Jaybird

39 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Jaybird komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Jaybird gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (21)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Jaybird heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positieve punten zijn de snelle klantenservice en hulp die ze bieden (90%) en de goede service die sommige klanten hebben ervaren (85%). Helaas zijn er veel klachten over de onbereikbaarheid en gebrek aan fatsoenlijke service van de klantenservice (70%), evenals problemen met verbindingen en defecten bij de hoofdtelefoon (75%). Het bedrijf lijkt ook inconsistent te reageren op klantcommunicatie (65%), wat frustrerend kan zijn voor klanten. Over het algemeen lijkt de communicatie van Jaybird niet altijd betrouwbaar en efficiënt te zijn.

“Het ALLERSLECHTSTE bedrijf”

“Slechtste ervaring die ik ooit heb gehad. Duizelig van in cirkels gedraaid te worden.”

“Hoofdtelefoon werkte niet zonder aansluiting”

“Gemaakt door Logitech maar niet onder hun naam verkocht”

“Vreselijke ervaring met bestellen en klantenservice”

“Bedrijf lijkt oplichterij”

“Klantenservice onbereikbaar en biedt geen fatsoenlijke service”

“Verbindingsproblemen”

“Veel mensen ervaren dezelfde problemen”

“tegenvaller”

👍 1   👎 28

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

B G - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Het ALLERSLECHTSTE bedrijf
  • Nooit meer - compleet nutteloos.
  • Gekocht enkele oortelefoons die niet aangaan tenzij ze worden aangesloten. De klantenservice medewerker was Adarsh.
  • Slechtste ervaring die ik ooit heb gehad. Duizelig van in cirkels gedraaid te worden.
  • Ik ga nu mijn wettelijke rechten afdwingen en ze zoveel mogelijk aanvechten.

ferre - 6 maanden geleden

  • Hoofdtelefoon werkte niet zonder aansluiting
  • Klantendienst was niet behulpzaam
  • Slechtste ervaring met een bedrijf

lola - 7 maanden geleden

  • Klantenservice stuurt vervangingen zonder extra kosten
  • Matige kwaliteit van het materiaal in de oortjes
  • Hoge prijs
  • Gemaakt door Logitech maar niet onder hun naam verkocht

zoé - 7 maanden geleden

  • Vreselijke ervaring met bestellen en klantenservice
  • Bedrijf lijkt oplichterij

David - 7 maanden geleden

  • Oortjes stuk na 7 maanden gebruik
  • Klantenservice onbereikbaar en biedt geen fatsoenlijke service

Grant Banstead - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar
  • Verbindingsproblemen
  • Slechte klantenservice

A. Cuvelier - 7 maanden geleden

  • Grote teleurstelling
  • Eerste koptelefoon werkte niet meteen
  • Veel verbindingsproblemen
  • Koptelefoon viel uit tijdens gebruik
  • Problemen met batterijduur en verbinding
  • Hoge prijs voor slechte kwaliteit
  • Veel mensen ervaren dezelfde problemen
  • Veel vijf-sterren reviews zijn waarschijnlijk niet echt

J. Lefebvre - 8 maanden geleden

  • tegenvaller
  • rechteroortje stopte met werken
  • geen enkele diagnose of resetprocedure kon helpen
  • 'helpdesk' kon alleen maar aanraden om ze schoon te maken of te resetten
  • werkte niet toen ze helemaal uitvielen
  • lijkt alsof ik van veel mislukkingen op de hoogte ben
  • zal geen producten meer kopen

Arthur Martens - 8 maanden geleden

  • ze hebben mijn geld ontvangen en het product nooit verzonden
  • ze besloten om mij gewoon te negeren
  • wachten op PayPal om mijn geld terug te krijgen

De Wilde - 8 maanden geleden

  • Duur, snel kapot, slecht geluid.

Mathéo Willems - 9 maanden geleden

  • Defecte hoofdtelefoon
  • Belofte om te vervangen zonder kennisgeving

James - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verkopen gebroken hoofdtelefoons zonder te vervangen
  • Onbeschofte klantenservice met sarcastische reacties en gebrek aan communicatie
  • Langdurig proces voor vervanging van defecte producten
  • Aanbod van 25% korting op ander paar ipv gebroken producten te vervangen

customer - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oortelefoons gaan slechts een paar jaar mee
  • Biedt 25% korting op een nieuw paar
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid, empathie en probleemoplossing
  • Vermijd als de pest

Tom H - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte responstijd van de klantenservice

Ricardo Oliveira - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Frequente defecten aan de oortelefoons
  • Vervangers worden gratis verzonden
  • Lage kwaliteit van materialen
  • Hoge prijs voor de duurzaamheid

Al - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Ondersteuning van Jaybird is onbehulpzaam en misleidend
  • Arrogante toon van Jaybird-ondersteuningsvertegenwoordiger
  • Moeilijkheden bij het claimen van garantie voor defect product
  • Voortdurend heen en weer tussen klant en Jaybird-ondersteuning
  • Gebrek aan respons en vertraagde communicatie van Jaybird-ondersteuning

Rebin - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Uitstekende service! Snelle klantenservice en hulp van Jaybird.

Jason - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • 3 paar gekocht sinds 2017, geen werkt in 2021
  • ALLEMAAL gestopt met werken in minder dan 2 jaar
  • Uw ondersteuningsteam verving x3s nadat ze stopten met stroomvoorziening
  • Niet reageren op e-mails en nam recensie weg
  • Vistas gekocht in 2020, linkerkant geeft geen geluid
  • Langdurige klant

Florian - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer slechte klantenservice

Phil - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Heeft geld ontvangen en item niet verzonden
  • Geweigerde klantcommunicatie
  • Wachten op terugbetaling

Teis F - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Eerste paar werkte niet direct uit de doos
  • Problemen met verbinden, verbonden blijven, vermeld op bluetooth-apparaten, inschakelen
  • Hoofdtelefoon stopte plotseling ondanks opladen
  • Frequente technische problemen ondanks hoge prijs
  • Velen meldden vergelijkbare problemen online