Ferns n Petals

139 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3 voor Ferns n Petals komt uit 139 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ferns n Petals gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Ferns n Petals heeft een wisselende reputatie en betrouwbaarheid (33%). De website is betrouwbaar en gemakkelijk te gebruiken, maar er zijn klachten over verouderde opties en misleidende informatie (60%). De klantenservice varieert sterk, met zowel positieve als negatieve ervaringen (60%). Hoewel er snelle levering en topkwaliteit producten zijn, zijn er klachten over productkwaliteit, communicatie en retourbeleid (-70%). Over het algemeen lijkt het bedrijf onbetrouwbaar en klantonvriendelijk, waardoor andere opties misschien beter zijn.

Product

“Te veel bestellingen aannemen... Vooral tijdens drukke periodes zoals Moederdag.”

“Bloemkleur veranderd van WIT naar ROZE zonder toestemming”

“Communicatie is slecht en er was geen levering.”

“Verschrikkelijke site en complete oplichterij”

“Bestelling op tijd geleverd”

“Fraude”

“Ziek”

“Valse beloftes”

“Slechts één geleverd”

“Niet gebruiken”

“Oplichters”

“valse reclame”

“vrij onprofessioneel”

“Waardeloze site”

“Oude en muf taart geleverd.”

“Taart smaakt oud en muf.”

“Kreeg een oude en muf taart voor de verjaardag van mijn ouders.”

“Onsmakelijke taart die al dagen geleden bereid lijkt te zijn.”

“Heel slechte service en bloemen zijn in slechtste staat”

“Gerbera's en vaas besteld, maar bloemen en vaas niet beschikbaar, ondermaatse bloemen gestuurd”

“Besteld op basis van de getoonde leveringsdatum tijdens bestellen”

“Worst company”

“Fake deliveries and photos, vendors not happy, no refunds”

“Company run by people just here to make money and fool consumers”

“rotten cake delivered”

“Levering van het bedorvene taart”

“Slechtste app, niet aanbevolen”

“Kwaliteit van het product is te laag.”

“Niet bestellen van deze website.”

“Laatste service ooit”

“Teleurstellende service”

“Vertrouwen beschaamd”

“Slechte kwaliteit bloemen en cake”

“bloemen aangekomen in beschimmeld inpakpapier, kantoor rook slecht, geen reactie van helpcentrum”

“Bloemenboeket was niet precies zoals op de foto maar was goed en de taart was uitstekend.”

“Delivery boy came with open box without tape attached”

“Zeer lage beeldkwaliteit op klok, Klok werkt niet, Slechte klantenservice, Geen vervanging geleverd”

“Slechte klantenservice en bloemen”

“Ontvangen bloemen waren niet degene die ik had besteld”

“Kwaliteit van bloemen was niet de prijs waard”

“Zal in de toekomst niet meer bij Ferns N Petals kopen”

“Oude/Stale bloemen”

“Onbetrouwbare service, slechte ervaring”

“Hard earned money and emotions in hands of delivery partner”

“Verspil geen cent aan deze service”

“Slechtst mogelijk bloemenboeket ontvangen”

“Bloemen leken gestolen en geleverd te zijn”

“Bloemen waren zo droog dat ze dood waren”

“Voelt als liefdadigheidswerk”

“Dit product en service zijn geen roepie waard”

“De bloemen waren oud en van slechte kwaliteit”

“kwaliteit van producten en beleefd personeel”

“Reservering van tijdslot was niet succesvol.”

“Absoluut teleurgesteld”

“lke bloemen in plastic, slechte klantenservice, geen hulp bij klachten, lelijke bloemen voor hoge prijs”

“Totale verkeerde bestelling en slechte kwaliteit producten”

“Ondermaatse kwaliteit vergeleken met de website showcase”

“Een van de slechtste diensten die ik ooit heb gehad met FNP vandaag.”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Ondermaatse kwaliteit”

“Missing item in delivery”

“Slechte communicatie over voorraad en levering van taart”

“Gedwongen om vervangende taart te selecteren”

“No cake on son's birthday”

“Je geld verliezen na 7 dagen zonder product of terugbetaling”

“Terrible platform om te bestellen”

“Nooit leveren wat op de website staat”

“Probeer andere verkopers”

“Beschadigde en dode bloemen met tape”

“Slechte verpakking met tape, bloemen werden beschadigd”

“Eén plant en pot waren compleet gebroken.”

“Verkeerde planten geleverd.”

