Emmiol

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.2 voor Emmiol komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Emmiol gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Emmiol heeft zowel voor- als nadelen. Positief is de behulpzame klantendienst die reageert en oplossingen aanbiedt bij problemen (50%), evenals het aanbieden van oprechte excuses en gedeeltelijke terugbetalingen (25%). Echter, er zijn moeilijkheden bij het terugsturen en retourneren van producten (75%), aangezien dit alleen via e-mail mogelijk is (100%) en het maanden kan duren voordat men een retourlabel ontvangt (100%). Klanten ervaren ook problemen bij het accepteren van retouren en melden dat er geen reactie komt op retourverzoeken (100%). Daarnaast vallen de producten groot uit, wat voor verwarring kan zorgen bij het bestellen (100%).

“Behulpzame klantendienst”

“Maanden bezig voor retourlabel”

“Nog steeds niets ontvangen”

“Moeilijkheden bij terugsturen”

“Moeilijk doen bij retourneren”

“geen retour mogelijk via app”

“verplichting tot accepteren retouren”

“Vallen groot”

“Moeilijkheden bij retourneren”

“Retourneren alleen via e-mail”

👍 5   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Merel Parmentier - 6 maanden geleden

  • Top online shop
  • Mooie en unieke kleding
  • Behulpzame klantendienst
  • Efficiënte oplossing voor maatprobleem

MAUREEN - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Maanden bezig voor retourlabel
  • Nog steeds niets ontvangen
  • Kan toch niet

B. Gillet - 9 maanden geleden

  • De kleren zagen er anders uit dan op de website
  • De maten klopten niet
  • Moeilijkheden bij terugsturen
  • Nutteloze antwoorden op e-mails
  • Geld niet teruggekregen
  • Negatieve ervaring

Hubert - 9 maanden geleden

  • Geen antwoord op e-mails
  • Moeilijk doen bij retourneren
  • Geen bestellingen meer plaatsen
  • Eerst mailen voordat er iets gebeurt

O. Bogaerts - 10 maanden geleden

  • te korte en te wijde kleding
  • geen antwoord op e-mails naar klantendienst
  • geen retour mogelijk via app
  • verplichting tot accepteren retouren
  • niet goedkoop

Noor krastev - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Vallen groot
  • Geen antwoord op e-mails en telefoontjes

chloé mirjam duijst - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kleren in het echt niet vergelijkbaar met website, maten kloppen niet
  • Moeilijkheden bij retourneren
  • Geen geld terug ontvangen
  • Nutteloze reacties op klachten

mariska kraai-penners - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kleding valt kort en wijd
  • Geen reactie op e-mails naar klantenondersteuning
  • Retourneren alleen via e-mail
  • Niet goedkoop

KVDD - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • geen antwoord op retourmails
  • geen reactie op retourverzoek