Hairworldshop

42 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Hairworldshop komt uit 42 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hairworldshop gevonden hebben:

ErvaringenSite (21)
TrustPilot (21)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Haarworldshop heeft een vlotte communicatie (20%), maar er zijn problemen zoals onbereikbare klantenservice en extra kosten van Billink (10%), gebrek aan transparantie en communicatie (15%), slechte bereikbaarheid klantendienst (10%), gebrek aan efficiënte communicatie en opvolging (10%), en late levering na beloftes (10%). Aan de andere kant, zijn er positieve aspecten zoals het snel oplossen van leveringsproblemen en super snelle reacties op vragen via e-mail (20%). Over het algemeen is er ruimte voor verbetering op het gebied van communicatie en klantenservice.

“Slechte communicatie”

“Moeilijk om contact op te nemen”

“Oplichters!”

“gebrek aan communicatie”

“geen trackingnummer ontvangen”

“Netjes gecommuniceerd over voorraadstatus”

“Misleidende communicatie over voorraad”

“Direct klantenservice aan de lijn”

“Vriendelijk geholpen”

“gebrek aan communicatie en klantenservice”

👍 17   👎 47

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Wilma De Bruin - 5 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Slechte communicatie
  • Geen terugbetaling ontvangen
  • Moeilijk om contact op te nemen

Sarah Lejeune - 28 maart 2024

  • Oplichters!

Emiel Wuyts - 27 maart 2024

  • lange levertijd
  • slechte klantenservice
  • gebrek aan communicatie
  • geen trackingnummer ontvangen

Barbara Lempke - 22 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Netjes gecommuniceerd over voorraadstatus

Ines Libert - 21 maart 2024

  • Vertraagde levering zonder excuses
  • Misleidende communicatie over voorraad
  • Lang wachten op bestelling
  • Besluit om niet meer te bestellen

Nicolette - 26 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Direct klantenservice aan de lijn
  • Vriendelijk geholpen

Hanne Luyten - 25 februari 2024

  • gebrek aan communicatie en klantenservice
  • geen update over bestelling
  • vertraging in levering
  • negatieve ervaring met Hairworldshop

Cuvelier - 25 februari 2024

  • accepteerden alleen overschrijvingen
  • nemen de telefoon niet op en reageren niet op e-mails
  • onzekerheid over de betrouwbaarheid van het bedrijf
  • verdachte activiteiten en mogelijk oplichting
  • gebrek aan transparantie en communicatie
  • zeer slechte klantenservice
  • moelijkheid om contact op te nemen met het bedrijf

martin - 29 januari 2024

  • vlotte communicatie
  • vriendelijke en behulpzame klantenservice
  • netjes gecommuniceerde vertraging in levering

Nicolas - 20 januari 2024

  • Lange wachttijd voor tweede deel van bestelling
  • Onbereikbare klantenservice en extra kosten van Billink
  • Factuur al betaald maar product pas in december ontvangen

Marion - 6 januari 2024

  • gelost het leveringsprobleem efficiënt
  • gratis levering van verloren bestelling

Bernard - 2 januari 2024

  • Niet op voorraad, maar snel geleverd

Mehdi Coppens - 23 december 2023

  • Slechte communicatie
  • Lang wachten op producten

J. Meert - 22 december 2023

  • Verkeerd product ontvangen

Simon Amrani - 12 december 2023

  • Vertraging in levering
  • Slechte bereikbaarheid klantendienst

Ilias Goethals - 30 november 2023

  • super snelle en professionele reactie op mijn vragen via e-mail
  • op tijd geleverd
  • positieve ervaring
  • zal zeker opnieuw bestellen

Meert - 19 november 2023

  • Teleurstelling bij levering van producten
  • Product niet op voorraad maar toch op de website beschikbaar
  • Lang wachten en veel e-mails nodig om alle producten te ontvangen

Lissa - 30 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Snel antwoord op vragen via e-mail
  • Ontvangen van bestelde producten

Lennart Van opstal - 3 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Lange wachttijd voor product, Slechte communicatie, Onnodige kosten
  • Achteraf betalen, Problemen met facturering

M B - 20 december 2022Trustpilot 🔗

  • Twijfels werden onnodig
  • Verwarring over verzending
  • Vriendelijk en behulpzaam contact
  • Goede communicatie over leveringstijd
  • iets langere levertijd maar gecommuniceerd

Yvonne - 13 december 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte telefonische communicatie, niet bereikbaar. Producten nog niet ontvangen na 4 weken. Geld terug geëist.

Liz Engel - 11 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Langzame levertijd
  • Product niet op voorraad terwijl het wel op de website staat
  • Noodzaak om meerdere keren te e-mailen voor duidelijkheid
  • Geen aanrader

Tiny - 7 september 2022Trustpilot 🔗

  • Bestelling nog niet ontvangen na een week
  • Telefoon wordt niet beantwoord en e-mails niet adequaat behandeld
  • Mogelijk geld kwijt en onmogelijk om contact op te nemen
  • Onbehoorlijk en onfatsoenlijk gedrag

Celine Schipper - 4 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Geen communicatie over levertijd
  • Onbereikbare klantenservice

Raina - 16 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Goede service!
  • Fijne webshop
  • Geen slechte ervaring gehad
  • Vriendelijke klantenservice
  • Snelle levering

Laura Paarlberg - 12 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Per ongeluk 2x betaald
  • Gebeld en kreeg de 1e keer niemand te pakken
  • Zou het geld binnen 3 dagen terug krijgen
  • Slechte beoordelingen gelezen
  • Shampoo niet meer leverbaar
  • Geld terug op mijn rekening

marloes korthals - 9 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Late levering van bestelde producten
  • Gebrek aan communicatie over de status van de bestelling
  • Onjuiste informatie verstrekt via telefoon en e-mail
  • Mogelijk misleidende bedrijfsinformatie
  • Slechte klantenservice door gebrek aan effectieve opvolging
  • Niet nakomen van beloofde verzendinformatie
  • Onbevredigende ervaring die resulteert in verlies van vertrouwen
  • Negatieve beoordelingen zullen worden geschreven als waarschuwing voor anderen

Maria de Jesus Rivas Jimenez - 7 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Lang wachten op bestelling
  • Moeilijk contact met bedrijf
  • Geen opvolging van bestellingen
  • Terugbetaling duurde lang

M - 15 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Product was snel geleverd, echter wel het verkeerde product.
  • Klantenservice reageert niet op e-mails en de telefoon staat vaak uit!
  • Inmiddels zit ik nog steeds zonder juist product en is het nog niet opgelost.
  • Belachelijk!

Adriaan - 1 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Productfout maar goed opgelost

Sabina Westerheiden - 23 februari 2017Trustpilot 🔗

  • lang wachten op bestelling, product ontbrak en lang moeten wachten op terugbetaling, gebrek aan respons en vriendelijkheid, geen online gemak, lage klantenwaardering
  • producten duurder dan USA

Septimamus - 5 december 2013Trustpilot 🔗

  • Bestelling verliep prima
  • Shampoo is redelijk duur
  • Zou zeker nog een keer bestellen