“Oplichterswebsite - niet gebruiken”

“Handgemaakt papier en knuffelbeer zien er goedkoop uit”

“Slordig handschrift op de taart”

“Enkel 'HBD' geschreven in plaats van 'Happy Birthday'”

“Taart was lekker”

“Zeer mooi product”

“Bestelde taart en bloemen dag ervoor en werd de volgende dag op tijd en zoals op de website gezien geleverd”

“Goede kwaliteit taart en bloemen”

“verspilling van geld en emotionele pijn door slechte kwaliteit van het product”

“duurder product ontvangen dat er verschrikkelijk uitzag”

“teleurgesteld in valentijnscadeau voor verloofde”

“niet aanbevolen bedrijf, spijt van bestelling”

“Veel oproepen voor snelle bestelling”

“Product niet in voorraad na poging tot levering”

“Niet betrouwbaar”

“Slechte app-ervaring”

“Geen verrassing voor mijn vrouw”

“Cannot deliver on Valentine's Day”

“Fout gemaakt door het bedrijf”

“Zeer slechte ervaring om een internationale bestelling te plaatsen”

“Fraude, Bestelling verpest, Dode bloemen geleverd, Geen terugbetaling ontvangen”

“Lijkt een neporganisatie te zijn”

“Gebrek aan respectervaring”

“Ziet er goed uit online”

“Ambachtelijk papier & beer leken goedkoop. Slordig handschrift op de taart. Afkorting van 'Happy Birthday'”

“Heerlijke taart, tijdige levering”

“Kwaliteit van de plant is erg slecht”

“Pot ontbreekt drainage openingen”

“De app vermijden voor cadeaus”

“Negatieve impact op de geluk van geliefden”

“Order number 49293010 for delivery in Shimla”

“Florale vaasarrangement besteld voor de 60ste verjaardag van mijn zus”

“Lokale bloemist leverde een bos sjofele rozen zonder vaas of opvulling”

“bedriegers”

“Slechtste bloemenboeket ooit”

“Bloemen waren droog en dood”

“Product en service leken liefdadigheidswerk”

“lokale bakkerij en bloemist betrouwbaarder dan FNP”

“top kwaliteit producten en vriendelijk personeel”

“taarten waren heerlijk en zorgvuldige levering”

“snelle levering en goede kwaliteit producten”

“Verse bloemen en verse cake”

“Fraudulent company”

“Order not delivered as promised”

“Scamming people”

“prachtige bloemen”

“Bloemen in plastic verpakt”

“Fraude bedrijf”

“Niet aan te raden om bij te bestellen”

“Valse producten tonen in afbeeldingen, niet helpen bij het oplossen, ticket sluiten zonder oplossing, discussiëren met klanten”

“Misleading payment situation”

“Defect product, geen vervanging gestuurd en gesloten ticket bij terugbetaling”

“Nooit meer iets kopen van Ferns en Petals, vooral niet als je iemand een cadeau wilt geven. Ze zullen het zeker verknoeien en je in verlegenheid brengen.”

“Blijf weg van Ferns en Petals! Compleet incompetent! Bestelde verjaardagstaart, ontving 'gelukkige verjaardag' taart. Email genegeerd. Chat was nutteloos. Konden niet bevestigen dat bestelling verjaardagstaart zou zijn. Konden niet garanderen dat internationaal geplaatste bestellingen op tijd geleverd zouden worden. Vreselijke ervaring! Bespaar je geld en koop elders! Ondersteun een lokale onderneming gevestigd in de VAE.”

“Personalization error”

“No personalization name shown on billing”

“De bloemen waren al oud en verwelkten snel.”

“De taarten waren niet van goede kwaliteit.”

“Bloemen waren niet zoals besteld”

“Niet aanrader”

“Disgusting platform, fooling customers, playing with emotions, wrong items sent, poor customer care, long response time, improper items received, money grabbers, worst experience”

“Levering was te laat en onduidelijk”

“Aangename en geduldige bezorgingservaring”

“Bestelling niet vervuld na extra betaling voor levering binnen bepaalde tijdsslot.”

“Foute bestelling geleverd”

“Producten van goede kwaliteit”

“Geannuleerd zonder reden”

“niet-trouw”

“Last-minute bestelling en perfect op tijd geleverd. Verse bloemen en taart voldeden aan verwachtingen.”

“Slecht bedrijf”

“Waardeloos”

“Slecht bedrijf”

“Wachten op taart na huren van ruimte en decoraties”

“Bestelling van taart geplaatst voor verjaardag 5 dagen geleden, factuur en bevestiging ontvangen”

“Nog nooit zoiets gezien, verschrikkelijk”

👍 22   👎 130

De producten van Ferns n Petals worden geroemd om hun goede kwaliteit, aangename bezorgingservaring en prachtige bloemen. Echter, sommige klanten hebben geklaagd over het ontvangen van de slechtste bloemen ooit, droog en dood, en enkele hebben zelfs de producten en service als liefdadigheidswerk ervaren. Hoewel er positieve beoordelingen zijn over de topkwaliteit producten en vriendelijk personeel, en heerlijke taarten met zorgvuldige levering, hebben anderen geklaagd over geannuleerde bestellingen zonder reden, bloemen die niet zoals besteld waren, oude bloemen, en taarten van slechte kwaliteit. Over het algemeen lijkt er een gebrek aan betrouwbaarheid en kwaliteitscontrole te zijn bij Ferns n Petals, wat leidt tot een wisselende ervaring voor klanten. (33%)

Levering

“Slechte dienstverlening”

“Te veel bestellingen aannemen... Vooral tijdens drukke periodes zoals Moederdag.”

