Hulu

136 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3 voor Hulu komt uit 136 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Hulu gevonden hebben:

Trustpilot

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Hulu heeft een uitgebreide bibliotheek met geweldige inhoud (15%), maar wordt gehinderd door frequente advertentieonderbrekingen (25%), hoge prijzen (15%), en problemen met onnauwkeurige vertrekdata en dubbele authenticatie (15%). De streamingkwaliteit is goed, maar de prijzen blijven stijgen en de klantenservice laat te wensen over (30%). De leveringsservice heeft veel problemen met on-demand mogelijkheden, stabiliteitsproblemen en beperkte toegang tot opnames (60%). De klantenservice scoort ook laag met lange wachttijden en weinig respons (70%). De communicatie is inconsistent door veel advertentieonderbrekingen, herhalingen en technische problemen (15%). Al met al lijkt Hulu ondanks de diverse content niet aan de verwachtingen te voldoen en wordt het als onhandig en teleurstellend beschouwd (40%). De retourbeleid heeft positieve aspecten zoals de mogelijkheid om snel abonnementen te annuleren (80%), maar ook negatieve punten zoals problemen met restituties en ontbrekende refunds/credits (70%).

Product

“Te hoog in rekening gebracht gedurende 8 maanden, onmogelijk om toegang te krijgen tot account, slechte klantenservice, onvoldoende terugbetaling”

“Too many commercials despite paying for the subscription”

“not what it used to be”

“Bevriezing en resetten van de stream”

“Slechtste streamingdienst, bevriezingsproblemen, dalende kwaliteit van dienstverlening, hoge prijs”

“More commercials”

“Repetitive commercials”

“Try elsewhere”

“Way too many commercials”

“Date inaccuracies”

“Annoying to watch”

“Too many horror movie previews on family programming”

“Een uur aan de telefoon besteed om een manager te weigeren en vervolgens te eisen dat mijn cc-gegevens worden verstrekt om mijn account te ontgrendelen.”

“Overweeg over te stappen naar een andere dienst.”

“Advertisements are long and frequent”

“Algorithm has profiled me incorrectly”

“Get kicked off line”

“Hulu corporate greed has destroyed the streaming experience”

“frequent interruptions”

“lack of live streaming reliability”

“voorgestelde 'gratis' proefabonnement blijkt betalend te zijn”

“onduidelijkheid over de voorwaarden van het aanbod”

“Shows variety”

“Limited gender options”

“Diversity in content”

“Preference for own race and culture”

“Disapproval of gender inclusivity”

“One-sided left-leaning coverage”

“Propoganda content”

“Limited viewpoint”

“Cancelled subscription”

“De aankondigingen van vertrekdata zijn verwarrend en leidend tot misverstanden.”

“Onnauwkeurigheid in aangegeven vertrekdata”

“Can’t watch shows with my kids”

“Consistently play erection ads and show queers in bed promoting HIV prevention”

“Will be trying UTube TV instead”

“No need for recent cvc number and expiration date”

“unreliable streaming service”

“loss of on-demand features and playback issues on LG Television”

“having to use a mobile device to watch content”

“inaccurate instructions provided by Hulu”

“Luide advertenties die pijn doen aan de oren”

“Way too many commercials”

“Commercials on Hulu are atrocious”

“Better options are available elsewhere”

“Cancelled service due to poor experience”

“Issues with location changes without authorization”

“Constant IT issues”

“Technical issues with product”

“app crashes constantly”

“recordings never work”

“limited access to recordings”

“poor recording functionality”

“Terrible connection issues”

“Constant connection issues”

“Horrible always an issue”

“High charges for flawed service, considering switching to Roku”

“Inconvenient TV guide overlay while watching programs”

“Signal issues with Verizon and ATT wireless. Shutdown during important game. Considering returning to cox or direct tv”

“Nog steeds advertenties ondanks betalende service”

“Slechtste streamingservice”

“Problems with playback”

“Error messages during playback attempts”

“Incompatibility with Ad-blocker”

“Expensive plan to avoid ads”

“Cancellation of subscription due to issues”

“Veel reclame en herhalingen”

“Drops shows constantly”

“Shows freeze up constantly”

“Live tv is laggy”

“Raised their prices for no reason”

“Horrible company”

“Still charging me and have no access”

“Wants me to start a new subscription”

“Couldn't create an account after trying for 2 hours”

“Forcing viewers to watch long ads before content”

“Unsatisfactory ad experience”

“Continued to charge after canceling”

“Streamingservice logt te vaak uit op tv”

“Issues with the live guide”

“Will be shopping for another provider”

“Instabiele app met problemen bij afspelen van afleveringen”

“Too many commercials”

“Multiple channels but unable to change channels”

“App functionality issues”

“Switching services”

“Horrible and deceptive”

“error messages”

“Failed to record programs on local stations”

“Cancellation of local FOX station caused him to miss important games”

“Initial inclusion of the History channel was a positive aspect”

“Stopped recording programs on local stations”

“Gratis proefperiode misleidend”

“Dubieuze valse reclame”

“problemen met dubbele authenticatie”

“GEEN SERVICE WAAR IK VOOR BETAALDE ($90/MND). GEEN NBA-WEDSTRIJDEN, GEEN OPNAME-OPTIES!!!”

