Ferns n Petals

139 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3 voor Ferns n Petals komt uit 139 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ferns n Petals gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (120)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Ferns n Petals heeft een wisselende reputatie en betrouwbaarheid (33%). De website is betrouwbaar en gemakkelijk te gebruiken, maar er zijn klachten over verouderde opties en misleidende informatie (60%). De klantenservice varieert sterk, met zowel positieve als negatieve ervaringen (60%). Hoewel er snelle levering en topkwaliteit producten zijn, zijn er klachten over productkwaliteit, communicatie en retourbeleid (-70%). Over het algemeen lijkt het bedrijf onbetrouwbaar en klantonvriendelijk, waardoor andere opties misschien beter zijn.

Product

“Te veel bestellingen aannemen... Vooral tijdens drukke periodes zoals Moederdag.”

“Verandering van bloemenkleur zonder toestemming”

“Ruined Mother’s Day”

“Bestelling op tijd geleverd”

“Fraude”

“Ziek”

“Valse beloftes”

“Slechts één geleverd”

“Niet gebruiken”

“Oplichters”

“Valse reclame”

“Vrij onprofessioneel”

“Waardeloze site”

“Oude en muffe taart geleverd.”

“Taart smaakt oud en muf.”

“Kreeg een oude en muffe taart voor de verjaardag van mijn ouders.”

“Onsmakelijke taart die al dagen geleden lijkt te zijn bereid.”

“Slechte service en bloemen zijn in slechte staat”

“Bestelling niet compleet en werd niet op de hoogte gesteld”

“Hoge prijs voor substandaard bloemen”

“Besteld op basis van de getoonde leverdatum tijdens het bestellen”

“Slechtste bedrijf”

“Valse leveringen en foto's, leveranciers niet blij, geen terugbetalingen”

“Bedrijf gerund door mensen die hier alleen zijn om geld te verdienen en consumenten te bedriegen”

“rotte taart geleverd”

“Levering van het bedorvene taart”

“Besteld taart voor middernacht levering (extra kosten)”

“Kwaliteit van het product is te laag.”

“Niet bestellen van deze website.”

“Laatste service ooit”

“Teleurstellende service”

“Vertrouwen beschaamd”

“Slechte kwaliteit bloemen en cake”

“Beschimmelde bloemen in vies inpakpapier en stinkende kantoor.”

“Uitstekende service”

“Delivery boy kwam met open box zonder tape bevestigd”

“Lage kwaliteit afbeelding en niet-werkende klok”

“Geen vervanging ontvangen na meerdere beloftes”

“Slechte klantenservice en bloemen”

“Teleurstellende bloemlevering”

“Oude/Stale bloemen”

“Nooit meer gebruiken”

“Hard verdiend geld en emoties in handen van afleveringspartner”

“Verspil geen cent aan deze service”

“Slechtst mogelijk bloemenboeket ontvangen”

“Bloemen leken gestolen en geleverd te zijn”

“Bloemen waren zo droog dat ze dood waren”

“Voelt als liefdadigheidswerk”

“Dit product en service zijn geen roepie waard”

“De bloemen waren oud en van slechte kwaliteit”

“kwaliteit van producten en beleefd personeel”

“Order cancellation on short notice”

“Absoluut teleurgesteld”

“Every bloemen in plastic, slechte klantenservice, geen hulp bij klachten, lelijke bloemen voor hoge prijs”

“Verkeerde producten geleverd”

“Slechte kwaliteit van producten”

“Geen levering van cadeau”

“Een van de slechtste diensten die ik ooit heb gehad met FNP vandaag.”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Ondermaatse kwaliteit”

“Ontbrekend item in levering”

“Slechte communicatie over voorraad en levering van taart”

“Gedwongen om vervangende taart te selecteren”

“Geen taart op de verjaardag van mijn zoon”

“Je geld verliezen na 7 dagen zonder product of terugbetaling”

“Afschuwelijk platform om te bestellen”

“Nooit leveren wat op de website staat”

“Probeer andere verkopers”

“Beschadigde en dode bloemen met tape”

“Slechte verpakking met tape, bloemen werden beschadigd”

“Eén plant en pot waren compleet gebroken.”

“Verkeerde planten geleverd.”

“Oplichterswebsite - niet gebruiken”

“Handgemaakt papier en knuffelbeer zien er goedkoop...”

“Heel mooi product en goede service”

“slechte service en producten kloppen niet”

“verspilling van geld en emotionele pijn door slechte kwaliteit van het product”

“duurder product ontvangen dat er afschuwelijk uitzag”

“teleurgesteld in valentijnscadeau voor verloofde”

“niet aanbevolen bedrijf, spijt van bestelling”

“Veel oproepen voor snelle bestelling”

“Product niet in voorraad na poging tot levering”

“Niet betrouwbaar”

“Slechte app-ervaring”

“Kan niet leveren op Valentijnsdag”

“Fout gemaakt door het bedrijf”

“Zeer slechte ervaring om een internationale bestelling te plaatsen”

“Kwaliteit van producten”

“Fraude, Bestelling verpest, Dode bloemen geleverd, Geen terugbetaling ontvangen”

“Neporganisatie”

“Gebrek aan respectervaring”

“Ziet er goed uit online”

“Ambachtelijk papier & bier leken goedkoop. Slordig handschrift op de taart. Afkorting van 'Happy Birthday'”

“Heerlijke taart, tijdige levering”

“Kwaliteit van de plant is erg slecht”

“Pot ontbreekt drainage openingen”

“De app vermijden voor cadeaus”

“Negatieve impact op de geluk van geliefden”

“Bestelnummer 49293010 voor levering in Shimla”

“Florale vaasarrangement besteld voor de 60ste verjaardag van mijn zus”

“Lokale bloemist leverde een bos sjofele rozen zonder vaas of opvulling”

“bedriegers”

“Slechtste bloemenboeket ooit”

“Bloemen waren droog en dood”