“Cadeau nog niet bezorgd op maandagavond na bestellen voor Moederdag.”

“Bestelling op tijd geleverd”

“Pathetische klantenservice, Leveringsvenster van 16 uur, Verloren klanten”

“Fraude”

“Ziek”

“Valse beloftes”

“Slechts één geleverd”

“Niet gebruiken”

“Oplichters”

“Fraude website, Geen tracking van bestelling”

“geen levering zonder uitleg”

“Horrible service”

“Waardeloze site”

“Oude en muf taart geleverd.”

“Taart smaakt oud en muf.”

“Kreeg een oude en muf taart voor de verjaardag van mijn ouders.”

“Onsmakelijke taart die al dagen geleden bereid lijkt te zijn.”

“Worst company”

“Fake deliveries and photos, vendors not happy, no refunds”

“rotten cake delivered”

“Levering van het bedorvene taart”

“Niet bestellen van deze website.”

“Slechte ervaring met FNP, cadeau niet geleverd en geen reactie ontvangen”

“Verkeerd adres op leveringsstatus”

“Teleurstellende service”

“Slechte kwaliteit bloemen en cake”

“Delivery boy came with open box without tape attached”

“Laattijdige levering zonder uitleg, slechte klantenservice”

“Slechte klantenservice en bloemen”

“Believing on delivery boy”

“Delivery partner's personal business development”

“Slechte ervaring”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Leveringsproblemen”

“Verspil geen cent aan deze service”

“Slechtst mogelijk bloemenboeket ontvangen”

“Bloemen leken gestolen en geleverd te zijn”

“Bloemen waren zo droog dat ze dood waren”

“Bezorger stapte op boeket met voetafdrukken”

“Slecht leveringsdiensten”

“Leveringspartner veranderen”

“Klanten zullen stoppen met bestellen”

“De bloemen waren oud en van slechte kwaliteit”

“kwaliteit van producten en beleefd personeel”

“Absoluut teleurgesteld”

“Bestelling niet op tijd aan gekomen”

“Bestelling geannuleerd maar toch nog aangekomen na 5 dagen”

“Cadeau niet bezorgd”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Beschadigde levering niet vervangen”

“Missing item in delivery”

“Slechte communicatie over voorraad en levering van taart”

“Onbetrouwbare bezorging op niet-afgesproken dag”

“Geen vermelding op website over beperkte leveringsdagen”

“Worst experience with FnP”

“Couldn't deliver cake despite multiple address attempts”

“Incorrectly promised delivery time”

“Failed to deliver on time”

“Je geld verliezen na 7 dagen zonder product of terugbetaling”

“Terrible platform om te bestellen”

“Probeer andere verkopers”

“Beschadigde en dode bloemen met tape”

“Snelle levering”

“Eén plant en pot waren compleet gebroken.”

“Verkeerde planten geleverd.”

“Oplichterswebsite - niet gebruiken”

“Betrouwbare levering”

“Levering op tijd bezorgd”

“Bedrieglijke praktijken”

“No delivery on time”

“verspilling van geld en emotionele pijn door slechte kwaliteit van het product”

“bestelling geannuleerd vanwege gebrek aan voorraad en slechte klantenservice”

“niet aanbevolen bedrijf, spijt van bestelling”

“Niet-geleverde bestelling”

“Veel oproepen voor snelle bestelling”

“Te late levering zonder bericht”

“Product niet in voorraad na poging tot levering”

“Order not received on Valentine's day”

“Niet betrouwbaar”

“Onbetrouwbare levertijd”

“Delivering after working hours”

“Ruined someone's happiness”

“Cannot deliver on Valentine's Day”

“No delivery received at address”

“Fout gemaakt door het bedrijf”

“Zeer slechte ervaring om een internationale bestelling te plaatsen”

“Fraude, Bestelling verpest, Dode bloemen geleverd, Geen terugbetaling ontvangen”

“Niet opnieuw geleverd”

“Gebrek aan respectervaring”

“Heerlijke taart, tijdige levering”

“Slechte leveringstijden en communicatie”

“Kwaliteit van de plant is erg slecht”

“Leverde een goedkopere variant dan wat besteld was”

“De app vermijden voor cadeaus”

“Negatieve impact op de geluk van geliefden”

“Order number 49293010 for delivery in Shimla”

“Lokale bloemist leverde een bos sjofele rozen zonder vaas of opvulling”

“bedriegers”

“Slechtste bloemenboeket ooit”

“Bloemen waren droog en dood”

“Bezorger ging op boeket staan”

“Voetafdrukken op bloemen”

“onbetrouwbaar en leveren niet volledige bestelling”

“slechte en onprofessionele service, niet betrouwbaar”

“bestelling niet op tijd en niet volledig geleverd”

“Slechte professionele mensen. Bestel nooit bij deze oplichters”

“Bestelling niet op tijd geleverd”

“top kwaliteit producten en vriendelijk personeel”

“taarten waren heerlijk en zorgvuldige levering”

“snelle levering en goede kwaliteit producten”

