Emma Matras

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Emma Matras komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Emma Matras gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Emma Matras heeft zowel positieve als negatieve aspecten. De ruilprocedure is gemakkelijk en goed geregeld, waardoor klanten snel een betere versie van hun matras kunnen krijgen. Echter, de terugbetalingen kunnen lang op zich laten wachten en er zijn klachten over onduidelijkheid en moeilijkheden bij retourneren. Slechts 60% van de klanten ontvangt binnen 6 weken een terugbetaling na retour, wat voor sommigen erg frustrerend kan zijn. Het is belangrijk dat klanten zich bewust zijn van deze mogelijke hobbels bij het retourneren van producten bij Emma Matras.

“Waardeloze service!”

“Langdurig proces voor retourneren van producten”

“Klant moet verklaring opstellen voor ontbrekend item”

“Slechte matras”

“Tijdige aanmelding van retour, maar geen reactie”

“matras verslechterde na 4 jaar”

“Geld terugkrijgen na retour blijkt onmogelijk.”

“Geretourneerd in december 2023 en nu van het kastje naar de muur.”

“Onduidelijke retourbeleid”

“Volgende stap is ingebroken stelling via juridische weg. Ik vrees ervoor dat ik mijn 2000€ ooit zal terugzien. AUB KOOP HIER NIET !!!!!!!!!!!!”

👍 3   👎 19

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Carmella Borgh - 12 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Waardeloze service!

Eva K - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Langdurig proces voor retourneren van producten
  • Gebrek aan communicatie bij het regelen van afhaalafspraak

Dirk Bink - 3 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Gebrek aan communicatie en radiostilte
  • Onvolledige levering
  • Ontbrekende topper en factuur voor het sturen
  • Klant moet verklaring opstellen voor ontbrekend item

eleni tsiotsiou - 1 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte matras

Lynn - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Tijdige aanmelding van retour, maar geen reactie

Liesbeth - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • matras verslechterde na 4 jaar
  • onduidelijkheid over garantie
  • problemen met terugvinden bestelling
  • te veel bewijsmateriaal moeten verzamelen
  • verwijzing naar andere partij voor garantie

Heidi Driesen - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geld terugkrijgen na retour blijkt onmogelijk.
  • Geretourneerd in december 2023 en nu van het kastje naar de muur.
  • Steeds andere medewerker die steeds wat anders als reden aanhaalt en wat anders zal vertellen.

Janine Driessen - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Matras niet geleverd
  • Geen communicatie over levering
  • Lang wachten op geld terug
  • Onduidelijke retourbeleid

Koen Denef - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Vreselijke ervaring met Emma matras
  • VRESELIJKE klantenservice, standaard (AI-gegenereerde) antwoorden per mail en telefonische helpdesk waar je enkel maar mensen aan de lijn krijgt die voorgekauwde antwoorden geven
  • Volgende stap is ingebroken stelling via juridische weg. Ik vrees ervoor dat ik mijn 2000€ ooit zal terugzien. AUB KOOP HIER NIET !!!!!!!!!!!!

Jan Doncos - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • Beter slapen zonder rugpijn

Maureen Beauprez - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen terugbetaling na retour van meer dan 6 weken!
  • Op 22 februari beloofd bedrag binnen 7 tot 14 werkdagen.
  • 8 april nog niets gestort.

Ivo - 5 april 2024Trustpilot 🔗

  • Goede ervaring
  • Snelle levering
  • Goede afspraken in verband met levering en ruil
  • Prima afspraken voor ophalen van geruilde matras
  • Nog even wachten op terugstorting van het betaalde bedrag

Tessa - 1 april 2024Trustpilot 🔗

  • slechte communicatie en service
  • moeilijkheid om retour te regelen
  • gebrek aan opvolging en actie
  • beloftes worden niet nagekomen
  • lange wachttijd voor retourverwerking
  • moeilijk om contact te leggen

Ine Windels - 30 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Matras ontvangen zonder hoes
  • Matras komt niet overeen met de foto online
  • Problemen met retourneren van matras
  • Slechte klantenservice
  • Lang moeten wachten op terugbetaling
  • Geen bewijs van ophalen matras
  • Zelf moeten uitzoeken waar matras is

Davy - 25 maart 2024

  • Slechte levering en communicatie
  • Gebrek aan klantenservice
  • Onbetrouwbare belofte van leverdatum
  • Gebrek aan escalatiemogelijkheden
  • Onduidelijke terugbetalingsprocedure

Yannick Snellings - 20 maart 2024Trustpilot 🔗

  • onvolledig bed na 3.5 maanden
  • beschadiging muur en vloer bij levering
  • geen antwoord op schadedossier
  • poging tot verwijderen slechte reviews

Bourgeois - 3 maart 2024

  • Gemakkelijke ruil naar betere versie
  • Snelle levering
  • Goed geregelde ophaling van geruilde matras
  • Wachten op terugbetaling van geruilde matras