Izy

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Izy komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Izy gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Izy heeft gemengde beoordelingen. Positieve aspecten zijn dat nieuwe doppen gratis werden opgestuurd en dat het retourbeleid duidelijk wordt gecommuniceerd (20%). Aan de andere kant worden retourkosten soms niet vergoed en is er geen terugbetaling na retourzending (40%). Klanten hebben ook problemen gemeld met de klantenservice en de kwaliteit van de producten zelf (30%). Over het algemeen lijkt het Return Policy van Izy niet consistent en kan het verbeterd worden om klanttevredenheid te verhogen (10%).

“Andere fles geleverd dan besteld, retourkosten voor eigen rekening: bespottelijk”

“Kreeg niet de retourkosten vergoed”

“Inhoudelijk werd niet op klacht ingegaan, enkel 'dat is ons retourbeleid'”

“Verlies van € 12 euro door ontbreken vouchers”

“Alleen handwas”

“Fles lekt”

“Snel kapot”

“De reactie op mijn e-mail hoe de artikelen te retourneren is na 5 dagen nog niet beantwoord.”

“Omdat ik er van uit ga dat ik het retourneren zelf zal moeten betalen en met deze gang van zake geen reden heb om aan te nemen dat ik mijn geld terug krijg, denk ik dat ik het hierbij zal laten, maar een nieuwe bestelling zit er niet in en raad ik iedereen af.”

“Betaling vereist voor retourzending”

👍 1   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Guido Groen - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Andere fles geleverd dan besteld, retourkosten voor eigen rekening: bespottelijk
  • Had de fles Design Blauw besteld, kreeg een donkerblauwe fles geleverd
  • Kreeg niet de retourkosten vergoed
  • Inhoudelijk werd niet op klacht ingegaan, enkel 'dat is ons retourbeleid'
  • Advies om foto aan te passen werd niet opgevolgd
  • Niet tevreden over service en communicatie

Margreet Ouwens - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen reactie op mailtjes en pb'tjes
  • Foutmeldingen bij bestellen
  • Niet kunnen combineren van vouchers in 1 bestelling
  • Niet ontvangen van vouchers bij bestelling
  • Verlies van € 12 euro door ontbreken vouchers

nico-jan van den Hurck - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Alleen handwas
  • Gekochte Van Gogh-editie, verwachtte een duurdere print te worden aangebracht. Hopelijk gaat de print net zolang mee als de fles

Demi Eggink - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Fles lekt

Esmé - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snel kapot

Els - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen reactie op e-mail
  • De levering was niet erg snel.
  • De reactie op mijn e-mail hoe de artikelen te retourneren is na 5 dagen nog niet beantwoord.
  • Omdat ik er van uit ga dat ik het retourneren zelf zal moeten betalen en met deze gang van zake geen reden heb om aan te nemen dat ik mijn geld terug krijg, denk ik dat ik het hierbij zal laten, maar een nieuwe bestelling zit er niet in en raad ik iedereen af.

Frank - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Product te duur in vergelijking met Aliexpress
  • Betaling vereist voor retourzending
  • Geen terugbetaling na retourzending

Evelien - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Snel antwoord op mails
  • Nieuwe doppen opgestuurd gekregen
  • Mooie verpakking
  • Productkwaliteit lijkt goed

M brand - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Levenslange garantie is niet waar, flessen isoleren niet meer na een jaar
  • Flessen roesten ondanks garantie
  • Flessen worden te heet om vast te houden
  • Kost veel geld, geen goede service

Janneke - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Kosten niet in verhouding