Huis en Thuis

133 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Huis en Thuis komt uit 133 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Huis en Thuis gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourregeling van Huis en Thuis lijkt gemengde reacties op te roepen bij klanten. Positieve punten zijn dat sommige klanten aangeven dat ze hun retour goed geregeld hebben gekregen (16%) en dat anderen zelf hun probleem hebben kunnen oplossen (14%). Aan de andere kant klagen sommige klanten over foutieve leveringen (16%), hoge retourkosten (14%) en zelfs ontevredenheid tot oplichterij toe (12%). Het lijkt er dus op dat de retourregeling van Huis en Thuis voor verbetering vatbaar is.

“Retour was wel goed geregeld”

“Foutieve levering, Foto's als bewijs”

“Slechter dan dit! Oplichterij!”

“Van de zotte!!”

“Nooit meer iets kopen!!”

“Verkeerde levering ontvangen”

“Hoge retourkosten”

“Zelf probleem opgelost”

👍 3   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

vavdb - 7 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Product geleverd met andere naam
  • Product 100 euro duurder als de Bijenkorf per stuk
  • Geen telefonische klantenservice
  • Retour was wel goed geregeld

Jeroen Gaerdelen - 12 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Onbetrouwbare firma, OPLICHTERIJ
  • Foutieve levering, Foto's als bewijs

Maryam - 8 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Slechter dan dit! Oplichterij!
  • Waardeloze service!! Hoge tarieven, slechte service.
  • Maanden wachten, incompleet pakket.
  • Klantenservice onbereikbaar, 85 euro weg.
  • Aanvraag gesloten, geen hulp.
  • Van de zotte!!
  • Bespaar jezelf ellende en geld.
  • Nooit meer iets kopen!!

Van den Broek - 3 december 2018Trustpilot 🔗

  • Verkeerde levering ontvangen
  • Hoge retourkosten
  • Slechte klantenservice
  • Onjuiste productinformatie

Melisa - 19 mei 2018Trustpilot 🔗

  • Verzending was prima zoals afgesproken
  • Kapotte onderdelen niet kosteloos vervangen
  • Beschuldigd van verkeerde montage
  • Slechte service bij klacht afhandeling
  • Zelf probleem opgelost