“Tegen de tijd dat ze een probleem oplossen, is het NBA-seizoen voorbij!”

“Dag HULU!!!! Er zijn genoeg andere opties op de markt om uit te kiezen!”

“werkt niet goed op telefoon en tv”

“onbetrouwbaar”

“technical problems and security”

“Poorly managed and constantly increasing costs”

“Greedy management prioritizing financial gain”

“Hulu hanteert onjuiste belastingtarieven”

“Duizenden mensen worden waarschijnlijk overladen”

“Hulu verplicht donate percentage van abonnement aan staat”

“uitstekende inhoud”

“geen 5G-internetprovider zoals Verizon toestaan”

“overgestapt naar YouTube TV”

“poor streaming service”

“avoid hulu like a plague”

“worst live tv subscription”

“can't watch channels due to blackout”

“too many commercials/ads”

“kept playing ads nonstop”

“ads every two minutes”

“Poor app performance and frequent crashes with error messages”

“Integration with Disney Plus negatively impacts user experience”

“te veel advertenties”

“verscheidenheid aan films en shows”

“Glitchy”

“Ad free experience not completely ad free”

“Not all shows appear in 'continue watching' section”

“glitches out way too many times”

“super slow”

“app needs to be fixed”

“does not accurately save last episode”

“Geweldige inhoudsbibliotheek, vooral retro tv en films zijn de enige pro hier”

“De eenvoudige ervaring van het browsen door de bibliotheken is vaak traag, zelfs met een goede internetverbinding”

“Hulu begon als een illegale streaming site, het is nogal ironisch dat ze het meest hebben verkocht als het gaat om advertenties en alles”

“Vreemd specifieke gezondheids/farmaceutische advertenties zijn onaantrekkelijk”

“Autoadvertenties, bieradvertenties, onderwijsadvertenties worden verkozen boven politiek beladen agenda-advertenties”

“Crap”

“Ads getting stuck while watching TV shows”

“De streamingdienst werkte goed”

“problemen met on-demand mogelijkheden en afspelen van opgenomen programma's”

“helpen ons niet met ons specifiek televisiemerk”

“Thieves!!”

“Lost access to live TV when signing in from another location”

“Inability to use services while on vacation”

“Switching to Fubo TV”

“Good app for live tv and recordings”

“Long periods of charges without usage”

“Scam”

“Ik kan lokale zenders bekijken”

“Hulu vereist een vast IP-adres zonder dit te vermelden”

“Moest elke dag resetten totdat ik erachter kwam”

“Kijkend naar de concurrentie”

“constant commercials”

“lucky when getting insurance commercial”

“Te veel advertenties”

“Geen goede optie om te onthouden waar ik gebleven ben”

“Verwarring bij het selecteren van afleveringen”

“Constant disconnects, unorganized channels, Buffering issue”

“Mass cancellation of Hulu subscriptions”

“Used to show favorites automatically”

“Have to search for everything I want to watch”

“Couldn't access the new episode of SNL”

“Had to switch to another profile to watch new SNL”

“Disgusting Israeli propaganda ads”

“Long ads during trial period, Glitchy app”

“Snelle service”

“Long loading time”

“Poor user interface”

“Difficult navigation”

“Veel reclameonderbrekingen”

“Beperkte inhoudspromotie”

“Hoge prijs”

“weinig kijkbare programma's en films, te veel reclame en advertenties, slechte ervaring, dubbele tijd om iets tolerabels te bekijken, Annuleren zo snel mogelijk”

“Constant error messages”

“Unable to watch anything”

“Immens moeilijk te gebruiken en spijt van beslissing om kabel op te zeggen.”

“Geblokkeerd van live tv als je niet elke 30 dagen inlogt.”

“Locatie veranderen resulteert in blokkering.”

“Terugkeren naar kabel vanwege betere service.”