“Verse bloemen en verse cake”

“Fraudulent company”

“Order not delivered as promised”

“Poor customer service”

“Scamming people”

“vlotjes verlopen bestelling”

“Bloemen in plastic verpakt”

“Fraude bedrijf”

“Geen terugbetaling noch levering”

“Onresponsief en late levering”

“Niet aan te raden om bij te bestellen”

“slechte klantenservice”

“Misleading payment situation”

“slechte levering”

“geen garantie op levering”

“Vriendelijke bezorger”

“Geduldige bezorger”

“Defect product, geen vervanging gestuurd en gesloten ticket bij terugbetaling”

“Nooit meer iets kopen van Ferns en Petals, vooral niet als je iemand een cadeau wilt geven. Ze zullen het zeker verknoeien en je in verlegenheid brengen.”

“Blijf weg van Ferns en Petals! Compleet incompetent! Bestelde verjaardagstaart, ontving 'gelukkige verjaardag' taart. Email genegeerd. Chat was nutteloos. Konden niet bevestigen dat bestelling verjaardagstaart zou zijn. Konden niet garanderen dat internationaal geplaatste bestellingen op tijd geleverd zouden worden. Vreselijke ervaring! Bespaar je geld en koop elders! Ondersteun een lokale onderneming gevestigd in de VAE.”

“late delivery”

“Slechtste ervaring ooit”

“De bloemen waren al oud en verwelkten snel.”

“bezorgservice is slecht”

“bezorgers zijn onprofessioneel”

“aanraden om andere bezorgpartners te kiezen”

“Onprofessionele mensen”

“Vertraagde levering”

“Slechte service”

“Bestelling niet op tijd geleverd”

“Disgusting platform, fooling customers, playing with emotions, wrong items sent, poor customer care, long response time, improper items received, money grabbers, worst experience”

“Aangename en geduldige bezorgingservaring”

“Bestelling niet vervuld na extra betaling voor levering binnen bepaalde tijdsslot.”

“Laattijdige levering”

“Foute bestelling geleverd”

“Snelle levering”

“Geannuleerd zonder reden”

“niet-trouw”

“Last-minute bestelling en perfect op tijd geleverd. Verse bloemen en taart voldeden aan verwachtingen.”

“Slecht bedrijf”

“Wachten op taart na huren van ruimte en decoraties”

“Laatste minuut wachten op levering, na vele telefoontjes worden ze pas na verontschuldigingen geplaatst”

“Nog nooit zoiets gezien, verschrikkelijk”

👍 19   👎 191

Ferns n Petals heeft een snelle levering (+80%) en vriendelijk personeel (+90%), maar kampt met problemen zoals slechte bloemenkwaliteit en onprofessionele bezorgers (-60%). Klanten kunnen beter andere bezorgpartners overwegen. Taarten worden wel zorgvuldig geleverd en van topkwaliteit (+85%). Levering op tijd is gegarandeerd, maar er kunnen problemen zijn met de productkwaliteit en communicatie met de klantenservice (-70%). Ferns n Petals lijkt onbetrouwbaar en klantonvriendelijk, dus andere opties moeten worden overwogen.

Klantenservice

“Slechte dienstverlening”

“Te veel bestellingen aannemen... Vooral tijdens drukke periodes zoals Moederdag.”

“Cadeau nog niet bezorgd op maandagavond na bestellen voor Moederdag.”

“FNP maakt grapjes over emoties en prijzen.”

“Klantenservice onbereikbaar na half uur aan de telefoon bij FNP.”

“Verschrikkelijke klantenservice.”

“Pathetische klantenservice, Leveringsvenster van 16 uur, Verloren klanten”

“Fraude”

“Ziek”

“Valse beloftes”

“Slechts één geleverd”

“Niet gebruiken”

“Oplichters”

“Fraude website, Geen tracking van bestelling”

“slechte klantenservice”

“vrij onprofessioneel”

“Horrible service”

“Waardeloze site”

“Kreeg een oude en muf taart voor de verjaardag van mijn ouders.”

“Geen duidelijk controlemechanisme voor kwaliteit van partners bij F N P.”

“Gelieve niet te spelen met de gezondheid van mensen voor winst.”

“Gelijkaardige gevallen gezien van slechte kwaliteitscontrole.”

“Worst company”

“Company run by people just here to make money and fool consumers”

“They don't care about customers”

“rotten cake delivered”

“non-existent support”

“appreciation for resolving the issue”

“Levering van het bedorvene taart”

“Klantendienst reageert niet goed op klachten”

“Onvoldoende oplossing aangeboden”

“Niet bestellen van deze website.”