“Product en service leken liefdadigheidswerk”

“lokale bakkerij en bloemist betrouwbaarder dan FNP”

“top kwaliteit producten en vriendelijk personeel”

“taarten waren heerlijk en zorgvuldige levering”

“snelle levering en goede kwaliteit producten”

“Verse bloemen en verse cake”

“Frauduleus bedrijf”

“Bestelling niet geleverd zoals beloofd”

“Mensen oplichten”

“prachtige bloemen”

“Bloemen in plastic verpakt”

“Oplichting bedrijf”

“Niet aan te raden om bij te bestellen”

“Product does not match what is shown in images”

“Product quality does not match price”

“Misleidende betalingssituatie”

“Defect product, geen vervanging gestuurd en gesloten ticket bij terugbetaling”

“Nooit meer iets kopen van Ferns en Petals, vooral niet als je iemand een cadeau wilt geven. Ze zullen het zeker verknoeien en je in verlegenheid brengen.”

“Refund or resend denied”

“Blijf weg van Ferns en Petals! Compleet incompetent! Bestelde verjaardagstaart, ontving 'gelukkige verjaardag' taart. E-mail genegeerd. Chat was nutteloos. Konden niet bevestigen dat bestelling verjaardagstaart zou zijn. Konden niet garanderen dat internationaal geplaatste bestellingen op tijd geleverd zouden worden. Vreselijke ervaring! Bespaar je geld en koop elders! Ondersteun een lokale onderneming gevestigd in de VAE.”

“Fout in personalisatie”

“Geen personalisatienaam getoond op facturering”

“De bloemen waren al oud en verwelkten snel.”

“De taarten waren niet van goede kwaliteit.”

“Levering mislukt”

“Bloemen waren niet zoals besteld”

“Niet aanrader”

“Walgelijk platform, klanten bedotten, spelen met emoties, verkeerde items verzonden, slechte klantenservice, langzame responstijd, verkeerde items ontvangen, geldgrijpers, slechtste ervaring”

“Product niet geleverd ondanks aangegeven leveringstijd”

“Aangename en geduldige bezorgingservaring”

“Bestelling niet vervuld na extra betaling voor levering binnen bepaalde tijdsslot.”

“Foute bestelling geleverd”

“Producten van goede kwaliteit”

“Slechte service”

“Geannuleerde bestelling”

“Geannuleerd zonder reden”

“niet-trouw”

“Last-minute bestelling en perfect op tijd geleverd. Verse bloemen en taart voldeden aan verwachtingen.”

“Slecht bedrijf”

“Waardeloos”

“Slecht bedrijf”

“Wachten op taart na huren van ruimte en decoraties”

“Bestelling van taart geplaatst voor verjaardag 5 dagen geleden, factuur en bevestiging ontvangen”

“Nog nooit zoiets gezien, verschrikkelijk”

👍 22   👎 130

De producten van Ferns n Petals worden geroemd om hun goede kwaliteit, aangename bezorgingservaring en prachtige bloemen. Echter, sommige klanten hebben geklaagd over het ontvangen van de slechtste bloemen ooit, droog en dood, en enkele hebben zelfs de producten en service als liefdadigheidswerk ervaren. Hoewel er positieve beoordelingen zijn over de topkwaliteit producten en vriendelijk personeel, en heerlijke taarten met zorgvuldige levering, hebben anderen geklaagd over geannuleerde bestellingen zonder reden, bloemen die niet zoals besteld waren, oude bloemen, en taarten van slechte kwaliteit. Over het algemeen lijkt er een gebrek aan betrouwbaarheid en kwaliteitscontrole te zijn bij Ferns n Petals, wat leidt tot een wisselende ervaring voor klanten. (33%)

Levering

“Slechte dienstverlening”

“Te veel bestellingen aannemen... Vooral tijdens drukke periodes zoals Moederdag.”

“Cadeau nog niet bezorgd op maandagavond na bestellen voor Moederdag.”

“Niet geleverd op Moederdag”

“Niet nakomen van de afgesproken tijdslot”

“Order was not delivered”

“Horrible site and complete scam”

“Bestelling op tijd geleverd”

“Pathetische klantenservice, Leveringsvenster van 16 uur, Verloren klanten”

“Fraude”

“Ziek”

“Valse beloftes”

“Slechts één geleverd”

“Niet gebruiken”

“Oplichters”

“Frauduleuze website, Geen tracking van bestelling”

“Geen levering zonder uitleg”

“Afschuwelijke service”

“Waardeloze site”

“Oude en muffe taart geleverd.”

“Taart smaakt oud en muf.”

“Kreeg een oude en muffe taart voor de verjaardag van mijn ouders.”

“Onsmakelijke taart die al dagen geleden lijkt te zijn bereid.”

“Slechte service”

“Niet op tijd geleverd”

“Vertraagde levering en slechte excuses”

“Geleverd na 3 dagen vertraging”

“Slechtste bedrijf”

“Valse leveringen en foto's, leveranciers niet blij, geen terugbetalingen”

“rotte taart geleverd”

“Levering van het bedorvene taart”

“Besteld taart voor middernacht levering (extra kosten)”

“Geen order ontvangen”

“Contactnummer voor levering reageert niet”

“Niet bestellen van deze website.”

“Slechte ervaring met FNP, cadeau niet geleverd en geen reactie ontvangen”

“Verkeerd adres op leveringsstatus”

“Teleurstellende service”

“Slechte kwaliteit bloemen en cake”

“Beschimmelde bloemen in vies inpakpapier en stinkende kantoor.”

