Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Grootmeesters laat te wensen over, met een lage klanttevredenheid vanwege problemen zoals een verkeerde en goedkope kopiëren (25%), het niet gelijkende schilderij op de website (50%), een bedrogen gevoel bij de klanten (75%), en het schilderij dat later aankomt dan verwacht (60%). Aan de positieve kant, het handgeschilderde moderne kunstwerk krijgt lof voor de indrukwekkende details en finesse (90%). Er wordt echter geklaagd dat het schilderij snel geschilderd lijkt te zijn zonder veel aandacht voor detail (35%). Helaas is het bedrijf moeilijk bereikbaar, reageert niet op e-mails of messenger, en krijgt veel negatieve feedback op Facebook (80%).