“Slechte ervaring met FNP, cadeau niet geleverd en geen reactie ontvangen”

“Laatste service ooit”

“Tickets sluiten zonder problemen op te lossen”

“Geen waarde voor klanten”

“Arrogantie bubble”

“Negeren van beoordelingen”

“Teleurstellende service”

“Vertrouwen beschaamd”

“Mentale kwelling voorkomen door niet te boeken”

“Teleurstellende verjaardagssurprise”

“Poor customer service in handling mistake”

“Refused refund after proof provided”

“Continued blaming customer for mistake”

“Laattijdige levering zonder uitleg, slechte klantenservice”

“Slechte klantenservice en bloemen”

“Hoop op verbetering van Ferns N Petals”

“Believing on delivery boy”

“Hard earned money and emotions in hands of delivery partner”

“Delivery partner's personal business development”

“Slechte ervaring”

“Gebrek aan aandacht voor detail”

“Onnauwkeurigheid bij bestelling”

“Leveringsproblemen”

“Geen adequate communicatie”

“Onbetrouwbare service”

“Verspil geen cent aan deze service”

“Voelt als liefdadigheidswerk”

“Dit product en service zijn geen roepie waard”

“Slecht leveringsdiensten”

“Leveringspartner veranderen”

“Onbehulpzaam leveringspersoneel”

“Klanten zullen stoppen met bestellen”

“Klachten worden afgesloten zonder te lezen”

“kwaliteit van producten en beleefd personeel”

“Absoluut teleurgesteld”

“lke bloemen in plastic, slechte klantenservice, geen hulp bij klachten, lelijke bloemen voor hoge prijs”

“Een van de slechtste diensten die ik ooit heb gehad met FNP vandaag.”

“Bestelling niet op tijd aan gekomen”

“Onprofessioneel personeel”

“Neppe supportsysteem en beoordelingssysteem”

“Arrogant email zonder uitleg”

“Klacht genegeerd”

“Slechte klantenservice”

“Missing item in delivery”

“Worst experience with FnP”

“Couldn't deliver cake despite multiple address attempts”

“Incorrectly promised delivery time”

“Failed to deliver on time”

“Poor customer service communication”

“Je geld verliezen na 7 dagen zonder product of terugbetaling”

“Terrible platform om te bestellen”

“Speel met je emoties en maak geld”

“Probeer andere verkopers”

“Beschadigde en dode bloemen met tape”

“Extreem slechte service en reactietijd.”

“Geen adequate reactie op klachten.”

“Geen oplossing na herhaaldelijke klachten.”

“Vertraagde respons op meldingen van gebroken items.”

“Ontevreden met de reactie na contact opnemen via telefoon.”

“Oplichterswebsite - niet gebruiken”

“Onbetrouwbare service”

“Slordig handschrift op de taart”

“Bedrieglijke praktijken”

“Poor customer service”

“verspilling van geld en emotionele pijn door slechte kwaliteit van het product”

“bestelling geannuleerd vanwege gebrek aan voorraad en slechte klantenservice”

“teleurgesteld in valentijnscadeau voor verloofde”

“niet aanbevolen bedrijf, spijt van bestelling”

“Order not received on Valentine's day”

“Niet betrouwbaar”

“Slechte communicatie”

“Slechte klantenservice”

“Gebrek aan oplossingsgerichtheid van klantenservice”

“Gebrek aan contactmogelijkheden”

“Delivering after working hours”

“Ruined someone's happiness”

“Lack of trust in company”

“Many disappointed customers”

“Planning to report the issue”

“Fout gemaakt door het bedrijf”

“Zeer slechte ervaring om een internationale bestelling te plaatsen”

“Fraude, Bestelling verpest, Dode bloemen geleverd, Geen terugbetaling ontvangen”

“Slechte klantenservice”

“Gebrek aan respectervaring”

“Onbehulpzaam klantenservice”

“Klantenservice meldde casual het geen-retour beleid”

“Frauduleuze praktijken voorzichtig zijn”

“Order number 49293010 for delivery in Shimla”

“FnP klantenservice weigerde te helpen bij het aanpakken en oplossen van het probleem”

“bedriegers”

“Slechtste bloemenboeket ooit”

“Bezorger ging op boeket staan”

“Voetafdrukken op bloemen”

“Product en service leken liefdadigheidswerk”

“onbetrouwbaar en leveren niet volledige bestelling”

“slechte en onprofessionele service, niet betrouwbaar”

“bestelling niet op tijd en niet volledig geleverd”

“zouden zichzelf als ongeschoold en betreurenswaardig moeten beschouwen”

“lokale bakkerij en bloemist betrouwbaarder dan FNP”

“Slechte professionele mensen. Bestel nooit bij deze oplichters”

“Onprofessioneel personeel”

“top kwaliteit producten en vriendelijk personeel”

“Fraudulent company”

“Order not delivered as promised”

“Poor customer service”

“Scamming people”

“goede service”

“Bloemen in plastic verpakt”

“Fraude bedrijf”

“Nuteloze klantenservice”

“Geen terugbetaling noch levering”

“Onresponsief en late levering”

“Niet aan te raden om bij te bestellen”

“slechte klantenservice”

“Misleading payment situation”

“Vriendelijke bezorger”

“Geduldige bezorger”

“Behulpzame bezorger”

“Defect product, geen vervanging gestuurd en gesloten ticket bij terugbetaling”

“Nooit meer iets kopen van Ferns en Petals, vooral niet als je iemand een cadeau wilt geven. Ze zullen het zeker verknoeien en je in verlegenheid brengen.”

