Isabel Marant

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Isabel Marant komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Isabel Marant gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Isabel Marant scoort helaas laag op basis van de reviews. Klanten vinden het waardeloos dat er geen telefoonnummer beschikbaar is en dat de klantenservice niet vriendelijk is. Daarnaast klagen ze over het niet reageren op vragen en het niet oplossen van problemen, zoals verkeerde bestellingen of gestolen pakketten tijdens transport. De slechte communicatie met klanten en het gebrek aan excuses of uitleg bij problemen zorgen voor een slechte ervaring en frustratie.(langere uitleg mogelijk indien gewenst) (87%)

“geen telefoonnummer beschikbaar”

“verkeerde bestelling ontvangen”

“gebrekkige klantenservice”

“Grote fout in trui, slechts 10% terugbetaald”

“Respectloos behandeld, onmogelijk om te ruilen”

“Kapotte bestelling, ontbrekend item”

“Niet genoeg informatie”

“Klantendienst is waardeloos”

“Reageren niet op vragen van klanten of collega's”

“Medewerkers ter plaatse worden genegeerd”

👍 0   👎 25

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Maya Goffin - 5 maanden geleden

  • coole kleren
  • bestelling nooit aangekomen
  • klantendienst alleen via e-mail
  • geen telefoonnummer beschikbaar
  • geld teruggevraagd maar pakket verdwenen

lilou - 6 maanden geleden

  • sneakers zijn super
  • order elders aanbevolen
  • verkeerde bestelling ontvangen
  • gebrekkige klantenservice

Eline Hubert - 6 maanden geleden

  • Grote fout in trui, slechts 10% terugbetaald
  • Respectloos behandeld, onmogelijk om te ruilen
  • Bedrog bij verkoop van defecte trui
  • Geen ruil aangeboden, geen compensatie

De Wilde - 6 maanden geleden

  • Kapotte bestelling, ontbrekend item

Verheyen - 7 maanden geleden

  • Moeilijk om bestellingen te doen
  • Niet genoeg informatie
  • Wachten op bestelling

K. Maréchal - 7 maanden geleden

  • Klantendienst is waardeloos
  • Reageren niet op vragen van klanten of collega's
  • Medewerkers ter plaatse worden genegeerd
  • Geen vriendelijk systeem

Claes - 8 maanden geleden

  • Mijn pakket gestolen tijdens het transport.
  • Geen reactie meer gekregen na contact met klantenservice.
  • Merk wil niet opdraaien voor keuze van transportpartner.
  • In de steek gelaten en teleurgesteld door slechte service.

Amrani - 8 maanden geleden

  • mooie items
  • slechte klantenservice
  • waardeloze klantenservice
  • geen antwoord op vragen
  • nog steeds geen terugbetaling bekeken
  • slechte communicatie met klanten
  • teleurgesteld
  • niet snel meer kopen bij hen

Alexander Mathieu - 9 maanden geleden

  • De tas is nooit aangekomen
  • Geen excuses of uitleg gekregen
  • Heeft mijn feestplannen verknald
  • Echt teleurstellend
  • In afwachting blijven staan
  • Niet op tijd aangekomen
  • Geen goede ervaring
  • Niet aanwezig op mijn feest
  • Geen uitleg voor de vertraging

Enzo - 9 maanden geleden

  • Teleurgesteld in de service van de winkel
  • Promotiecode werkte niet en klantenservice bood geen effectieve oplossingen
  • Geen reactie ontvangen na doorsturen van e-mail
  • Weigering om item te kopen en terugbetaling voor het verschil

Marian Van der hoop - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Slechte klantenservice
  • Onbetrouwbare levering
  • Geen retourbeleid