Geekmaxi

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Geekmaxi komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Geekmaxi gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Geekmaxi wordt als problematisch ervaren door klanten. Er is geen garantie op vervangen onderdelen en het retourneren van producten kan leiden tot onverwachte kosten en hoge verzendkosten (40%). Sommige klanten hebben maanden gewacht op een terugbetaling, terwijl anderen nooit een restitutie hebben ontvangen na 6 weken (30%). Dit maakt het retourneren van producten bij Geekmaxi onmogelijk en kan leiden tot frustraties bij klanten (30%)..centerY

“Terugbetaling niet gedaan”

“Stofzuiger ongebruikt retour gestuurd”

“Maand later, geen geld retour”

“geen retourbeleid”

“Onverwachte kosten”

“Maakt retourneren onmogelijk”

“Leuke prijzen maar slechte retourmogelijkheden”

“geen garantie op vervangen onderdelen”

“Geen restitutie na 6 weken”

“Hoge verzendkosten bij retourneren”

👍 0   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Gerard Otto - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Terugbetaling niet gedaan
  • Niet reageren op eerdere mails
  • Professionele reactie op reviews, maar geen acties ondernomen
  • Lang wachten op terugbetaling en klantvriendelijkheid

P. B. - 1 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Robotstofzuiger besteld
  • App bleek grotendeels Chinees
  • Stofzuiger ongebruikt retour gestuurd
  • Maand later, geen geld retour
  • Slechte klantenservice
  • Komt geen concreet antwoord
  • We gaan nu verdere stappen ondernemen
  • Wees dus gewaarschuwd!! Bestel hier niet!

c v.d. zanden - 10 april 2024Trustpilot 🔗

  • goede prijs
  • slechte communicatie
  • geen klantenservice
  • geen retourbeleid

Ümmül-beninhanim Zorman - 22 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Onverwachte kosten

Sjors Van Kruijsbergen - 1 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Maakt retourneren onmogelijk
  • Leuke prijzen maar slechte retourmogelijkheden
  • Slechte communicatie en service van Geekmaxi
  • Onbereikbare pakketdienst DPD

Van Munster - 13 september 2023

  • slechte klantenservice
  • hoge prijzen voor vervanging onderdelen
  • slechte communicatie over garantievoorwaarden
  • geen garantie op vervangen onderdelen

Elleke Van Es - 29 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie en service
  • Foutmelding bij aankoop van een elektrische step
  • Geen restitutie na 6 weken
  • Zeer teleurgesteld en het wordt afgeraden hier iets te kopen

Rene - 21 april 2023Trustpilot 🔗

  • Geen reactie op e-mails
  • Hoge verzendkosten bij retourneren
  • Geen beschikbaar telefoonnummer
  • Lange wachttijd voor levering
  • Onprofessioneel gedrag van de verkoper
  • Trage communicatie
  • Gebrek aan klantgerichtheid