Hollandsnieuwe

138 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Hollandsnieuwe komt uit 138 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hollandsnieuwe gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (119)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Hollandsnieuwe heeft enkele voor- en nadelen. Aan de positieve kant hebben ze een sterke klantenservice, maandelijkse EU-bundelaanpassingen en de mogelijkheid om het abonnement aan te passen na de bedenkperiode. Aan de negatieve kant vervalt het resterende tegoed, is er geen mogelijkheid om verbruik terug te draaien en zijn er onduidelijke annuleringsvoorwaarden. Deze aspecten maken het retourproces langdurig en verwarrend voor klanten (33%).

“gebrekkig retourbeleid”

“Langdurig proces”

“Sterk netwerk, goede klantenservice, maandelijkse EU-bundelaanpassingen. Wifi en 5G zou welkom zijn.”

“afgesloten vanwege hun fout en spijt van overstap”

“Vage en onbevredigende ervaring”

“geen terugdraaien van verbruik”

“Onnauwkeurige verbruiksmeter op de app”

“Mogelijkheid tot aanpassen na bedenkperiode”

“Resterend tegoed vervalt”

“Slecht bereik en onduidelijkheid over verbruik van bundels”

👍 2   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mathéo De Backer - 6 maanden geleden

  • slechte kwaliteit van product
  • slechte klantenservice
  • gebrek aan communicatie
  • gebrekkig retourbeleid

Tim - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service BKR verwijderen
  • Onredelijke kosten
  • Frauduleuze praktijken EDR
  • Langdurig proces

Frank - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Sterk netwerk, goede klantenservice, maandelijkse EU-bundelaanpassingen. Wifi en 5G zou welkom zijn.

eline - 8 maanden geleden

  • vreselijke service en onbereikbare klantendienst
  • geen oplossing bieden en niet fatsoenlijk reageren op e-mails
  • afgesloten vanwege hun fout en spijt van overstap

mohamed - 11 maanden geleden

  • Vage en onbevredigende ervaring

Bert van Leeuwen - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • 3000 MB gegevens verdwenen
  • 10 euro bijbetalen voor 1 gig
  • geen terugdraaien van verbruik
  • geen oplossing voor verdwenen gegevens

Arnold - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Support is waardeloos
  • Tarieven stijgen voor pure onzin redenen
  • Support wil niet helpen en bedrijf liever kwijt dan rijk
  • Slecht bereik in Noord en Midden Nederland
  • Onnauwkeurige verbruiksmeter op de app

Eef - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Nette klantenservice ervaring
  • Vriendelijk geholpen
  • Mogelijkheid tot aanpassen na bedenkperiode

Rene Venneker - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onverklaarbaar pieken dataverbruik
  • Nummerbehoud vertraagd
  • Misleidende kosten
  • Resterend tegoed vervalt

Klara - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slecht bereik en onduidelijkheid over verbruik van bundels

Bry - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice slecht
  • Foutieve informatie geven
  • Onjuiste annuleringsvoorwaarden
  • Abonnement direct ingaand bij aankoop

John van Veldhuizen - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Helaas moet je minimaal 1 ster kiezen
  • Mobiel opgestuurd i.v.m. garantie
  • Problemen met opladen
  • Garantie komt te vervallen bij gebruikerssporen