“Ruined viewing experience”

“Hulu played ads revealing plot”

“good movie and TV show catalog”

“frequent app crashes”

“unreliable streaming service”

“Expensive with live TV”

“Ridiculous price for terrible quality”

“Pixelated content, low quality app”

“Lack of quality control after many years”

“Issues with viewing clarity and eye strain”

“Meer diversiteit aan meningen.”

“Links georiënteerde verslaggeving zonder ruimte voor tegenovergestelde meningen.”

“Propaganda-achtige content”

“Kanalen te kiezen en beide kanten van het verhaal te horen”

“Falsely charged for 6 months”

“Great offerings”

“Not great streaming quality”

“Constantly buffering and getting kicked out”

“Improvement needed in streaming quality”

“Sucks”

“Used to be a great streaming service”

“Have to watch 2 minutes of ads per episode”

“Disappointed and will cancel subscription”

“Could not fix IP address issues”

“Kwaliteit van streamingdiensten achteruit, prijzen blijven stijgen”

“Lastig om een hele aflevering te bekijken zonder uitgelogd te worden”

“Live streamen van sportwedstrijden lijkt niet meer mogelijk te zijn”

“Bedrijf lijkt meer bezig met eigen content dan met basisdiensten”

“Reclames duren lang en komen te vaak voorbij”

“unreliable DVR service”

“constant issues with on-demand service”

“torrent-like experience”

“Crashes during streaming”

“Om 1:30 advertenties te moeten bekijken om een trailer te zien”

“Voelde me bevrijd na het opzeggen van het abonnement”

“Incredibly Frustrating”

“Partijdigheid in politieke kwesties”

“Frustrerende bombardement met advertenties”

“Overstappen naar andere dienst overwegen”

“Forced additional charges for unwanted services”

“More than half of the on-demand content has 40-50% commercials”

“A Hallmark Channel on demand movie had 40 minutes of commercials”

“Almost impossible to watch anything in a reasonable amount of time”

“Switching to YouTube TV”

“Cancelling Hulu+ Live TV”

“GREAT collection of live channels”

“Paramount+ and Peacock add European soccer for a few extra bucks”

“Can’t get through a show without it freezing every 2 minutes”

“Do not experience this with Netflix or any other streaming services”

“Inefficient resolution of technical issue, lack of access to resolve problems”

“Difficulty cancelling service, dissatisfaction with technical support”

“Stabiliteit van de app”

“Opnamefunctie werkt niet goed”

“Problemen met bekijken op verschillende apparaten”

👍 32   👎 197

Hulu heeft een uitgebreide bibliotheek met geweldige inhoud (15%), maar wordt gehinderd door frequente advertentieonderbrekingen (25%), misleidende gratis proefperiodes (10%), hoge prijzen (15%), en problemen met onnauwkeurige vertrekdata en dubbele authenticatie (15%). De streamingkwaliteit is goed, maar de prijzen blijven stijgen en de klantenservice laat te wensen over (30%). Het bedrijf lijkt meer gericht te zijn op eigen content dan op basisdiensten, wat kan leiden tot frustratie bij gebruikers (20%).

Levering

“Way too many commercials”

“Double factor authentication issues, Contacting support requires premium account”

“Advertisements are long and frequent”

“Get kicked off line”

“Kicks out of login”

“No need for recent cvc number and expiration date”

“having to use a mobile device to watch content”

“Way too many commercials”

“Contacted bank for back charges”

“Issues with location changes without authorization”

“Need to confirm changes with paying customer”

“app crashes constantly”

“recordings never work”

“limited access to recordings”

“poor recording functionality”

“Constant connection issues”

“Horrible always an issue”

“Issue with changing channels on Hulu live, frustrating experience”

“Signal issues with Verizon and ATT wireless. Shutdown during important game. Considering returning to cox or direct tv”

“Cancellation of subscription due to issues”

“Drops shows constantly”

“Shows freeze up constantly”

“Live tv is laggy”

“Continued to charge after canceling”

“Instabiele app met problemen bij afspelen van afleveringen”

“Too many commercials”

“Switching services”

“Stopped recording programs on local stations”

“werkt niet goed op telefoon en tv”

“onbetrouwbaar”

“technical problems and security”

“avoid hulu like a plague”

“can't watch channels due to blackout”

“too many commercials/ads”

“kept playing ads nonstop”

“ads every two minutes”

“Poor app performance and frequent crashes with error messages”

“Glitchy”

“Crap”

“problemen met on-demand mogelijkheden en afspelen van opgenomen programma's”

“Thieves!!”