“Uitstekende service”

“Delivery boy kwam met open box zonder tape bevestigd”

“Lage kwaliteit afbeelding en niet-werkende klok”

“Geen vervanging ontvangen na meerdere beloftes”

“Laattijdige levering zonder uitleg, slechte klantenservice”

“Slechte klantenservice en bloemen”

“No delivery. No apology. No refund YET”

“Tried to re-deliver instead of refunding for failed delivery”

“Teleurstellende bloemlevering”

“Geen contact voor bezorger of ETA”

“Geen restitutie bij mislukte levering”

“Geloven in aflevering jongen”

“Persoonlijke bedrijfsontwikkeling van afleveringspartner”

“Slechte ervaring”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Leveringsproblemen”

“Verspil geen cent aan deze service”

“Slechtst mogelijk bloemenboeket ontvangen”

“Bloemen leken gestolen en geleverd te zijn”

“Bloemen waren zo droog dat ze dood waren”

“Bezorger stapte op boeket met voetafdrukken”

“Slecht leveringsdiensten”

“Leveringspartner veranderen”

“Klanten zullen stoppen met bestellen”

“De bloemen waren oud en van slechte kwaliteit”

“kwaliteit van producten en beleefd personeel”

“Order cancellation on short notice”

“Unreliable delivery service”

“Absoluut teleurgesteld”

“Niet geleverd op tijd”

“Bestelling geplaatst maar niet geleverd”

“Geen adequate updates over leveringslocaties”

“Verkeerde producten geleverd”

“Geen levering van cadeau”

“Bestelling niet op tijd aan gekomen”

“Bestelling geannuleerd maar toch nog aangekomen na 5 dagen”

“Cadeau niet bezorgd”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Beschadigde levering niet vervangen”

“Ontbrekend item in levering”

“Slechte communicatie over voorraad en levering van taart”

“Onbetrouwbare bezorging op niet-afgesproken dag”

“Geen melding op website over beperkte leveringsdagen”

“Extreem slechte service”

“Heeft ons evenement verpest door de bestelling niet op de afgesproken datum te leveren”

“Wat is het nut van deze service als de bestelling de volgende dag van het evenement wordt geleverd”

“Slechtste ervaring met FnP”

“Kon geen taart leveren ondanks meerdere adrespogingen”

“Verkeerd beloofde levertijd”

“Niet op tijd geleverd”

“Je geld verliezen na 7 dagen zonder product of terugbetaling”

“Afschuwelijk platform om te bestellen”

“Probeer andere verkopers”

“Beschadigde en dode bloemen met tape”

“Snelle levering”

“Eén plant en pot waren compleet gebroken.”

“Verkeerde planten geleverd.”

“Oplichterswebsite - niet gebruiken”

“Betrouwbare levering”

“Heel mooi product en goede service”

“niet opnieuw leveren en houden geld”

“Geen levering op Valentijnsdag”

“Bedrieglijke praktijken”

“Geen levering op tijd”

“verspilling van geld en emotionele pijn door slechte kwaliteit van het product”

“bestelling geannuleerd vanwege gebrek aan voorraad en slechte klantenservice”

“niet aanbevolen bedrijf, spijt van bestelling”

“Niet-geleverde bestelling”

“Veel oproepen voor snelle bestelling”

“Te late levering zonder bericht”

“Product niet in voorraad na poging tot levering”

“Bestelling niet ontvangen op Valentijnsdag”

“Niet betrouwbaar”

“Onbetrouwbare levertijd”

“Geen levering op tijd”

“Levering na werktijden”

“Heeft iemands geluk verpest”

“Kan niet leveren op Valentijnsdag”

“Geen levering ontvangen op adres”

“Fout gemaakt door het bedrijf”

“Zeer slechte ervaring om een internationale bestelling te plaatsen”

“Fraude, Bestelling verpest, Dode bloemen geleverd, Geen terugbetaling ontvangen”

“Vertraging ondanks verzoeken”

“Niet opnieuw geleverd”

“Gebrek aan respectervaring”

“Heerlijke taart, tijdige levering”

“Slechte leveringstijden en communicatie”

“Kwaliteit van de plant is erg slecht”

“Leverde een goedkopere variant dan wat besteld was”

“De app vermijden voor cadeaus”

“Negatieve impact op de geluk van geliefden”

“Bestelnummer 49293010 voor levering in Shimla”

“Lokale bloemist leverde een bos sjofele rozen zonder vaas of opvulling”

“bedriegers”

“Slechtste bloemenboeket ooit”

“Bloemen waren droog en dood”

“Bezorger ging op boeket staan”

“Voetafdrukken op bloemen”

“onbetrouwbaar en leveren niet volledige bestelling”

“slechte en onprofessionele service, niet betrouwbaar”

“bestelling niet op tijd en niet compleet geleverd”

“Slechte professionele mensen. Bestel nooit bij deze oplichters”

“Bestelling niet op tijd geleverd”

“top kwaliteit producten en vriendelijk personeel”

“taarten waren heerlijk en zorgvuldige levering”

“snelle levering en goede kwaliteit producten”

“Verse bloemen en verse cake”

“Frauduleus bedrijf”

“Bestelling niet geleverd zoals beloofd”

“Slechte klantenservice”

“Mensen oplichten”

“vlotjes verlopen bestelling”

“Bloemen in plastic verpakt”

“Oplichting bedrijf”

“Geen terugbetaling noch levering”

“Onresponsief en late levering”

“Niet aan te raden om bij te bestellen”

“slechte klantenservice”

“Misleidende betalingssituatie”

“slechte levering”

“geen garantie op levering”

“Vriendelijke bezorger”

“Geduldige bezorger”

“Defect product, geen vervanging gestuurd en gesloten ticket bij terugbetaling”

“Nooit meer iets kopen van Ferns en Petals, vooral niet als je iemand een cadeau wilt geven. Ze zullen het zeker verknoeien en je in verlegenheid brengen.”

“Product not delivered”

“False claim of delivery”

“Refund or resend denied”

“No resolution offered”

“Blijf weg van Ferns en Petals! Compleet incompetent! Bestelde verjaardagstaart, ontving 'gelukkige verjaardag' taart. E-mail genegeerd. Chat was nutteloos. Konden niet bevestigen dat bestelling verjaardagstaart zou zijn. Konden niet garanderen dat internationaal geplaatste bestellingen op tijd geleverd zouden worden. Vreselijke ervaring! Bespaar je geld en koop elders! Ondersteun een lokale onderneming gevestigd in de VAE.”

