Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van FBTO heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, de schadeafhandeling verloopt snel en zonder problemen (78%). De website is duidelijk en het contact via e-mail en Whatsapp verloopt vlot (84%). Het personeel is aardig en meedenkend (82%). Aan de negatieve kant, de communicatie kan beter en het indienen van schadeclaims is tijdrovend (62%). De bereikbaarheid per telefoon en Whatsapp is ook problematisch (56%). Er zijn ook klachten over ongewenste afschrijvingen en slechte communicatie over kosten en vergoedingen (68%). Over het algemeen lijkt FBTO een gemengde ervaring te bieden aan klanten.