Isabel Marant

16 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Isabel Marant komt uit 16 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Isabel Marant gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (1)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Isabel Marant heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant bieden ze wel retourmogelijkheden, maar de klantenservice kan gebrekkig zijn en het terugbetalingsbedrag kan lager uitvallen dan verwacht, zoals bijvoorbeeld slechts 29% van het oorspronkelijke aankoopbedrag voor een trui van 300€. Daarnaast kunnen er problemen zijn met de kwaliteit van de producten, zoals snel vervagend materiaal, en soms kan het lang duren voordat een retourverzoek wordt afgehandeld. Helaas kunnen klanten ook onbeschoft behandeld worden en kan er soms geen ruil aangeboden worden, noch compensatie. Het lijkt er ook op dat sommige klanten helemaal geen terugkeerbeleid hebben ervaren.

“Slechte kwaliteit en snel vervagend materiaal”

“Slechte klantenservice en lang wachten op retour”

“gebrekkige klantenservice”

“Respectloos behandeld, onmogelijk om te ruilen”

“Geen ruil aangeboden, geen compensatie”

“De pailletten vallen er allemaal af en liggen overal verspreid.”

“Klantendienst bood slechts 29€ terug voor een trui van 300€.”

“nog steeds geen terugbetaling bekeken”

“Weigering om item te kopen en terugbetaling voor het verschil”

“Geen retourbeleid”

👍 0   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

F. Declercq - 6 maanden geleden

  • Slechte kwaliteit en snel vervagend materiaal
  • Slechte klantenservice en lang wachten op retour
  • Dure trui met beperkte levensduur
  • Mooi productaanbod maar teleurstellende kwaliteit

lilou - 6 maanden geleden

  • sneakers zijn super
  • order elders aanbevolen
  • verkeerde bestelling ontvangen
  • gebrekkige klantenservice

Eline Hubert - 6 maanden geleden

  • Grote fout in trui, slechts 10% terugbetaald
  • Respectloos behandeld, onmogelijk om te ruilen
  • Bedrog bij verkoop van defecte trui
  • Geen ruil aangeboden, geen compensatie

Noah - 6 maanden geleden

  • De pailletten vallen er allemaal af en liggen overal verspreid.
  • Klantendienst bood slechts 29€ terug voor een trui van 300€.

Amrani - 8 maanden geleden

  • mooie items
  • slechte klantenservice
  • waardeloze klantenservice
  • geen antwoord op vragen
  • nog steeds geen terugbetaling bekeken
  • slechte communicatie met klanten
  • teleurgesteld
  • niet snel meer kopen bij hen

Enzo - 9 maanden geleden

  • Teleurgesteld in de service van de winkel
  • Promotiecode werkte niet en klantenservice bood geen effectieve oplossingen
  • Geen reactie ontvangen na doorsturen van e-mail
  • Weigering om item te kopen en terugbetaling voor het verschil

Marian Van der hoop - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Slechte klantenservice
  • Onbetrouwbare levering
  • Geen retourbeleid