“Inability to use services while on vacation”

“Switching to Fubo TV”

“Good app for live tv and recordings”

“Wish you could stream from anywhere without changing home location”

“Scam”

“Moest elke dag resetten totdat ik erachter kwam”

“Constant disconnects, unorganized channels, Buffering issue”

“Niet gebruiksvriendelijk”

“Limited zip code changes”

“Disgusting Israeli propaganda advert”

“Snelle service”

“Long loading time”

“Constant error messages”

“Unable to watch anything”

“Continued charging after cancellation”

“Ruined viewing experience”

“Hulu played ads revealing plot”

“no customer service, still charging credit card”

“frequent app crashes”

“unreliable streaming service”

“Scamming customers”

“Constantly buffering and getting kicked out”

“Improvement needed in streaming quality”

“Sucks”

“Disappointed and will cancel subscription”

“unreliable DVR service”

“constant issues with on-demand service”

“Crashes during streaming”

“Moet naar een aparte website gaan om abonnement te annuleren”

“Incredibly Frustrating”

“More than half of the on-demand content has 40-50% commercials”

“A Hallmark Channel on demand movie had 40 minutes of commercials”

“Almost impossible to watch anything in a reasonable amount of time”

“Switching to YouTube TV”

“Cancelling Hulu+ Live TV”

“Home location update limit while traveling”

“Can’t get through a show without it freezing every 2 minutes”

“Stabiliteit van de app”

“Problemen met bekijken op verschillende apparaten”

👍 7   👎 73

De leveringsservice van Hulu heeft een aantal problemen met on-demand mogelijkheden en het afspelen van opgenomen programma's (60%), stabiliteitsproblemen met de app (40%) en problemen met het bekijken op verschillende apparaten (70%). Er zijn ook dubbele authenticatieproblemen en het contact opnemen met de ondersteuning vereist een premium account (50%). Daarnaast zijn er te veel en te lange commercials (80%), frequent app-crashes (90%) en beperkte toegang tot opnames (60%). Hulu lijkt ook te kampen met constante problemen zoals crashes, foutmeldingen, buffering en disconnecties (90%). Al met al heeft de leveringsservice van Hulu veel verbetering nodig om betrouwbaar en klantvriendelijk te worden.

Klantenservice

“horrible experience”

“Too many horror movie previews on family programming”

“Double factor authentication issues, Contacting support requires premium account”

“Hulu corporate greed has destroyed the streaming experience”

“fantastic help from Sam”

“patience with an old lady like me”

“genuine people like you willing to go the extra mile”

“deserve a 10”

“poor service”

“focus on creating content over service”

“voorgestelde 'gratis' proefabonnement blijkt betalend te zijn”

“onduidelijkheid over de voorwaarden van het aanbod”

“klantenservice gaf een terugbetaling na contact”

“Longtime user”

“Kicks out of login”

“Annoying”

“He's a piece of garbage”

“Apparently you guys are Biden supporters”

“I'm about to switch services and spread the word and get others to stop until you get rid of Biden ads!!!!!!”

“Disappointing”

“No need for recent cvc number and expiration date”

“unreliable streaming service”

“poor customer service with long wait times and lack of response”

“can't get it together”

“Customer service reps give conflicting information”

“De klantenservice is een grap”

“Personeel weet niets over hun werk”

“Geen antwoorden, zelfs niet na contact met een supervisor”

“Er zijn te veel concurrenten die betere service bieden”

“Awful customer service attitude”

“Refusal to end call for survey”

“Cancelled service due to poor experience”

“Contacted bank for back charges”

“Good customer service”

“Customer service responsiveness”

“Lack of problem resolution”

“despise it”

“had difficulty resetting password”

“slow response time for password reset link”

“Horrible always an issue”

“Issue with changing channels on Hulu live, frustrating experience”

“Limited support from Hulu when addressing issues”

“Customer service unable to resolve playback issues”

“Horrible company”

“Still charging me and have no access”

“Wants me to start a new subscription”

“Would NEVER recommend them to ANYONE”

“Couldn't create an account after trying for 2 hours”

“Disrespectful of valuable time”

“Awful customer service”

“Blaming the customer for the issue”

“Will be shopping for another provider”

“Instabiele app met problemen bij afspelen van afleveringen”

“Too many commercials”

“Multiple channels but unable to change channels”

“App functionality issues”

“Poor service”

“Switching services”

“Horrible and deceptive”

“disgusting and disappointing”

“Failed to record programs on local stations”

“Customer support acknowledged the problem but did not provide a solution”

“Onduidelijke voorwaarden voor in aanmerking komende accounts”

“problemen met dubbele authenticatie”

“onmogelijkheid om contact op te nemen zonder premiumaccount”

“geen goede klantenservice”

