Greetz

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Greetz komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Greetz gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (117)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Greetz heeft zowel positieve als negatieve aspecten. De bestellingen worden vaak op tijd geleverd, maar sommige klanten hebben problemen gehad zoals dubbele betalingen en ontbrekende kaarten. Helaas lijkt de klantenservice niet altijd te reageren op klachten en is er geen garantie op terugbetaling, wat voor frustratie kan zorgen bij ontevreden klanten. Over het algemeen lijkt de Return Policy te kort schieten en kan dit voor verbetering vatbaar zijn. (40% positief, 60% negatief)

“dubbel betaald voor kaarten”

“Nooit meer Greetz”

“Geen kaart met moederdag”

“Slechte ervaring en geen service”

“Klantenservice reageert niet op klachten en geen terugbetaling”

“Ik krijg een tegoedbon in plaats van terugbetaling.”

“Gesneuveld pakket volledig geannuleerd”

“bestelling ging goed en op tijd geleverd”

👍 1   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

marco vd meijden - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • SLECHT in klantenservice
  • dubbel betaald voor kaarten

Dennis Bohlmeijer - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Misleidend
  • Slechte service
  • Oplichterij
  • Nooit meer Greetz

Lisa - 12 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Geen kaart met moederdag
  • Erg fijne hulp die je krijgt van Greets, bedankt Saghal voor niks

Desiree Paulis - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte ervaring en geen service
  • Bestelling per koerier bezorgd en achtergelaten
  • Pakket half uit brievenbus achtergelaten
  • Pakket onbeheerd achtergelaten
  • Klantenservice reageert niet op klachten en geen terugbetaling
  • Slechte ervaring met Greetz, nooit meer

Rick Steenvoorden - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Ik wil mijn bestelling annuleren.
  • Ik krijg een tegoedbon in plaats van terugbetaling.
  • Verwarring over terugbetaling door systeemfout.

Aad van der Spuij - 4 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Geen cadeau toevoegen
  • Slechte ervaring met levering
  • Gesneuveld pakket volledig geannuleerd
  • Cadeaus zijn te duur
  • Cadeau niet op tijd geleverd
  • Advies: Hou het bij een kaart

Olivia - 15 december 2023

  • geen persoonlijke boodschap op ballon
  • bestelling ging goed en op tijd geleverd