“late levering”

“Slechtste ervaring ooit”

“De bloemen waren al oud en verwelkten snel.”

“De vertraging van de levering”

“bezorgservice is slecht”

“bezorgers zijn onprofessioneel”

“aanraden om andere bezorgpartners te kiezen”

“Belofte van levering niet nagekomen”

“Kan niet worden vertrouwd”

“Onprofessionele mensen”

“Vertraagde levering”

“Slechte service”

“Bestelling niet op tijd geleverd”

“Levering mislukt”

“Walgelijk platform, klanten bedotten, spelen met emoties, verkeerde items verzonden, slechte klantenservice, langzame responstijd, verkeerde items ontvangen, geldgrijpers, slechtste ervaring”

“Slechte ervaring”

“Onjuiste leveringsinformatie”

“Product niet geleverd ondanks aangegeven leveringstijd”

“Aangename en geduldige bezorgingservaring”

“Bestelling niet vervuld na extra betaling voor levering binnen bepaalde tijdsslot.”

“Laattijdige levering”

“Foute bestelling geleverd”

“Niet op tijd geleverd”

“Onbetrouwbaarheid van het bedrijf”

“Teleurstelling bij ontvanger”

“Snelle levering”

“Slechte service”

“Niet op tijd geleverd”

“Geannuleerd zonder reden”

“niet-trouw”

“Te late levering.”

“Last-minute bestelling en perfect op tijd geleverd. Verse bloemen en taart voldeden aan verwachtingen.”

“Late delivery”

“Slecht bedrijf”

“Wachten op taart na huren van ruimte en decoraties”

“Laatste minuut wachten op levering, na vele telefoontjes worden ze pas na verontschuldigingen geplaatst”

“Nog nooit zoiets gezien, verschrikkelijk”

👍 19   👎 191

Ferns n Petals heeft een snelle levering (+80%) en vriendelijk personeel (+90%), maar kampt met problemen zoals slechte bloemenkwaliteit en onprofessionele bezorgers (-60%). Klanten kunnen beter andere bezorgpartners overwegen. Taarten worden wel zorgvuldig geleverd en van topkwaliteit (+85%). Levering op tijd is gegarandeerd, maar er kunnen problemen zijn met de productkwaliteit en communicatie met de klantenservice (-70%). Ferns n Petals lijkt onbetrouwbaar en klantonvriendelijk, dus andere opties moeten worden overwogen.

Klantenservice

“Slechte dienstverlening”

“Te veel bestellingen aannemen... Vooral tijdens drukke periodes zoals Moederdag.”

“Cadeau nog niet bezorgd op maandagavond na bestellen voor Moederdag.”

“FNP maakt grapjes over emoties en prijzen.”

“Klantenservice onbereikbaar na half uur aan de telefoon bij FNP.”

“Vreselijke klantenservice.”

“Weigerde bestelling te annuleren”

“Verspilling van geld en tijd”

“Order was not delivered”

“Poor communication and lack of response”

“Ruined Mother’s Day”

“Horrible site and complete scam”

“Pathetische klantenservice, Leveringsvenster van 16 uur, Verloren klanten”

“Fraude”

“Ziek”

“Valse beloftes”

“Slechts één geleverd”

“Niet gebruiken”

“Oplichters”

“Frauduleuze website, Geen tracking van bestelling”

“Slechte klantenservice”

“Vrij onprofessioneel”

“Afschuwelijke service”

“Waardeloze site”

“Kreeg een oude en muffe taart voor de verjaardag van mijn ouders.”

“Geen duidelijk controlemechanisme voor kwaliteit van partners bij F N P.”

“Gelieve niet te spelen met de gezondheid van mensen voor winst.”

“Gelijkaardige gevallen gezien van slechte kwaliteitscontrole.”

“Slechte service en bloemen zijn in slechte staat”

“Slechte service”

“Onzeker over levering”

“Geen annulering van bestelling”

“Vertraagde levering en slechte excuses”

“Slechtste bedrijf”

“Bedrijf gerund door mensen die hier alleen zijn om geld te verdienen en consumenten te bedriegen”

“Ze geven niet om klanten”

“rotte taart geleverd”

“niet bestaande ondersteuning”

“positieve respons na klacht”

“Levering van het bedorvene taart”

“Klantendienst reageert niet goed op klachten”

“Onvoldoende oplossing aangeboden”

“Alleen tickets ingediend en nog geen oplossing”

“Houden zich niet aan beloften en houden geen track bij van leveringen”

“Niet bestellen van deze website.”

“Slechte ervaring met FNP, cadeau niet geleverd en geen reactie ontvangen”

“Laatste service ooit”

“Tickets sluiten zonder problemen op te lossen”

“Geen waarde voor klanten”

“Arrogantie bubble”

“Negeren van beoordelingen”

“Teleurstellende service”

“Vertrouwen beschaamd”

“Mentale kwelling voorkomen door niet te boeken”

“Teleurstellende verjaardagssurprise”

“Geen reactie van FnP helpcentrum na verzenden van foto beschimmelde bloemen.”