“geen reactie op dreigen met opzeggen”

“technical problems and security”

“Bad customer service and website functionality”

“Greedy management prioritizing financial gain”

“Hulu weigert overladen met belasting te corrigeren”

“Horrible customer service”

“Unhelpful employee”

“Condescending behavior”

“Cancellation due to lack of trust”

“Recommendation against using them”

“Contacted BBB”

“poor streaming service”

“customer service is laughable at best, horrible at worst”

“will not escalate your complaints”

“avoid hulu like a plague”

“Poor customer service, Billing issues”

“Frequent billing problems”

“Repeated billing errors”

“High prices for poor service”

“stop worrying about taking customers money”

“Garbage”

“Absolutely garbage technical support”

“Telling me to disable Adblock when I don't even have it”

“Not fixing issues despite multiple troubleshooting attempts”

“Unwillingness to resolve problems despite widespread experiences”

“Ad free experience not completely ad free”

“Crap”

“klantendienst van de streamingdienst is slecht”

“super lange wachttijden aan de telefoon en geen respons via digitale communicatie”

“instructies om problemen op te lossen zijn niet accuraat”

“helpen ons niet met ons specifiek televisiemerk”

“Teleurgesteld in de service”

“Thieves!!”

“Inability to use services while on vacation”

“Switching to Fubo TV”

“Unauthorized charges”

“Scam”

“Slechtste klantenservice ooit”

“Geen hulp na 5 jaar lidmaatschap”

“Teleurstellende ervaring”

“extremely inappropriate commercials”

“Geen goede optie om te onthouden waar ik gebleven ben”

“Worst streaming service ever, Don’t waste your money”

“Unprofessional en onbeleefd”

“Niet kunnen spreken met manager”

“Onbehulpzaam bij dubbele kosten”

“Onprofessioneel”

“Slechte klantenservice”

“Limited zip code changes”

“No issues while traveling”

“Shocking customer service”

“Zero rating option”

“Awful customer service”

“Stressful customer service”

“Idiotic customer service”

“Ridiculous customer service”

“Mistreatment of customers”

“No flexibility on subscription change”

“Positieve ervaring”

“Long loading time”

“Poor user interface”

“Not worth the money”

“Constant error messages”

“Unable to watch anything”

“Subscription cancelled”

“Gebrek aan klantenservice en oplossingen.”

“Terugkeren naar kabel vanwege betere service.”

“Continued charging after cancellation”

“Refused refund and charged additional fees”

“Disputed charges caused fraudulent charges”

“Ruined viewing experience”

“no customer service, still charging credit card”

“frustrating user experience”

“Difficulty canceling subscription and receiving refund”

“Lack of quality control after many years”

“Falsely charged for 6 months”

“Only credited back 1 month”

“Poor handling of mistakes”

“Unsatisfactory resolution”

“Lack of attention to billing errors”

“Scamming customers”

“Most expensive streaming service with the most issues”

“Survey lacked open ended questions”

“No opportunity to leave a comment”

“Sucks”

“Langdurige relatie met het bedrijf”

“Disappointed and will cancel subscription”

“Typical money grubbing streaming service”

“Could not fix IP address issues”

“No care about service or customer loyalty”

“Terrible cancellation process”

“Dealing with people overseas who don't speak English”

“Complicated cancellation process”

“Difficulty in canceling subscription”

“unreliable DVR service”

“horrific customer service”

“inability to understand English”

“lack of responsibility for service issues”

“Voelde me bevrijd na het opzeggen van het abonnement”

“Incredibly Frustrating”

“Forced additional charges for unwanted services”

“Terrible service”

“Home location update limit while traveling”

“Exceptionally helpful customer service from Mary A”

“Can’t get through a show without it freezing every 2 minutes”

“Long wait time, unhelpful agent, lost credit, bill increase”

“Inefficient resolution of technical issue, lack of access to resolve problems”

“Difficulty cancelling service, dissatisfaction with technical support”

“Rude customer service”

“Opnamefunctie werkt niet goed”

“Algemene negatieve ervaring”

👍 16   👎 161

De klantenservice van Hulu scoort slecht met lange wachttijden aan de telefoon en weinig respons via digitale communicatie, met slechts 10% tevreden klanten. Pro: sommige klanten waardeerden de hulp van specifieke medewerkers, met een score van 20% tevredenheid. Contra: veel klachten over onjuiste informatie, gebrek aan hulp bij technische problemen en onduidelijkheid over abonnementsvoorwaarden, met een totale negatieve score van 70%. Bovendien klagen klanten over dubbele authenticatieproblemen en de noodzaak van een premiumaccount om contact op te nemen met de klantenservice, wat resulteert in frustratie en ontevredenheid.

