Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Delivery of Essent biedt een duidelijke informatie en een snel geregeld overstapproces (100%). Ook wordt er automatisch gefactureerd wat handig kan zijn voor klanten (75%). Helaas kan het dreigen met afsluiting van stroom na te late betaling van voorschot voor sommige mensen als negatief ervaren worden (25%). Verder kan het ingewikkeld worden door dubbele facturen en creditnota's, waardoor de eindafrekening moeilijk op te maken is (50%). Het kan ook voorkomen dat klanten een bedrag moeten betalen voor een niet terug te vinden factuur (25%). Dit kan resulteren in een verslechterde ervaring en gedwongen overstap naar een andere leverancier(0%). Er zijn ook klachten over mislukte communicatie en moeilijkheden bij terugbetaling, wat kan resulteren in lange wachttijden voor terugbetalingen (25%). Over het algemeen lijkt de klanttevredenheid laag te liggen en zijn er veel verbeterpunten voor de Delivery of Essent (20%).