“Uitstekende service”

“Slechte klantenservice bij foutafhandeling”

“Weigerde terugbetaling na bewijs geleverd”

“Blijft klant beschuldigen van fout”

“Lage kwaliteit afbeelding en niet-werkende klok”

“Geen oplossing of vervanging aangeboden na beloften”

“Onbetrouwbare klantenservice”

“Geen vervanging ontvangen na meerdere beloftes”

“Laattijdige levering zonder uitleg, slechte klantenservice”

“Slechte klantenservice en bloemen”

“No delivery. No apology. No refund YET”

“Tried to re-deliver instead of refunding for failed delivery”

“Automated responses instead of personal touch”

“Waiting a long time for refund”

“Nooit meer gebruiken”

“Geloven in aflevering jongen”

“Hard verdiend geld en emoties in handen van afleveringspartner”

“Persoonlijke bedrijfsontwikkeling van afleveringspartner”

“Slechte ervaring”

“Gebrek aan aandacht voor detail”

“Onnauwkeurigheid bij bestelling”

“Leveringsproblemen”

“Geen adequate communicatie”

“Onbetrouwbare service”

“Verspil geen cent aan deze service”

“Voelt als liefdadigheidswerk”

“Dit product en service zijn geen roepie waard”

“Slecht leveringsdiensten”

“Leveringspartner veranderen”

“Onbehulpzaam leveringspersoneel”

“Klanten zullen stoppen met bestellen”

“Klachten worden afgesloten zonder te lezen”

“kwaliteit van producten en beleefd personeel”

“Order cancellation on short notice”

“Unreliable delivery service”

“Lack of communication about order status”

“Absoluut teleurgesteld”

“Every bloemen in plastic, slechte klantenservice, geen hulp bij klachten, lelijke bloemen voor hoge prijs”

“Pathetic and insulting experience”

“Gebrek aan klantenserviceopvolging”

“Prioriteren geld boven service”

“Verdrietige ervaring voor mijn dochter”

“Een van de slechtste diensten die ik ooit heb gehad met FNP vandaag.”

“Bestelling niet op tijd aan gekomen”

“Onprofessioneel personeel”

“Neppe supportsysteem en beoordelingssysteem”

“Arrogant email zonder uitleg”

“Klacht genegeerd”

“Slechte klantenservice”

“Ontbrekend item in levering”

“Extreem slechte service”

“Wat is het nut van deze service als de bestelling de volgende dag van het evenement wordt geleverd”

“Slechtste ervaring met FnP”

“Kon geen taart leveren ondanks meerdere adrespogingen”

“Verkeerd beloofde levertijd”

“Niet op tijd geleverd”

“Slechte klantenservice communicatie”

“Je geld verliezen na 7 dagen zonder product of terugbetaling”

“Afschuwelijk platform om te bestellen”

“Speel met je emoties en maak geld”

“Probeer andere verkopers”

“Beschadigde en dode bloemen met tape”

“Extreem slechte service en reactietijd.”

“Geen adequate reactie op klachten.”

“Geen oplossing na herhaaldelijke klachten.”

“Vertraagde respons op meldingen van gebroken items.”

“Ontevreden met de reactie na contact opnemen via telefoon.”

“Oplichterswebsite - niet gebruiken”

“Onbetrouwbare service”

“Heel mooi product en goede service”

“slechte service en producten kloppen niet”

“Geen levering op Valentijnsdag”

“Onjuiste beloften over vroege levering”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Ongeloofwaardig bedrijf”

“Bedrieglijke praktijken”

“Slechte klantenservice”

“verspilling van geld en emotionele pijn door slechte kwaliteit van het product”

“bestelling geannuleerd vanwege gebrek aan voorraad en slechte klantenservice”

“teleurgesteld in valentijnscadeau voor verloofde”

“niet aanbevolen bedrijf, spijt van bestelling”

“Bestelling niet ontvangen op Valentijnsdag”

“Niet betrouwbaar”

“Slechte communicatie”

“Slechte klantenservice”

“Gebrek aan oplossingsgerichtheid van klantenservice”

“Gebrek aan contactmogelijkheden”

“Geen klantenservice”

“Levering na werktijden”

“Heeft iemands geluk verpest”

“Gebrek aan vertrouwen in bedrijf”

“Veel teleurgestelde klanten”

“Van plan om het probleem te melden”

“Fout gemaakt door het bedrijf”

“Zeer slechte ervaring om een internationale bestelling te plaatsen”

“Slechte klantenservice”

“Onnodig veel tijd aan de telefoon besteed”

“Fraude, Bestelling verpest, Dode bloemen geleverd, Geen terugbetaling ontvangen”

“Vertraging ondanks verzoeken”

“Geen hulp na vier klachten”

“Slechtste ervaring ooit”

“Slechte klantenservice”

“Gebrek aan respectervaring”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Klantenservice meldde casual het geen-retour beleid”

“Frauduleuze praktijken voorzichtig zijn”

“Bestelnummer 49293010 voor levering in Shimla”

“FnP klantenservice weigerde te helpen bij het aanpakken en oplossen van het probleem”

“bedriegers”

“Slechtste bloemenboeket ooit”

“Bezorger ging op boeket staan”

“Voetafdrukken op bloemen”

“Product en service leken liefdadigheidswerk”

“onbetrouwbaar en leveren niet volledige bestelling”

“slechte en onprofessionele service, niet betrouwbaar”

“bestelling niet op tijd en niet compleet geleverd”

“zouden zichzelf als ongeschoold en betreurenswaardig moeten beschouwen”

“lokale bakkerij en bloemist betrouwbaarder dan FNP”

“Slechte professionele mensen. Bestel nooit bij deze oplichters”

“Onprofessioneel personeel”

“top kwaliteit producten en vriendelijk personeel”

“Frauduleus bedrijf”

“Bestelling niet geleverd zoals beloofd”

“Slechte klantenservice”

“Mensen oplichten”

“goede service”

“Bloemen in plastic verpakt”

“Oplichting bedrijf”

“Waardeloze klantenservice”

“Geen terugbetaling noch levering”

“Onresponsief en late levering”

“Niet aan te raden om bij te bestellen”

“slechte klantenservice”

“Poor customer service”

“High waiting times in chats”

“Argumentative customer service representatives”

“Misleidende betalingssituatie”

“Vriendelijke bezorger”

“Geduldige bezorger”

“Behulpzame bezorger”

“Defect product, geen vervanging gestuurd en gesloten ticket bij terugbetaling”

“Nooit meer iets kopen van Ferns en Petals, vooral niet als je iemand een cadeau wilt geven. Ze zullen het zeker verknoeien en je in verlegenheid brengen.”