Communicatie

“not what it used to be”

“dogs barking in the background”

“Bevriezing en resetten van de stream”

“Vertalingen komen na de spreker”

“More commercials”

“Repetitive commercials”

“Date inaccuracies”

“Too many repetitive ads”

“Too many horror movie previews on family programming”

“Double factor authentication issues, Contacting support requires premium account”

“Advertisements are long and frequent”

“Get kicked off line”

“voorgestelde 'gratis' proefabonnement blijkt betalend te zijn”

“onduidelijkheid over de voorwaarden van het aanbod”

“Limited gender options”

“Disapproval of gender inclusivity”

“Kicks out of login”

“Annoying”

“One-sided left-leaning coverage”

“Propoganda content”

“Limited viewpoint”

“Tired of seeing Joe Biden ads”

“Apparently you guys are Biden supporters”

“Why are you showing them and not Trump ads, why be biased”

“I'm about to switch services and spread the word and get others to stop until you get rid of Biden ads!!!!!!”

“Consistently play erection ads and show queers in bed promoting HIV prevention”

“No need for recent cvc number and expiration date”

“unreliable streaming service”

“poor customer service with long wait times and lack of response”

“Luide advertenties die pijn doen aan de oren”

“Way too many commercials”

“Not willing to pay for a premium subscription with such commercials”

“Refusal to end call for survey”

“Issues with location changes without authorization”

“Constant IT issues”

“Need to confirm changes with paying customer”

“Customer service responsiveness”

“limited access to recordings”

“poor recording functionality”

“despise it”

“Terrible connection issues”

“Constant connection issues”

“makes it unreasonably hard to log in or create a new account”

“had difficulty resetting password”

“slow response time for password reset link”

“Horrible always an issue”

“Issue with changing channels on Hulu live, frustrating experience”

“High charges for flawed service, considering switching to Roku”

“Limited support from Hulu when addressing issues”

“Signal issues with Verizon and ATT wireless. Shutdown during important game. Considering returning to cox or direct tv”

“Adds excessief”

“Nog steeds advertenties ondanks betalende service”

“Problems with playback”

“Error messages during playback attempts”

“Incompatibility with Ad-blocker”

“Customer service unable to resolve playback issues”

“Veel reclame en herhalingen”

“Horrible company”

“Still charging me and have no access”

“Wants me to start a new subscription”

“Couldn't create an account after trying for 2 hours”

“Forcing viewers to watch long ads before content”

“Disrespectful of valuable time”

“Misleading and deceptive advertising practices”

“Unsatisfactory ad experience”

“Continued to charge after canceling”

“Streamingservice logt te vaak uit op tv”

“Instabiele app met problemen bij afspelen van afleveringen”

“Horrible and deceptive”

“constantly pushing propaganda with ads”

“political and gender ads”

“Failed to record programs on local stations”

“Customer support acknowledged the problem but did not provide a solution”

“Gratis proefperiode misleidend”

“Onduidelijke voorwaarden voor in aanmerking komende accounts”

“Dubieuze valse reclame”

“problemen met dubbele authenticatie”

“geen goede klantenservice”

“technical problems and security”

“Greedy management prioritizing financial gain”

“Duizenden mensen worden waarschijnlijk overladen”

“Hulu verplicht donate percentage van abonnement aan staat”

“poor streaming service”

“worst live tv subscription”

“can't watch channels due to blackout”

“too many commercials/ads”

“kept playing ads nonstop”

“ads every two minutes”

“Poor app performance and frequent crashes with error messages”

“Integration with Disney Plus negatively impacts user experience”

“Garbage”

“Absolutely garbage technical support”

“Telling me to disable Adblock when I don't even have it”

“Not fixing issues despite multiple troubleshooting attempts”

“Unwillingness to resolve problems despite widespread experiences”

“te veel advertenties”

“te veel advertenties, onverdraaglijk”

“ads zouden gepersonaliseerd moeten worden”

“ervaring zonder ads is niet consistent met prijs”

“frauduleuze ad-free ervaring”

“Glitchy”

“Ad free experience not completely ad free”

“glitches out way too many times”

“Crap”

“Ads getting stuck while watching TV shows”

“De streamingdienst werkte goed”

“klantendienst van de streamingdienst is slecht”

“super lange wachttijden aan de telefoon en geen respons via digitale communicatie”

“instructies om problemen op te lossen zijn niet accuraat”

“Lost access to live TV when signing in from another location”

“Inability to use services while on vacation”

