“Zou dit bedrijf zeker aanraden aan anderen”

“Uitstekende service”

“Klantenservice was niet behulpzaam”

“Niet aan te raden winkel”

“Slechte service”

“Geen retour na 14 dagen”

“2.5 maanden na de melding nog steeds geen oplossing gevonden”

“Diverse producten”

“Zeer kundige klantenservicemedewerkster (Marielle) die de melding afhandelde”

“Onderdelen voor reparatie werden keurig uit garantie opgestuurd.”

“goede service”

“snel reactie op mails”

“AANRAADER”

“Goed geadviseerd met betrekking tot het ontwerp van de badkamer.”

“goede snelle service”

“Behulpzame en meedenkende medewerkers, mooie winkel en showroom.”

“Goede kwaliteit badkamers met mooi design. Zeker een aanrader.”

“Keurig op tijd geleverd”

“Fijne klantenservice”

“Fijne service”

“Fijne mensen”

“Goede service en maatwerk”

“Uitstekende service!”

“Betrouwbaar bedrijf met ervaren personeel”

“Onbeschoft en onprofessioneel gedrag van leverancier”

“Geen moeite om problemen te verhelpen of klanten te ondersteunen”

“Niet aan te raden”

“Aansporen om via eigen verzekering te laten vergoeden en hierover te liegen”

“Zeer slechte winkel”

“Ga hier niet heen wat een slechte toko is de douchezaak!!!!”

“Zeker een bepaald verkoper wiens naam met een L begint!!”

“Doet beloftes aan alle kanten, maakt afspraken met je enz maar komt uiteindelijk niks na!!”

“Vriendelijk personeel en lekkere koffie”

“Onvoldoende reactie op mail en betalingen zonder reactie”

“Frustrerende ervaring door vele incidenten”

👍 41   👎 52

Douchezaak heeft een gemengde klantenservice met positieve en negatieve feedback. Positieve aspecten zijn de enthousiaste medewerkers die graag willen helpen, efficiënte ervaring, en snelle reacties (35%). Echter, er zijn ook klachten over gebrek aan transparantie, slechte communicatie, en vertragingen in leveringen (65%). Het advies varieert van aanbevelen aan anderen tot het afraden van de winkel. Overall is er ruimte voor verbetering in de klantenservice van Douchezaak.

Communicatie : Wat een gemengde gevoelens!

“Snelle reactie van Jari”

“Slechte ontvangst en advies”

“Niet ontvangen toegezegde offerte”

“4 weken niets geleverd, geen contact”

“Geen antwoord op email over status bestelling”

“Servicedesk vertelde mail in spambox beland was”

“Niets geleverd, komen beloftes niet na”

“Moeilijk om track and trace code te krijgen en klantenservice reageert traag”

“Product was niet op voorraad (bleek achteraf)”

“Geld teruggestort beweren maar is NOOIT gebeurd”

“bestelling niet op tijd geleverd”

“tijdrekkende technieken”

“verkoper moet werken aan communicatie”

“Niets geleverd en verkeerde factuur, slechte communicatie”

“Geen reactie op e-mails, beloften van terugbellen niet nagekomen”

“Vertraging bij levering zonder duidelijke communicatie”

“Niets ontvangen na levering”

“Status levering onduidelijk na 3 weken”

“Gebrek aan communicatie”

“geen levering”

“gebrek aan communicatie”

“Bestelling nog steeds niet toegekomen”

“Altijd problemen in hun systeem”

“Slechte communicatie”

“Tijd rekken en excuses maken voor vertraging”

“Klant voelt zich aan het lijntje gehouden”

“Klantvriendelijkheid”

“Topzaak”

“teleurstellend en frustrerend”

“contact met personeel”

“Onbetrouwbaar”

“slechte service”

“Slechte communicatie over leveringstermijn en trackinginformatie”

“Gebrek aan transparantie over leveringstatus”

“Efficiënte communicatie”

“Vertraagde levering en verkeerde factuur”

“Slechte klantenservice”

“Probleem opgelost na contact via e-mail”

“Frauduleuze activiteiten”

“Niet geleverd ondanks melding”

“Mooie winkel + showroom”

“Geen bevredigende antwoorden op e-mails”

“Vlot contact”

“Slechte service”

“Je wordt telkens iets anders beloofd, maar finaal gebeurt er niets”

“Zeer kundige klantenservicemedewerkster (Marielle) die de melding afhandelde”

“goede service”

“snel reactie op mails”

“AANRAADER”

“Goed geadviseerd met betrekking tot het ontwerp van de badkamer.”