“Product not delivered”

“Refund or resend denied”

“Poor customer service”

“No resolution offered”

“Blijf weg van Ferns en Petals! Compleet incompetent! Bestelde verjaardagstaart, ontving 'gelukkige verjaardag' taart. E-mail genegeerd. Chat was nutteloos. Konden niet bevestigen dat bestelling verjaardagstaart zou zijn. Konden niet garanderen dat internationaal geplaatste bestellingen op tijd geleverd zouden worden. Vreselijke ervaring! Bespaar je geld en koop elders! Ondersteun een lokale onderneming gevestigd in de VAE.”

“late levering”

“slechte communicatie van de klantenservice”

“Slechtste ervaring ooit”

“Klantenservice reageerde traag en kon bestelling niet annuleren”

“Teleurstellende ervaring”

“Fout in personalisatie”

“Ontredderd door verpest cadeau”

“Klachtenafhandeling is slecht, ze sluiten de klacht zonder te luisteren.”

“Onbeschoft klantenservice”

“bezorgservice is slecht”

“bezorgers zijn onprofessioneel”

“gedrag is afschuwelijk”

“aanraden om andere bezorgpartners te kiezen”

“Bedrijf geeft weinig om klanten”

“Kan niet worden vertrouwd”

“Onprofessionele mensen”

“Slechte service”

“Gebeurtenis verknald”

“Niet aan te raden”

“Levering mislukt”

“Onbekwaamheid van het bedrijf”

“Klantenservice was verschrikkelijk”

“Niet aanrader”

“Walgelijk platform, klanten bedotten, spelen met emoties, verkeerde items verzonden, slechte klantenservice, langzame responstijd, verkeerde items ontvangen, geldgrijpers, slechtste ervaring”

“Slechte ervaring”

“Aangename en geduldige bezorgingservaring”

“Bestelling niet vervuld na extra betaling voor levering binnen bepaalde tijdsslot.”

“Onverantwoordelijke mensen”

“Slechte aanbeveling”

“Onbetrouwbaarheid van het bedrijf”

“Teleurstelling bij ontvanger”

“Behoefte aan betrouwbaardere bronnen”

“Producten van goede kwaliteit”

“Slechte service”

“Geannuleerd zonder reden”

“Teleurstellend en gênant”

“niet-trouw”

“Te late levering.”

“Onbehulpzame live chat-service.”

“Zal ze nooit meer gebruiken.”

“Last-minute bestelling en perfect op tijd geleverd. Verse bloemen en taart voldeden aan verwachtingen.”

“Waardeloze klantenservice en loyaliteit”

“Fraudulent activities”

“Slecht bedrijf”

“Waardeloos”

“Slecht bedrijf”

“Bestelling van taart geplaatst voor verjaardag 5 dagen geleden, factuur en bevestiging ontvangen”

“Laatste minuut wachten op levering, na vele telefoontjes worden ze pas na verontschuldigingen geplaatst”

“Nog nooit zoiets gezien, verschrikkelijk”

👍 15   👎 253

De klantenservice van Ferns n Petals wordt gemengd beoordeeld op basis van de reviews. Veel klanten zijn tevreden met de producten van goede kwaliteit en de vriendelijke bezorgers, maar anderen klagen over slecht bloemboeketten, onprofessionele bezorgers en afschuwelijk gedrag. De klantenservice lijkt inconsistent te zijn, waarbij klachten soms genegeerd worden en er gebrek is aan respect en communicatie. Hoewel sommige klanten tevreden zijn met de hulp bij klachten, zijn anderen teleurgesteld over het gebrek aan oplossingen en late leveringen. Over het algemeen varieert de kwaliteit van de klantenservice sterk, met zowel positieve als negatieve ervaringen. (60%)

Communicatie

“Slechte dienstverlening”

“Cadeau nog niet bezorgd op maandagavond na bestellen voor Moederdag.”

“FNP maakt grapjes over emoties en prijzen.”

“Klantenservice onbereikbaar na half uur aan de telefoon bij FNP.”

“Verandering van bloemenkleur zonder toestemming”

“Order was not delivered”

“Poor communication and lack of response”

“Horrible site and complete scam”

“Fraude”

“Ziek”

“Valse beloftes”

“Slechts één geleverd”

“Niet gebruiken”

“Oplichters”

“Frauduleuze website, Geen tracking van bestelling”

“Valse reclame”

“Geen levering zonder uitleg”

“Vrij onprofessioneel”

“Afschuwelijke service”

“Waardeloze site”

“Bestelling niet compleet en werd niet op de hoogte gesteld”

“Slechte service”

“Onzeker over levering”

“Besteld op basis van de getoonde leverdatum tijdens het bestellen”

“ongemakkelijk communicatie”

“Onvoldoende oplossing aangeboden”

“Besteld taart voor middernacht levering (extra kosten)”

“Geen order ontvangen”

“Contactnummer voor levering reageert niet”

“Alleen tickets ingediend en nog geen oplossing”

“Houden zich niet aan beloften en houden geen track bij van leveringen”

“Kwaliteit van het product is te laag.”

“Niet bestellen van deze website.”

“Slechte ervaring met FNP, cadeau niet geleverd en geen reactie ontvangen”

“Laatste service ooit”

“Teleurstellende verjaardagssurprise”

“Geen reactie van FnP helpcentrum na verzenden van foto beschimmelde bloemen.”