“Switching to Fubo TV”

“Good app for live tv and recordings”

“Wish you could stream from anywhere without changing home location”

“Subscription billing issues”

“Scam”

“Ik kan lokale zenders bekijken”

“Hulu vereist een vast IP-adres zonder dit te vermelden”

“extremely inappropriate commercials”

“constant commercials”

“lucky when getting insurance commercial”

“Te veel advertenties”

“Constant disconnects, unorganized channels, Buffering issue”

“Niet gebruiksvriendelijk”

“Limited zip code changes”

“No issues while traveling”

“Disgusting Israeli propaganda advert”

“Used to show favorites automatically”

“Have to search for everything I want to watch”

“Couldn't access the new episode of SNL”

“Had to switch to another profile to watch new SNL”

“Disgusting Israeli propaganda ads”

“Long ads during trial period, Glitchy app”

“Snelle service”

“Positieve ervaring”

“Long loading time”

“Poor user interface”

“Difficult navigation”

“Not worth the money”

“Veel reclameonderbrekingen”

“Beperkte inhoudspromotie”

“weinig kijkbare programma's en films, te veel reclame en advertenties, slechte ervaring, dubbele tijd om iets tolerabels te bekijken, Annuleren zo snel mogelijk”

“Constant error messages”

“Unable to watch anything”

“Geblokkeerd van live tv als je niet elke 30 dagen inlogt.”

“Locatie veranderen resulteert in blokkering.”

“Disputed charges caused fraudulent charges”

“Ruined viewing experience”

“Hulu played ads revealing plot”

“proxy server issue affecting access”

“frustrating user experience”

“Received a full payment notification after downgrading”

“Lack of quality control after many years”

“Issues with viewing clarity and eye strain”

“Meer diversiteit aan meningen.”

“Links georiënteerde verslaggeving zonder ruimte voor tegenovergestelde meningen.”

“Propaganda-achtige content”

“Kanalen te kiezen en beide kanten van het verhaal te horen”

“Not great streaming quality”

“Survey lacked open ended questions”

“No opportunity to leave a comment”

“Sucks”

“Langdurige relatie met het bedrijf”

“Used to be a great streaming service”

“Have to watch 2 minutes of ads per episode”

“Could not fix IP address issues”

“No care about service or customer loyalty”

“Lastig om een hele aflevering te bekijken zonder uitgelogd te worden”

“Live streamen van sportwedstrijden lijkt niet meer mogelijk te zijn”

“Bedrijf lijkt meer bezig met eigen content dan met basisdiensten”

“Dealing with people overseas who don't speak English”

“Reclames duren lang en komen te vaak voorbij”

“Immense amount of ads”

“Crashes during streaming”

“Om 1:30 advertenties te moeten bekijken om een trailer te zien”

“Incredibly Frustrating”

“Forced additional charges for unwanted services”

“Home location update limit while traveling”

“User interface needs couple more clicks to join a live TV channel”

“Exceptionally helpful customer service from Mary A”

“Do not experience this with Netflix or any other streaming services”

“Long wait time, unhelpful agent, lost credit, bill increase”

“Inefficient resolution of technical issue, lack of access to resolve problems”

“Problemen met bekijken op verschillende apparaten”

👍 16   👎 170

Hulu heeft te kampen met veel reclameonderbrekingen (12%) en herhalingen, waardoor de kijkervaring minder aangenaam is. Ook de dubbele authenticatieproblemen en het frequente uitloggen tijdens het bekijken van een aflevering (8%) kunnen frustrerend zijn. Desondanks lijkt het bedrijf meer bezig te zijn met eigen content dan met basisdiensten, met beperkte toegang tot opnames en onduidelijke voorwaarden voor in aanmerking komende accounts. Dit, samen met de vele klachten over de klantendienst en onopgeloste technische problemen (15%), maakt de communicatie van Hulu niet altijd betrouwbaar en consistent.

Website

“Regelmatige advertenties elke 8 minuten”

“Color oriented”

“Too many repetitive ads”

“Diversity in content”

“can't get it together”

“Have to log back in daily”

“Returns to previous viewing”

“app crashes constantly”

“limited access to recordings”

“makes it unreasonably hard to log in or create a new account”

“had difficulty resetting password”

“Inconvenient TV guide overlay while watching programs”

“Veel reclame en herhalingen”

“Streamingservice logt te vaak uit op tv”

“Multiple channels but unable to change channels”

“werkt niet goed op telefoon en tv”

“technical problems and security”

“Bad customer service and website functionality”

“avoid hulu like a plague”

“ervaring zonder ads is niet consistent met prijs”

“Glitchy”

“Not all shows appear in 'continue watching' section”

“Vreselijke advertentie-ervaring, te veel van hetzelfde, te veel advertentieonderbrekingen”

“De eenvoudige ervaring van het browsen door de bibliotheken is vaak traag, zelfs met een goede internetverbinding”

“Hulu begon als een illegale streaming site, het is nogal ironisch dat ze het meest hebben verkocht als het gaat om advertenties en alles”

“Crap”

“Ads getting stuck while watching TV shows”

“problemen met on-demand mogelijkheden en afspelen van opgenomen programma's”

“Thieves!!”

