Fossil

27 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Fossil komt uit 27 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Fossil gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (15)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Fossil laat te wensen over, met klanten die klagen over lange wachttijden (22%), gebrek aan bevestigingen na betaling (18%), en trage terugbetalingen (15%). De klantendienst wordt als onbehulpzaam en inefficiënt beschouwd (20%), met moeilijkheden bij het bestellen en communicatieproblemen (13%). Er is geen duidelijke communicatie over kosten (10%) en sommige klanten ervaren zelfs een gebrek aan klantenservice (8%) en onprofessionele benadering in communicatie (7%). Dit gebrek aan communicatie en service zorgt ervoor dat klanten de communicatie met Fossil als moeilijk en onbetrouwbaar ervaren.

“lang wachten op reparatie, geen antwoord op vraag”

“Trage terugbetalingstermijn”

“Gebrek aan communicatie”

“Verschrikkelijke klantenservice”

“Onprofessionele benadering in communicatie”

“Gebrek aan communicatie over de kosten”

“trage terugbetaling”

“Moeilijkheden bij het bestellen en communicatieproblemen”

“Gebrek aan bevestiging na betaling en lange wachttijd”

“Onbehulpzame klantenservice en inefficiënte chatbot”

👍 2   👎 26

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Heijmerikx Kaylee - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • lang wachten op reparatie, geen antwoord op vraag

E. Van den Broeck - 6 maanden geleden

  • Trage terugbetalingstermijn
  • Gebrek aan communicatie

John en Jaco - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke klantenservice
  • Lange wachttijd voor levering en terugbetaling
  • Onprofessionele benadering in communicatie

eline - 9 maanden geleden

  • Snelle reparatie voor 100 euro zonder uitleg
  • Korte garantietermijn voor een horloge
  • Gebrek aan communicatie over de kosten
  • Hoge reparatiekosten in verhouding tot aankoopprijs

Adam - 9 maanden geleden

  • trage terugbetaling

B. De Ridder - 10 maanden geleden

  • Moeilijkheden bij het bestellen en communicatieproblemen
  • Gebrek aan bevestiging na betaling en lange wachttijd
  • Onbehulpzame klantenservice en inefficiënte chatbot
  • Ontbreken van duidelijke terugkeringsbeleid

Meester - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen klantenservice
  • Betaling gelukt maar geen bevestiging ontvangen
  • Contact via chatbot en contactformulier kost veel tijd
  • Automatische mail met linkjes naar FAQ

siebe - 10 maanden geleden

  • Horloge van goede kwaliteit
  • Problemen met bestelling en levering
  • Meerdere keren contact met klantendienst
  • Vertragingen en onduidelijkheden

milan - 10 maanden geleden

  • Lange levertijd
  • Defect product
  • Traag terugbetaling
  • Slechte klantenservice

Fer Ry - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte kwaliteit horloge, slechte service, niet klantvriendelijk
  • duurzaamheid horloge, reparatiekosten
  • beperkte garantievoorwaarden
  • moeilijke communicatie met Fossil

Miranda Kouwenberg - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • 3 annuleringen begin juli nog steeds geen terug betaling
  • vrijdag weer een mail gestuurd netjes bericht dat ze kontakt met opnemen
  • hoop dat dit snel opgelost word om iedere week een bericht te sturen word je ook niet vrolijk van

Obi Jan Kenobi - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Terugbetalingsvertraging
  • Slechte communicatie
  • Onbetrouwbaar
  • Geen oplossing geboden

Marianne - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen terugbetaling ontvangen na 2 weken.
  • Belofte tot terugbetaling niet nagekomen binnen afgesproken termijn.

Anita Callebaut - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • slechte kwaliteit leder
  • slechte klantenservice

M.H. - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Reparatie kost 100 euro zonder specificatie
  • Snel stuk na 2.5 jaar
  • Mogelijk invloed van oorlog in Oekraine op prijs