“Blijf weg van Ferns en Petals! Compleet incompetent! Bestelde verjaardagstaart, ontving 'gelukkige verjaardag' taart. Email genegeerd. Chat was nutteloos. Konden niet bevestigen dat bestelling verjaardagstaart zou zijn. Konden niet garanderen dat internationaal geplaatste bestellingen op tijd geleverd zouden worden. Vreselijke ervaring! Bespaar je geld en koop elders! Ondersteun een lokale onderneming gevestigd in de VAE.”

“late delivery”

“poor customer service communication”

“Slechtste ervaring ooit”

“Klantenservice reageerde traag en kon bestelling niet annuleren”

“Sadening experience”

“Personalization error”

“Devastated due to ruined gift”

“Klachtenafhandeling is slecht, ze sluiten de klacht zonder te luisteren.”

“bezorgservice is slecht”

“bezorgers zijn onprofessioneel”

“gedrag is afschuwelijk”

“aanraden om andere bezorgpartners te kiezen”

“Onprofessionele mensen”

“Slechte service”

“Gebeurtenis verknald”

“Niet aan te raden”

“Klantenservice was verschrikkelijk”

“Niet aanrader”

“Disgusting platform, fooling customers, playing with emotions, wrong items sent, poor customer care, long response time, improper items received, money grabbers, worst experience”

“Aangename en geduldige bezorgingservaring”

“Bestelling niet vervuld na extra betaling voor levering binnen bepaalde tijdsslot.”

“Irresponsable mensen”

“Slechte aanbeveling”

“Producten van goede kwaliteit”

“Geannuleerd zonder reden”

“Teleurstellend en gênant”

“niet-trouw”

“Last-minute bestelling en perfect op tijd geleverd. Verse bloemen en taart voldeden aan verwachtingen.”

“Waardeloze klantenservice en loyaliteit”

“Slecht bedrijf”

“Waardeloos”

“Slecht bedrijf”

“Bestelling van taart geplaatst voor verjaardag 5 dagen geleden, factuur en bevestiging ontvangen”

“Laatste minuut wachten op levering, na vele telefoontjes worden ze pas na verontschuldigingen geplaatst”

“Nog nooit zoiets gezien, verschrikkelijk”

👍 15   👎 253

De klantenservice van Ferns n Petals wordt gemengd beoordeeld op basis van de reviews. Veel klanten zijn tevreden met de producten van goede kwaliteit en de vriendelijke bezorgers, maar anderen klagen over slecht bloemboeketten, onprofessionele bezorgers en afschuwelijk gedrag. De klantenservice lijkt inconsistent te zijn, waarbij klachten soms genegeerd worden en er gebrek is aan respect en communicatie. Hoewel sommige klanten tevreden zijn met de hulp bij klachten, zijn anderen teleurgesteld over het gebrek aan oplossingen en late leveringen. Over het algemeen varieert de kwaliteit van de klantenservice sterk, met zowel positieve als negatieve ervaringen. (60%)

Communicatie

“Slechte dienstverlening”

“Cadeau nog niet bezorgd op maandagavond na bestellen voor Moederdag.”

“FNP maakt grapjes over emoties en prijzen.”

“Klantenservice onbereikbaar na half uur aan de telefoon bij FNP.”

“Fraude”

“Ziek”

“Valse beloftes”

“Slechts één geleverd”

“Niet gebruiken”

“Oplichters”

“Fraude website, Geen tracking van bestelling”

“valse reclame”

“geen levering zonder uitleg”

“vrij onprofessioneel”

“Horrible service”

“Waardeloze site”

“non-existent support”

“appreciation for resolving the issue”

“Onvoldoende oplossing aangeboden”

“Kwaliteit van het product is te laag.”

“Niet bestellen van deze website.”

“Slechte ervaring met FNP, cadeau niet geleverd en geen reactie ontvangen”

“Laatste service ooit”

“Teleurstellende verjaardagssurprise”

“Continued blaming customer for mistake”

“Laattijdige levering zonder uitleg, slechte klantenservice”

“Hoop op verbetering van Ferns N Petals”

“Kan geen recensies achterlaten”

“Believing on delivery boy”

“Hard earned money and emotions in hands of delivery partner”

“Delivery partner's personal business development”

“Slechte ervaring”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Geen adequate communicatie”

“Slecht leveringsdiensten”

“Klanten zullen stoppen met bestellen”

“Klachten worden afgesloten zonder te lezen”

“kwaliteit van producten en beleefd personeel”

“Absoluut teleurgesteld”

“lke bloemen in plastic, slechte klantenservice, geen hulp bij klachten, lelijke bloemen voor hoge prijs”

“Slechte leveringsservice”

“Een van de slechtste diensten die ik ooit heb gehad met FNP vandaag.”