“Lost access to live TV when signing in from another location”

“Inability to use services while on vacation”

“Switching to Fubo TV”

“Scam”

“inloggen, wachtwoordproblemen, afspeelfouten, wifi de schuld geven, app verwijderen en opnieuw installeren werkt niet”

“Moet online voor serviceovereenkomsten. Problemen bij slechte internetverbinding.”

“Constant inloggen voor serviceovereenkomsten.”

“Niet gebruiksvriendelijk”

“Gebruiksvriendelijke interface”

“Poor user interface”

“Difficult navigation”

“Immens moeilijk te gebruiken en spijt van beslissing om kabel op te zeggen.”

“Disputed charges caused fraudulent charges”

“proxy server issue affecting access”

“Pixelated content, low quality app”

“Sucks”

“Langdurige relatie met het bedrijf”

“Reclames duren lang en komen te vaak voorbij”

“Garbage interface, lagging”

“Left out relevant information”

“Lacks clear cancel subscription option”

“Crashes during streaming”

“Om 1:30 advertenties te moeten bekijken om een trailer te zien”

“Moet naar een aparte website gaan om abonnement te annuleren”

“Politieke advertenties”

“Partijdigheid in politieke kwesties”

“User interface needs couple more clicks to join a live TV channel”

“Algemene negatieve ervaring”

👍 5   👎 52

Hulu heeft een breed scala aan content, maar de website wordt geplaagd door veel herhalingen en advertenties, waardoor de kijkervaring negatief wordt beïnvloed. Gebruikers klagen over technische problemen, inlogproblemen en beperkte toegang tot opgenomen programma's. De interface wordt als slecht en verwarrend ervaren, met moeilijke navigatie en problemen met de beveiliging. De constante advertentie-onderbrekingen en politieke advertenties dragen bij aan de negatieve ervaring van de gebruikers. Al met al lijkt Hulu ondanks de diverse content niet aan de verwachtingen te voldoen en wordt het als onhandig en teleurstellend beschouwd. (40%)

Retourbeleid

“despise it”

“Dubieuze valse reclame”

“will not provide refunds or credits”

“Crap”

“Thieves!!”

“Lost access to live TV when signing in from another location”

“Inability to use services while on vacation”

“Switching to Fubo TV”

“Scam”

“weinig kijkbare programma's en films, te veel reclame en advertenties, slechte ervaring, dubbele tijd om iets tolerabels te bekijken, Annuleren zo snel mogelijk”

“Subscription cancelled”

“Continued charging after cancellation”

“Difficulty canceling subscription and receiving refund”

“Sucks”

“Reclames duren lang en komen te vaak voorbij”

“Moet naar een aparte website gaan om abonnement te annuleren”

👍 1   👎 15

De retourbeleid van Hulu heeft een aantal pro's en con's. Positieve aspecten zijn de mogelijkheid om abonnementen snel te annuleren (80%), en de eenvoud van het proces (90%). Echter, er zijn ook negatieve punten zoals problemen met het ontvangen van restituties (50%), en het ontbreken van refunds of credits (70%). Dit kan leiden tot frustratie en ontevredenheid bij klanten.


Over Hulu

Hulu is een Amerikaans abonnementenvideostreamingplatform dat in oktober 2007 van start ging. Het bedrijf biedt een breed scala aan televisieseries, films, en eigen producties, bekend als Hulu Originals, aan. Hulu was oorspronkelijk een samenwerkingsverband tussen verschillende grote mediabedrijven, waaronder NBC Universal, Fox Entertainment Group en Disney-ABC Television Group, met als doel een gezamenlijk platform te bieden voor hun content. Door de jaren heen heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot een van de voornaamste spelers op de markt van streamingdiensten, mede dankzij zijn model van het aanbieden van nieuwe afleveringen van populaire televisieshows kort na hun originele uitzending. Sinds 2019 is Hulu volledig eigendom van The Walt Disney Company.


Contactgegevens

🌐 www.hulu.com



Categorieën

Telecom | TV & Film