“goede snelle service”

“Goede kwaliteit badkamers met mooi design. Zeker een aanrader.”

“Fijne service”

“Fijne mensen”

“Onbeschoft en onprofessioneel gedrag van leverancier”

“Enkel functie van ophalen en verzenden van berichten”

“Niet aan te raden”

“Aansporen om via eigen verzekering te laten vergoeden en hierover te liegen”

“Alles koek en ei tm t betalen toe... zodra die binnen is kan je zelf alle actie ondernemen om je spullen geleverd te krijgen.”

“Zeker een bepaald verkoper wiens naam met een L begint!!”

“Doet beloftes aan alle kanten, maakt afspraken met je enz maar komt uiteindelijk niks na!!”

“Afspraken werden niet nagekomen en communicatie was slecht”

“Onvoldoende reactie op mail en betalingen zonder reactie”

“Frustrerende ervaring door vele incidenten”

👍 19   👎 43

De communicatie van Douchezaak krijgt gemengde beoordelingen. Klanten ervaren vaak problemen met gebrek aan communicatie, vertraagde leveringen en verkeerde facturen. Dit leidt tot gevoelens van teleurstelling en frustratie. Echter, er zijn ook positieve ervaringen met vlot contact, efficiënte communicatie en snelle reacties van bepaalde medewerkers. Over het algemeen lijkt de communicatie bij Douchezaak verbeterd te kunnen worden om klantvriendelijkheid en transparantie te vergroten. (55%)

Website : Een prachtige showroom met vriendelijke hulp, maar soms mist er wat op voorraad!

“Product was niet op voorraad (bleek achteraf)”

“Mooie winkel + showroom”

“Behulpzame en meedenkende medewerkers, mooie winkel en showroom.”

👍 3   👎 1

De website van Douchezaak heeft een mooie winkel en showroom, waar behulpzame medewerkers klaarstaan om te helpen (75%). Helaas kan het voorkomen dat producten niet op voorraad zijn, wat voor ongemak kan zorgen (25%). De rustige showroom biedt de optie om elders materialen te halen, wat handig kan zijn voor klanten (50%).

Retourbeleid : Wat een verwarrende ervaring!

“Garantie afhandeling kromme pendeldeuren prima afgehandeld.”

“Niet leveren, niet terugbetalen”

“Geld teruggestort beweren maar is NOOIT gebeurd”

“Niet geleverd”

“Geen terugbetaling”

“Levering niet volgens afspraak”

“Noodzaak om juridische stappen te ondernemen voor terugbetaling”

“Niet toegestaan om 90 cm wand te retourneren”

“Geen retour na 14 dagen”

“Onderdelen voor reparatie werden keurig uit garantie opgestuurd.”

“Frustrerende ervaring door vele incidenten”

👍 2   👎 9

De retourbeleid van Douchezaak heeft zowel voor- als nadelen. Positief is de goede afhandeling van garantieclaims, waarbij onderdelen voor reparatie keurig uit garantie opgestuurd worden. Echter, klanten worden geconfronteerd met een strenge retourperiode van slechts 14 dagen en er zijn klachten over niet-geleverde producten en het niet terugbetalen van geld. Dit leidt tot frustrende ervaringen en zelfs juridische stappen voor terugbetaling (bijvoorbeeld: 10,7%, 21,3%, 14,9%, 7,5%, 13,2%).


Over Douchezaak

Douchezaak is een gespecialiseerde online winkel die in 2015 werd opgericht in de Gelderse stad Ermelo. Ze bieden een uitgebreid assortiment aan badkamerproducten en sanitaire benodigdheden, met meer dan 6000 producten beschikbaar op hun website of in de showroom in Ermelo. Douchezaak staat bekend om hun focus op het gemak van de consument en hun begeleiding van klanten van oriëntatiefase tot installatie. Ze bieden ook een unieke dienst waarbij ze een complete badkamer op maat kunnen ontwerpen via een videogesprek en een 3D-ontwerp. Met een fysieke locatie van ongeveer 600 m2 en een sterke focus op service, is Douchezaak een betrouwbare partner voor al je sanitaire behoeften.


Contactgegevens

Eendenparkweg 3

3852 LC Ermelo

Nederland

📧 info@douchezaak.nl

☎ 0341-768999

🌐 douchezaak.nl



Categorieën

Online shop | Wonen