Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie met Izy kan als wisselend worden beschouwd. Aan de ene kant wordt er snel gereageerd op mails en klachten, maar aan de andere kant zijn er ook veel klanten die klagen over het gebrek aan respons op contactpogingen. Sommige klanten ervaren goede opvolging na initiële stilte, terwijl anderen klagen over het ontbreken van reacties op meldingen en e-mails. Over het algemeen lijkt de klantenservice beter te kunnen, hoewel er enkele positieve geluiden zijn over snelle reacties en vriendelijke communicatie. Er wordt advies gegeven dat niet altijd wordt opgevolgd en er zijn klachten over het retourbeleid. De kwaliteit van de flessen wordt echter wel geroemd, net als de mooie designs en verpakking. Al met al lijkt de communicatie bij Izy een verbeterpunt te zijn met zowel positieve als negatieve ervaringen van klanten. (56%)