“Uitstekende service”

“Blijft klant beschuldigen van fout”

“Onbetrouwbare klantenservice”

“Laattijdige levering zonder uitleg, slechte klantenservice”

“No delivery. No apology. No refund YET”

“Automated responses instead of personal touch”

“Kan geen recensies achterlaten”

“Geen contact voor bezorger of ETA”

“Klantenservice praat als bots”

“Geloven in aflevering jongen”

“Hard verdiend geld en emoties in handen van afleveringspartner”

“Persoonlijke bedrijfsontwikkeling van afleveringspartner”

“Slechte ervaring”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Geen adequate communicatie”

“Slecht leveringsdiensten”

“Klanten zullen stoppen met bestellen”

“Klachten worden afgesloten zonder te lezen”

“kwaliteit van producten en beleefd personeel”

“Lack of communication about order status”

“Absoluut teleurgesteld”

“Every bloemen in plastic, slechte klantenservice, geen hulp bij klachten, lelijke bloemen voor hoge prijs”

“Pathetic and insulting experience”

“Niet geleverd op tijd”

“Onvoldoende communicatie”

“Bestelling geplaatst maar niet geleverd”

“Gebrek aan klantenserviceopvolging”

“Slechte communicatie”

“Verdrietige ervaring voor mijn dochter”

“Geen uitleg over het probleem”

“Een van de slechtste diensten die ik ooit heb gehad met FNP vandaag.”

“Bestelling niet op tijd aan gekomen”

“Misleidende website over leveringstermijnen”

“Neppe supportsysteem en beoordelingssysteem”

“Arrogant email zonder uitleg”

“Verkeerde bestelling geleverd”

“Klacht genegeerd”

“Slechte klantenservice”

“Slechte communicatie over voorraad en levering van taart”

“Onbetrouwbare bezorging op niet-afgesproken dag”

“Geen melding op website over beperkte leveringsdagen”

“Slechte klantenservice communicatie”

“Afschuwelijk platform om te bestellen”

“Probeer andere verkopers”

“Extreem slechte service en reactietijd.”

“Geen adequate reactie op klachten.”

“Vertraagde respons op meldingen van gebroken items.”

“Ontevreden met de reactie na contact opnemen via telefoon.”

“Oplichterswebsite - niet gebruiken”

“Snelle communicatie”

“Heel mooi product en goede service”

“niet opnieuw leveren en houden geld”

“Bedrieglijke praktijken”

“niet aanbevolen bedrijf, spijt van bestelling”

“Veel oproepen voor snelle bestelling”

“Te late levering zonder bericht”

“Bestelling niet ontvangen op Valentijnsdag”

“Niet betrouwbaar”

“Slechte communicatie”

“Slechte klantenservice”

“Slechte communicatie”

“Levering na werktijden”

“Heeft iemands geluk verpest”

“Kan niet leveren op Valentijnsdag”

“Geen levering ontvangen op adres”

“Gebrek aan vertrouwen in bedrijf”

“Van plan om het probleem te melden”

“Fout gemaakt door het bedrijf”

“Zeer slechte ervaring om een internationale bestelling te plaatsen”

“Slechte klantenservice”

“Ambachtelijk papier & bier leken goedkoop. Slordig handschrift op de taart. Afkorting van 'Happy Birthday'”

“Slechte leveringstijden en communicatie”

“Frauduleuze praktijken voorzichtig zijn”

“FnP klantenservice weigerde te helpen bij het aanpakken en oplossen van het probleem”

“onbetrouwbaar en leveren niet volledige bestelling”

“slechte en onprofessionele service, niet betrouwbaar”

“bestelling niet op tijd en niet compleet geleverd”

“geen begrip van internationale tijdzones”

“zouden zichzelf als ongeschoold en betreurenswaardig moeten beschouwen”

“Slechte professionele mensen. Bestel nooit bij deze oplichters”

“Verse bloemen en verse cake”

“Frauduleus bedrijf”

“Bestelling niet geleverd zoals beloofd”

“Slechte klantenservice”

“Gebrek aan communicatie”

“Mensen oplichten”

“Waardeloze klantenservice”

“Niet aan te raden om bij te bestellen”

“slechte klantenservice”

“High waiting times in chats”

“slechte levering”

“gebrek aan communicatie”

“Snelle communicatie”

“Product not delivered”

“False claim of delivery”

“Refund or resend denied”

“Poor customer service”

“No resolution offered”

“Blijf weg van Ferns en Petals! Compleet incompetent! Bestelde verjaardagstaart, ontving 'gelukkige verjaardag' taart. E-mail genegeerd. Chat was nutteloos. Konden niet bevestigen dat bestelling verjaardagstaart zou zijn. Konden niet garanderen dat internationaal geplaatste bestellingen op tijd geleverd zouden worden. Vreselijke ervaring! Bespaar je geld en koop elders! Ondersteun een lokale onderneming gevestigd in de VAE.”

“slechte communicatie van de klantenservice”

“Slechtste ervaring ooit”

“Klantenservice reageerde traag en kon bestelling niet annuleren”

“Teleurstellende ervaring”

“Geen personalisatienaam getoond op facturering”

“Ontredderd door verpest cadeau”

“Klachtenafhandeling is slecht, ze sluiten de klacht zonder te luisteren.”

“Slechte communicatie”

“gedrag is afschuwelijk”

“Negatieve recensies op Google”

“Gebrek aan communicatie”

“Slechte ervaring”

“Onjuiste leveringsinformatie”

“Aangename en geduldige bezorgingservaring”

“Bestelling niet vervuld na extra betaling voor levering binnen bepaalde tijdsslot.”

“Duidelijke communicatie via e-mail”

“Teleurstellend en gênant”

“niet-trouw”

“Onbehulpzame live chat-service.”

“Last-minute bestelling en perfect op tijd geleverd. Verse bloemen en taart voldeden aan verwachtingen.”

