Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van GfK Panel wordt over het algemeen positief beoordeeld, met efficiënte en gemakkelijke vragenlijsten (100%), waardering voor de mening van deelnemers (100%) en duidelijke productinformatie (100%). Echter, sommige gebruikers ervaren problemen met codes verzenden (33%), communicatiefouten die kunnen leiden tot verlies van bonnen (20%) en spammails na het opgeven van een e-mailadres (25%). Het beloningssysteem met enkel bonnen (50%) wordt ook genoemd als een nadeel, naast de moeilijkheden om uit te schrijven voor berichten (33%). Over het algemeen lijkt GfK Panel een autoriteit op het gebied van marktonderzoek te zijn, met gedetailleerde analyses van consumentengedrag (100%), maar sommige gebruikers ervaren een gebrek aan interesse van het personeel in het beantwoorden van vragen (20%) en lang wachten op antwoorden (17%).