Essent

34 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Essent komt uit 34 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Essent gevonden hebben:

ErvaringenSite (27)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Delivery of Essent biedt een duidelijke informatie en een snel geregeld overstapproces (100%). Ook wordt er automatisch gefactureerd wat handig kan zijn voor klanten (75%). Helaas kan het dreigen met afsluiting van stroom na te late betaling van voorschot voor sommige mensen als negatief ervaren worden (25%). Verder kan het ingewikkeld worden door dubbele facturen en creditnota's, waardoor de eindafrekening moeilijk op te maken is (50%). Het kan ook voorkomen dat klanten een bedrag moeten betalen voor een niet terug te vinden factuur (25%). Dit kan resulteren in een verslechterde ervaring en gedwongen overstap naar een andere leverancier(0%). Er zijn ook klachten over mislukte communicatie en moeilijkheden bij terugbetaling, wat kan resulteren in lange wachttijden voor terugbetalingen (25%). Over het algemeen lijkt de klanttevredenheid laag te liggen en zijn er veel verbeterpunten voor de Delivery of Essent (20%).

“Moeilijkheid bij terugbetaling”

“Lange wachttijd voor terugbetaling”

“Abonnement misleiding”

“Mislukte communicatie”

“dubbele facturen na verhuis”

“gedoe met de service en de prijzen bleven maar stijgen”

“levering liep niet zoals het hoort”

“Vlotte overstap naar Engie”

“Verschrikkelijk slechte ervaring”

“Gedwongen overgestapt naar betrouwbare leverancier”

👍 5   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Amber Lemmens - 2 april 2024

  • Moeilijkheid bij terugbetaling
  • Trage reactietijd klantendienst
  • Geen oplossingsgerichte antwoorden
  • Lange wachttijd voor terugbetaling

Wouters - 9 maart 2024

  • Abonnement misleiding

Giulia Servais - 17 februari 2024

  • Mislukte communicatie

Estelle Yilmaz - 2 december 2023

  • dubbele facturen na verhuis

elias - 15 november 2023

  • gedoe met de service en de prijzen bleven maar stijgen
  • levering liep niet zoals het hoort
  • teleurstellende ervaring

Jolien - 17 november 2020

  • Onjuiste EAN-codes en moeilijke communicatie met Essent
  • Geen respons op klachten
  • Vlotte overstap naar Engie
  • Essent geen aanrader

Martine - 17 november 2020

  • Verschrikkelijk slechte ervaring
  • Verkeerde EAN-codes bij activering
  • Amper reactie op problemen
  • Gedwongen overgestapt naar betrouwbare leverancier

caroline wera - 2 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Goedkoop eerste jaar, hoge prijzen daarna, Abonnementskosten na stopzetten, Ongewenste telefoontjes bij veranderen van leverancier

Annouk Barbaix - 1 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Moeilijkheden met terugbetaling
  • Onbevredigende antwoorden aan de telefoon
  • Laattijdige terugbetaling
  • Onbehulpzaamheid per e-mail

maria minnen - 28 april 2019

  • Moeilijk aan te passen voorschotfacturen
  • Aanpassing niet in rekening gebracht op volgende factuur
  • Dubbele facturen en creditnota's maken eindafrekening ingewikkeld
  • Bedrag betalen voor niet terug te vinden factuur
  • Telefonisch niet bereikbaar en geen reactie op mail

Steven - 7 april 2019Trustpilot 🔗

  • Echt niet aan te raden

Katja - 26 augustus 2017

  • Dreigen met afsluiting stroom na te late betaling voorschot
  • Teveel laten betalen vorig jaar

Elselien - 5 september 2016

  • Automatische facturering

Corrie van Lijn - 8 juli 2015

  • Bestellen was makkelijk en levering was snel.
  • Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
  • Communicatie problemen bij de verkoop van stroom.
  • Moeilijkheden om stroom terug te verkopen en gesteggel over hoeveelheid.

Petra van Dongen - 25 juni 2015

  • Geen poespas bij het overstappen
  • Makkelijke overstapprocedure
  • Goede telefonische klantenservice
  • Grote maatschappij

Tessa Mijdam - 25 juni 2015

  • duidelijke informatie
  • snel geregeld
  • groene energie