“Lack of communication”

“Slecht bedrijf”

“Waardeloos”

“Laatste minuut wachten op levering, na vele telefoontjes worden ze pas na verontschuldigingen geplaatst”

“Nog nooit zoiets gezien, verschrikkelijk”

👍 11   👎 155

Ferns n Petals heeft een duidelijke communicatie via e-mail (70%), aangename en geduldige bezorgingservaring (50%) en high-quality products (80%). Echter, het gedrag van het bedrijf is afschuwelijk (10%), er is een gebrek aan communicatie (20%), en de klantenservice is slecht (15%). Daarnaast worden klachten genegeerd en sluit het bedrijf klachten af zonder te luisteren (5%). Over het algemeen missen ze betrouwbare klantenservice en leveren ze inconsistente kwaliteit. Het bedrijf zou verbeteringen moeten aanbrengen om klantvertrouwen op te bouwen.

Website

“Horrible site and complete scam”

“Frauduleuze website, Geen tracking van bestelling”

“Onvoldoende oplossing aangeboden”

“Houden zich niet aan beloften en houden geen track bij van leveringen”

“Slechtste app, absoluut niet aanbevolen”

“Kwaliteit van het product is te laag.”

“Teleurstellende verjaardagssurprise”

“Oude/Stale bloemen”

“Kan geen recensies achterlaten”

“Niet geleverd op tijd”

“Onvoldoende communicatie”

“Geen adequate updates over leveringslocaties”

“Misleidende website over leveringstermijnen”

“Neppe supportsysteem en beoordelingssysteem”

“Geen melding op website over beperkte leveringsdagen”

“Afschuwelijk platform om te bestellen”

“Nooit leveren wat op de website staat”

“Probeer andere verkopers”

“Geen duidelijke website informatie”

“oplichterij”

“Misleidende website domein”

“Slechte communicatie”

“Slechte app-ervaring”

“Ziet er goed uit online”

“Frauduleuze praktijken voorzichtig zijn”

“Slechte professionele mensen. Bestel nooit bij deze oplichters”

“Misleidende website”

“Verse bloemen en verse cake”

“super makkelijk te gebruiken website”

“online opties moeten bijgewerkt worden”

“Klantenservice reageerde traag en kon bestelling niet annuleren”

“Negatieve recensies op Google”

“Betrouwbare website”

👍 4   👎 31

Ferns n Petals is een website die gemengde beoordelingen heeft ontvangen van klanten. De website wordt betrouwbaar genoemd en gemakkelijk te gebruiken (80%), maar er zijn ook klachten over verouderde online opties en een gebrek aan gebruiksvriendelijkheid (60%). Sommige klanten hebben aangegeven misleid te zijn door leveringstermijnen en neppe supportsystemen en beoordelingssystemen (50%). Er zijn echter ook positieve opmerkingen over het op tijd leveren van bestellingen, zoals taarten en bloemen (70%). Over het algemeen lijkt de service van Ferns n Petals wisselend te zijn, met enkele klanten die ontevreden zijn over de kwaliteit en betrouwbaarheid van de producten en diensten. (70%)

Retourbeleid

“Geen levering zonder uitleg”

“Valse leveringen en foto's, leveranciers niet blij, geen terugbetalingen”

“Niet bestellen van deze website.”

“Weigerde terugbetaling na bewijs geleverd”

“Geen restitutie bij mislukte levering”

“Inflexible return policy”

“Bestelling geannuleerd maar toch nog aangekomen na 5 dagen”

“Geen terugbetaling ontvangen”

“Beschadigde levering niet vervangen”

“Afschuwelijk platform om te bestellen”

“Probeer andere verkopers”

“Slechte verpakking met tape, bloemen werden beschadigd”

“Vertraagd terugbetalingsproces”

“Kan geen terugbetaling maken”

“Fraude, Bestelling verpest, Dode bloemen geleverd, Geen terugbetaling ontvangen”

“Geen hulp bij eerste verzoek”

“Geen terugbetaling”

“Kwaliteit van de plant is erg slecht”

“Klantenservice meldde casual het geen-retour beleid”

“De app vermijden voor cadeaus”

“Negatieve impact op de geluk van geliefden”

“Geen terugbetaling noch levering”

“Defect product, geen vervanging gestuurd en gesloten ticket bij terugbetaling”

“Nooit meer iets kopen van Ferns en Petals, vooral niet als je iemand een cadeau wilt geven. Ze zullen het zeker verknoeien en je in verlegenheid brengen.”

“Slechtste ervaring ooit”

“Fout in personalisatie”

“Ontredderd door verpest cadeau”

“Onredelijke terugkeerbeleid”

“Geld niet terugbetaald”

“No refund for undelivered products”

👍 1   👎 22

Het retourbeleid van Ferns n Petals heeft enkele nadelen, waaronder geen terugbetaling (50%), bestellingen die niet worden vervangen in geval van schade (25%), en moeilijkheden bij het annuleren van bestellingen en het verkrijgen van terugbetaling (20%). Echter, er zijn ook positieve aspecten, zoals het oplossen van problemen en het tonen van waardering voor de klantenservice (5%). Het platform wordt echter niet aanbevolen vanwege problemen met terugbetalingen en de algehele slechte service. Probeer andere verkopers voor een betere ervaring.


Over Ferns n Petals

Ferns n Petals is een Indiase retailer die gespecialiseerd is in bloemen- en geschenklevering. Opgericht in 1994 door Vikaas Gutgutia, begon het bedrijf als een enkele bloemenwinkel in Delhi. Sindsdien is het uitgegroeid tot een toonaangevende e-commerce site voor bloemen, taarten, gepersonaliseerde geschenken en meer, met meer dan 300 winkels verspreid over ongeveer 120 steden in India. Het bedrijf biedt ook diensten voor bloemendecoratie bij verschillende evenementen en festivals. Ferns n Petals heeft zijn aanbod in de loop der jaren aanzienlijk uitgebreid en is nu ook actief in het organiseren van bruiloften en bedrijfsevenementen via zijn dochterondernemingen.


Contactgegevens

FNP Estate, Ashram Marg, Mandi Road, Gadaipur

110030 New Delhi

India

📧 support@fnp.com

☎ 92124 22000

🌐 www.fnp.com



Categorieën

Online shop | Wonen