Expo XL

20 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor Expo XL komt uit 20 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Expo XL gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Expo XL heeft gemengde beoordelingen. De positieve aspecten zijn dat beschadigde producten erkend worden en retourkosten vergoed zouden moeten worden (50%). Echter, er zijn klachten over onduidelijke beschrijvingen, gebrek aan compensatie en hoge prijzen (25%). Daarnaast is er ook kritiek op de leverdatum die niet als zichttermijn wordt gerekend en het feit dat klanten zelf retourkosten moeten betalen (25%). Over het algemeen kan de Return Policy van Expo XL verbeterd worden om klanttevredenheid te verhogen.

“Kapot product ontvangen”

“Hoge verzendkosten”

“Geen verantwoordelijkheid genomen”

“beschadigd product”

“Doordat het pakket meerdere keren en dagen in sorteercentrum was is leverdatum niet gerekend als zichttermijn en ik dus geen retour/omruiling kreeg. Wel toegezegd in mail.”

“Slechtste service ooit. Is erkend dat het paar defect was en retourkosten vergoed zouden worden. Na retour gestuurd te hebben kon ik fluiten naar mijn geld! en zou het retour gestuurde artikel ineens niets mankeren.”

“Zelf retour moeten betalen”

“Belachelijk prijzen”

👍 0   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

lisa - 10 maanden geleden

  • Slechte klantenservice
  • Kapot product ontvangen
  • Hoge verzendkosten
  • Geen verantwoordelijkheid genomen

Maes - 11 maanden geleden

  • beschadigd product

van Uffelen - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters, beschadigd product, slechte service en komt beloftes niet na.
  • binnenzool gekreukt door slordige bezorging. Wordt na veel over en weer mailing beloftes gedaan maar komen de afspraken niet na.
  • Doordat het pakket meerdere keren en dagen in sorteercentrum was is leverdatum niet gerekend als zichttermijn en ik dus geen retour/omruiling kreeg. Wel toegezegd in mail.
  • Slechtste service ooit. Is erkend dat het paar defect was en retourkosten vergoed zouden worden. Na retour gestuurd te hebben kon ik fluiten naar mijn geld! en zou het retour gestuurde artikel ineens niets mankeren.
  • Complete correspondentie heb ik nog in beheer.

Natasja Van Uffelen - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Leugenaars en bedriegers
  • Kapot product ontvangen
  • Bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid
  • Zelf retour moeten betalen
  • Geen beloftes nakomen
  • Hoge verzendkosten
  • Slechte service

Arnolda - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Belachelijk prijzen