Jaybird

39 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Jaybird komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Jaybird gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (21)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Jaybird heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Hun klantenservice wordt geprezen voor zijn snelheid en behulpzaamheid (90%), wat handig is bij het oplossen van problemen met oortjes (80%). Echter, er zijn klachten over defecte producten en problemen met de levering, wat resulteert in een langdurig proces voor vervanging (70%). Het ontbreken van reserve-opladers voor oudere modellen is ook een tekortkoming (60%). Over het algemeen lijkt Jaybird een gemengde reputatie te hebben als het gaat om hun leveringsdiensten.

“Nooit meer - compleet nutteloos.”

“Vreselijke ervaring met bestellen en klantenservice”

“Oortjes stuk na 7 maanden gebruik”

“Vervanging van defect product”

“Snelle service en behulpzaamheid”

“Problemen met het laadetui van de Vistas”

“ze hebben mijn geld ontvangen en het product nooit verzonden”

“Duur, snel kapot, slecht geluid.”

“Defecte hoofdtelefoon”

“Belofte om te vervangen zonder kennisgeving”

👍 5   👎 14

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

B G - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Het ALLERSLECHTSTE bedrijf
  • Nooit meer - compleet nutteloos.
  • Gekocht enkele oortelefoons die niet aangaan tenzij ze worden aangesloten. De klantenservice medewerker was Adarsh.
  • Slechtste ervaring die ik ooit heb gehad. Duizelig van in cirkels gedraaid te worden.
  • Ik ga nu mijn wettelijke rechten afdwingen en ze zoveel mogelijk aanvechten.

zoé - 8 maanden geleden

  • Vreselijke ervaring met bestellen en klantenservice
  • Bedrijf lijkt oplichterij

David - 8 maanden geleden

  • Oortjes stuk na 7 maanden gebruik
  • Klantenservice onbereikbaar en biedt geen fatsoenlijke service

estelle - 9 maanden geleden

  • Vervanging van defect product
  • Snelle service en behulpzaamheid

Liam Messaoudi - 10 maanden geleden

  • Topkwaliteit van de producten
  • Klantenservice was snel en behulpzaam
  • Problemen met het laadetui van de Vistas

Arthur Martens - 10 maanden geleden

  • ze hebben mijn geld ontvangen en het product nooit verzonden
  • ze besloten om mij gewoon te negeren
  • wachten op PayPal om mijn geld terug te krijgen

De Wilde - 10 maanden geleden

  • Duur, snel kapot, slecht geluid.

Mathéo Willems - 10 maanden geleden

  • Defecte hoofdtelefoon
  • Belofte om te vervangen zonder kennisgeving

Robin Coppens - 11 maanden geleden

  • Geweldige klantenservice!

Axel Geerts - 11 maanden geleden

  • Mooi design maar klein en gemakkelijk te verliezen oplaadverbinding
  • Accessoires voor oudere modellen stoppen snel met verkopen
  • Oplaadclipje is niet meer verkrijgbaar in het Verenigd Koninkrijk
  • Consistente problemen met Jaybird-oortjes

James - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verkopen gebroken hoofdtelefoons zonder te vervangen
  • Onbeschofte klantenservice met sarcastische reacties en gebrek aan communicatie
  • Langdurig proces voor vervanging van defecte producten
  • Aanbod van 25% korting op ander paar ipv gebroken producten te vervangen

customer - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oortelefoons gaan slechts een paar jaar mee
  • Biedt 25% korting op een nieuw paar
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid, empathie en probleemoplossing
  • Vermijd als de pest

Rebin - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Uitstekende service! Snelle klantenservice en hulp van Jaybird.

Jonas - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Mooie oortelefoons
  • Verkoop geen reserve-opladers voor oude modellen

Phil - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Heeft geld ontvangen en item niet verzonden
  • Geweigerde klantcommunicatie
  • Wachten op terugbetaling

Teis F - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Eerste paar werkte niet direct uit de doos
  • Problemen met verbinden, verbonden blijven, vermeld op bluetooth-apparaten, inschakelen
  • Hoofdtelefoon stopte plotseling ondanks opladen
  • Frequente technische problemen ondanks hoge prijs
  • Velen meldden vergelijkbare problemen online

gem paris - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Briljante klantenservice
  • Problemen met oortjes opgelost