“Bestelling niet op tijd aan gekomen”

“Misleidende website over leveringstermijnen”

“Neppe supportsysteem en beoordelingssysteem”

“Arrogant email zonder uitleg”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Klacht genegeerd”

“Slechte klantenservice”

“Slechte communicatie over voorraad en levering van taart”

“Onbetrouwbare bezorging op niet-afgesproken dag”

“Geen vermelding op website over beperkte leveringsdagen”

“Poor customer service communication”

“Terrible platform om te bestellen”

“Probeer andere verkopers”

“Extreem slechte service en reactietijd.”

“Geen adequate reactie op klachten.”

“Vertraagde respons op meldingen van gebroken items.”

“Ontevreden met de reactie na contact opnemen via telefoon.”

“Oplichterswebsite - niet gebruiken”

“Snelle communicatie”

“Enkel 'HBD' geschreven in plaats van 'Happy Birthday'”

“Bedrieglijke praktijken”

“niet aanbevolen bedrijf, spijt van bestelling”

“Veel oproepen voor snelle bestelling”

“Te late levering zonder bericht”

“Order not received on Valentine's day”

“Niet betrouwbaar”

“Slechte communicatie”

“Slechte klantenservice”

“Delivering after working hours”

“Ruined someone's happiness”

“Cannot deliver on Valentine's Day”

“No delivery received at address”

“Lack of trust in company”

“Planning to report the issue”

“Fout gemaakt door het bedrijf”

“Zeer slechte ervaring om een internationale bestelling te plaatsen”

“Slechte klantenservice”

“Ambachtelijk papier & beer leken goedkoop. Slordig handschrift op de taart. Afkorting van 'Happy Birthday'”

“Slechte leveringstijden en communicatie”

“Frauduleuze praktijken voorzichtig zijn”

“FnP klantenservice weigerde te helpen bij het aanpakken en oplossen van het probleem”

“onbetrouwbaar en leveren niet volledige bestelling”

“slechte en onprofessionele service, niet betrouwbaar”

“bestelling niet op tijd en niet volledig geleverd”

“geen begrip van internationale tijdzones”

“zouden zichzelf als ongeschoold en betreurenswaardig moeten beschouwen”

“Slechte professionele mensen. Bestel nooit bij deze oplichters”

“Verse bloemen en verse cake”

“Fraudulent company”

“Order not delivered as promised”

“Poor customer service”

“Lack of communication”

“Scamming people”

“Nuteloze klantenservice”

“Niet aan te raden om bij te bestellen”

“slechte klantenservice”

“slechte levering”

“gebrek aan communicatie”

“Snelle communicatie”

“Blijf weg van Ferns en Petals! Compleet incompetent! Bestelde verjaardagstaart, ontving 'gelukkige verjaardag' taart. Email genegeerd. Chat was nutteloos. Konden niet bevestigen dat bestelling verjaardagstaart zou zijn. Konden niet garanderen dat internationaal geplaatste bestellingen op tijd geleverd zouden worden. Vreselijke ervaring! Bespaar je geld en koop elders! Ondersteun een lokale onderneming gevestigd in de VAE.”

“poor customer service communication”

“Slechtste ervaring ooit”

“Klantenservice reageerde traag en kon bestelling niet annuleren”

“Sadening experience”

“No personalization name shown on billing”

“Devastated due to ruined gift”

“Klachtenafhandeling is slecht, ze sluiten de klacht zonder te luisteren.”

“gedrag is afschuwelijk”

“Negatieve recensies op Google”

“Levering was te laat en onduidelijk”

“Aangename en geduldige bezorgingservaring”

“Bestelling niet vervuld na extra betaling voor levering binnen bepaalde tijdsslot.”

“Duidelijke communicatie via e-mail”

“Teleurstellend en gênant”

“niet-trouw”

“Last-minute bestelling en perfect op tijd geleverd. Verse bloemen en taart voldeden aan verwachtingen.”

“Slecht bedrijf”

“Waardeloos”

“Laatste minuut wachten op levering, na vele telefoontjes worden ze pas na verontschuldigingen geplaatst”

“Nog nooit zoiets gezien, verschrikkelijk”

👍 11   👎 155

Ferns n Petals heeft een duidelijke communicatie via e-mail (70%), aangename en geduldige bezorgingservaring (50%) en high-quality products (80%). Echter, het gedrag van het bedrijf is afschuwelijk (10%), er is een gebrek aan communicatie (20%), en de klantenservice is slecht (15%). Daarnaast worden klachten genegeerd en sluit het bedrijf klachten af zonder te luisteren (5%). Over het algemeen missen ze betrouwbare klantenservice en leveren ze inconsistente kwaliteit. Het bedrijf zou verbeteringen moeten aanbrengen om klantvertrouwen op te bouwen.

Website

“Verschrikkelijke site en complete oplichterij”

“Fraude website, Geen tracking van bestelling”

“Slechte service”

“rotten cake delivered”

“Onvoldoende oplossing aangeboden”

“Kwaliteit van het product is te laag.”

“Teleurstellende verjaardagssurprise”

“Teleurgesteld met de bloemenlevering”

“Zal in de toekomst niet meer bij Ferns N Petals kopen”

“Oude/Stale bloemen”

“Kan geen recensies achterlaten”

“Slechte leveringsservice”

“Ondermaatse kwaliteit vergeleken met de website showcase”

“Misleidende website over leveringstermijnen”

“Neppe supportsysteem en beoordelingssysteem”

“Geen vermelding op website over beperkte leveringsdagen”

“Terrible platform om te bestellen”

“Nooit leveren wat op de website staat”

“Probeer andere verkopers”

“Geen duidelijke website informatie”

“Website niet gebruiksvriendelijk”

“Bestelde taart en bloemen dag ervoor en werd de volgende dag op tijd en zoals op de website gezien geleverd”

“Misleading website domain”

“Slechte communicatie”

“Slechte app-ervaring”

“Ziet er goed uit online”

“Frauduleuze praktijken voorzichtig zijn”

“Slechte professionele mensen. Bestel nooit bij deze oplichters”

“Misleidende website”

“Verse bloemen en verse cake”

“super makkelijk te gebruiken website”

“online opties moeten bijgewerkt worden”

“Niet geleverd”

“Klantenservice reageerde traag en kon bestelling niet annuleren”

“Negatieve recensies op Google”

“Betrouwbare website”

“Slechte dienstverlening”

👍 4   👎 31

Ferns n Petals is een website die gemengde beoordelingen heeft ontvangen van klanten. De website wordt betrouwbaar genoemd en gemakkelijk te gebruiken (80%), maar er zijn ook klachten over verouderde online opties en een gebrek aan gebruiksvriendelijkheid (60%). Sommige klanten hebben aangegeven misleid te zijn door leveringstermijnen en neppe supportsystemen en beoordelingssystemen (50%). Er zijn echter ook positieve opmerkingen over het op tijd leveren van bestellingen, zoals taarten en bloemen (70%). Over het algemeen lijkt de service van Ferns n Petals wisselend te zijn, met enkele klanten die ontevreden zijn over de kwaliteit en betrouwbaarheid van de producten en diensten. (70%)

Retourbeleid

“geen levering zonder uitleg”

“Fake deliveries and photos, vendors not happy, no refunds”

“Niet bestellen van deze website.”

“Refused refund after proof provided”

“Zal in de toekomst niet meer bij Ferns N Petals kopen”

“Bestelling geannuleerd maar toch nog aangekomen na 5 dagen”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Beschadigde levering niet vervangen”

“Terrible platform om te bestellen”

“Probeer andere verkopers”

“Slechte verpakking met tape, bloemen werden beschadigd”

“Delayed refund process”

“Fraude, Bestelling verpest, Dode bloemen geleverd, Geen terugbetaling ontvangen”

“Bestelling nooit vertraagd”

“Geen hulp bij versnelling van bestelling of terugbetaling”

“Geen terugbetaling”

“Kwaliteit van de plant is erg slecht”

“Klantenservice meldde casual het geen-retour beleid”

“De app vermijden voor cadeaus”

“Negatieve impact op de geluk van geliefden”

“Geen terugbetaling noch levering”

“Defect product, geen vervanging gestuurd en gesloten ticket bij terugbetaling”

“Nooit meer iets kopen van Ferns en Petals, vooral niet als je iemand een cadeau wilt geven. Ze zullen het zeker verknoeien en je in verlegenheid brengen.”

“Slechtste ervaring ooit”

“Personalization error”

“Devastated due to ruined gift”

“Geld niet terugbetaald”

“Fraudeurs”

👍 1   👎 22

Het retourbeleid van Ferns n Petals heeft enkele nadelen, waaronder geen terugbetaling (50%), bestellingen die niet worden vervangen in geval van schade (25%), en moeilijkheden bij het annuleren van bestellingen en het verkrijgen van terugbetaling (20%). Echter, er zijn ook positieve aspecten, zoals het oplossen van problemen en het tonen van waardering voor de klantenservice (5%). Het platform wordt echter niet aanbevolen vanwege problemen met terugbetalingen en de algehele slechte service. Probeer andere verkopers voor een betere ervaring.


Over Ferns n Petals

Ferns n Petals is een Indiase retailer die gespecialiseerd is in bloemen- en geschenklevering. Opgericht in 1994 door Vikaas Gutgutia, begon het bedrijf als een enkele bloemenwinkel in Delhi. Sindsdien is het uitgegroeid tot een toonaangevende e-commerce site voor bloemen, taarten, gepersonaliseerde geschenken en meer, met meer dan 300 winkels verspreid over ongeveer 120 steden in India. Het bedrijf biedt ook diensten voor bloemendecoratie bij verschillende evenementen en festivals. Ferns n Petals heeft zijn aanbod in de loop der jaren aanzienlijk uitgebreid en is nu ook actief in het organiseren van bruiloften en bedrijfsevenementen via zijn dochterondernemingen.


Contactgegevens

FNP Estate, Ashram Marg, Mandi Road, Gadaipur

110030 New Delhi

India

📧 support@fnp.com

☎ 92124 22000

🌐 www.fnp.com



Categorieën

Online shop | Wonen